XXL Nutrition

Een libido waar je bijna gek van wordt

zoek maar eens naar scatcoïtus
dan heb je geen zin meer

• Topic Starter Topic Starter
ik moet zeggen je hebt mijn nieuwsgierigheid gewekt, maar ik ga het ten behoeve van mijn eigen libido toch maar niet opzoeken denk ik ;)

Één x opgezocht google miniatuurtjes gezien en zowat over je nek gegaan.

HOE KAN IEMAND DAAR OPGEWONDEN VAN RAKEN!!!????

Werkelijk diegene die daar opgewonden van wordt moeten ze tegen de muur zetten :kots:

Werkelijk diegene die daar opgewonden van wordt moeten ze tegen de muur zetten :kots:

idd ****ing ranzig... bah bah.. Beetje kinky ok, maar dit gaat wel ver!

fcking ranzig:P

Nou als je iedere dag daar even naar kijken dan zakt je libido zonder probleem onder 0 lijkt me!

On topic : ik denk dat het eerder "tussen zijn oren" zit (zijn verhoogd libido); na 1 maal Test E injecteren (hij zit nog maar in week 1)?

Als je vreemd gaat, doe het UIT jou buurt... Moeilijker dat het uitkomt.
En je bent maar 1 maal jong dus...
Ik zit nu aan de test en provi en paal erop los :D

Neem er eens provi bij, dan word je pas ECHT gek. :o

Heerlijk een beetje EFRO tussen de andere pr0n door :D

wat vaker je rechterhand gebruiken,de keukenrollen zijn net in de aanbieding bij AH!

Sjah want mn meisje zit nu in Polen. En ik krijg veel aandacht van de vrouwen nu.
Wat natuurlijk op zich geen probleem is.

Maar ik vang liever een kogel dan dat ik vreemdga.

Naar wie zal ik de nummers van de dames doorsturen die ik maar af laat ketsen? :p

dan was k nu al doorzeeft...

Sjah want mn meisje zit nu in Polen. En ik krijg veel aandacht van de vrouwen nu.
Wat natuurlijk op zich geen probleem is.

Maar ik vang liever een kogel dan dat ik vreemdga.

Naar wie zal ik de nummers van de dames doorsturen die ik maar af laat ketsen? :p

mij, ik zit ook met een extreem hoog libido

Nou zit nu op week 1 van mijn Test-E kuur 500Mg slechts. (alhoewel wel met 30Mg "dianabol">D-bol nog in de kickstart)

Ga echt enorm goed.
Morgen naaldje no2.

Maar nu zit ik met een naja bijna vervelend probleem.
Mijn Libido is nu wel zo extreem hoog dat ik er bijna gek van wordt.

Is er een mogelijkheid om dit wat in te dammen??

dat is idd ferm klote, vooral als je geen vriendin hebt,dat is echt om gek van te worden .Daar kan je niets aan doen behalve zoveel mogelijk aan hem trekken.

Heb er ook 'last' van maar is niet direc libido gewoon pak meer energie die per ongeluk naar mijn libido wordt omgeleidt ofzo. Ik train gewoon en dan doe ik er pakje cardio bij gwn voor de energie weg te krijgn.

Ahja en jossen werkt ook :)

Zie daar de oplossing voor je libido probleem, bedenk je gewoon dat je iemand eens lekker in den bek schijt als dat helpt. :D

Terug
Naar boven