Fitness Seller

Een libido waar je bijna gek van wordt

slalex

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
3
Nou zit nu op week 1 van mijn Test-E kuur 500Mg slechts. (alhoewel wel met 30Mg D-bol nog in de kickstart)

Ga echt enorm goed.
Morgen naaldje no2.

Maar nu zit ik met een naja bijna vervelend probleem.
Mijn Libido is nu wel zo extreem hoog dat ik er bijna gek van wordt.

Is er een mogelijkheid om dit wat in te dammen??

Nou zit nu op week 1 van mijn Test-E kuur 500Mg slechts. (alhoewel wel met 30Mg D-bol nog in de kickstart)

Ga echt enorm goed.
Morgen naaldje no2.

Maar nu zit ik met een naja bijna vervelend probleem.
Mijn Libido is nu wel zo extreem hoog dat ik er bijna gek van wordt.

Is er een mogelijkheid om dit wat in te dammen??

TE! vaak trainen en TE schoon eten;)

Wees blij ouwe :D

Trek er gewoon wat vaker aan bro.;)

Eerste keer is het het ergst. Veel rukken en proberen minder over geile shit na te denken

Bij libido problemen wordt als tip gegeven vaker te rukken. Bij een overdreven goed libido ook? :D

• Topic Starter Topic Starter
Sjah want mn meisje zit nu in Polen. En ik krijg veel aandacht van de vrouwen nu.
Wat natuurlijk op zich geen probleem is.

Maar ik vang liever een kogel dan dat ik vreemdga.

Naar wie zal ik de nummers van de dames doorsturen die ik maar af laat ketsen? :p

post ze hier maar op het forum slalex.

Eerste keer is het het ergst. Veel rukken en proberen minder over geile shit na te denken

Wat helpt is, als je een lekker wijf ziet buiten of op tv, echt het helpt, beeld je in dat ze ONGESTELD IS en dat haar onderbroek vol shit zit.

Klaar.

Misschien grappig om te lezen,maar dit helpt dus echt.

En denk eraan dat lekkere wijven ook elke dag moeten schijten, en dat ze net zo hard kunnen meuren als wijzelf.

Wat helpt is, als je een lekker wijf ziet buiten of op tv, echt het helpt, beeld je in dat ze ONGESTELD IS en dat haar onderbroek vol shit zit.

Klaar.

Een echte schipper bevaart ook de rode zee...!!

• Like
Waarderingen: CoD

Klaar.

Wellicht bij jou, maar ik ben een echte schipper en ga ook door de rode zee. :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb touwens echt t idee dat t nu helemaal makkelijk gaat om dames te regelen.

Iemand gelijknamige ervaringen???

Ik heb touwens echt t idee dat t nu helemaal makkelijk gaat om dames te regelen.

Iemand gelijknamige ervaringen???

je straalt een bepaalde arrogantie en zelfverzekerheid uit in de kuur waar dames op kicken (waarschijnlijk lijkt mij dit het geval)
Je mannelijke drangen komen naar boven en je wilt ALLES PAKKEN wat je pakken kan.. Het is vechten tegen de natuur.. En dat is een strijd die je nooit zal winnen :P

Terug
Naar boven