MuscleMeat

Een op vier Europese kinderen kampt met overgewicht

Cyan zei:
Sociale uitsluiting...als het zo voortgaat, dan gaan de 'mageren' nog uitgesloten worden.
De ongezonden betalen meer dan de gezonden, of ze nu graatmager of moddervet zijn. Zolang het is omdat iemand er voor kiest om ongezond te leven vind ik dat zeer terecht. Dus als er al mensen worden uitgesloten, dan hebben ze daar in 99% van de gevallen zelf voor gekozen. Dikkerds worden nu ook al deels uitgesloten. Guess what? Als je iemand van 150 kg puur vet bij de McDonalds zit, dan vind ik het bijna mn burgerplicht om die persoon belachelijk te maken.

dj_phreak zei:
De ongezonden betalen meer dan de gezonden, of ze nu graatmager of moddervet zijn. Zolang het is omdat iemand er voor kiest om ongezond te leven vind ik dat zeer terecht. Dus als er al mensen worden uitgesloten, dan hebben ze daar in 99% van de gevallen zelf voor gekozen. Dikkerds worden nu ook al deels uitgesloten. Guess what? Als je iemand van 150 kg puur vet bij de McDonalds zit, dan vind ik het bijna mn burgerplicht om die persoon belachelijk te maken.
Waarom? Leven en laten leven.

dj_phreak zei:
als een eikel zie die dat dan doet ( zo iemand belachelijk maken ) krijgt van mij klappen:D
het is erg genoeg dat ze dan zo dik zijn!
en als ze eenmaal zo dik zijn is het al helemaal moeilijk om er nog vanaf te komen!
Ik ben het eens dat mensen beter moeten opletten wat ze eten en niet een dubbele portie bestellen bij de mcdrek alleen omdat ze daar honger in hebben! en dus nog vetter worden!

Markywannabee zei:
als een eikel zie die dat dan doet ( zo iemand belachelijk maken ) krijgt van mij klappen:D
het is erg genoeg dat ze dan zo dik zijn!
en als ze eenmaal zo dik zijn is het al helemaal moeilijk om er nog vanaf te komen!!

Heeft allemaal met een beetje dicipline te maken. Erg genoeg dat ze dik zijn... hoooooi, je bent er zelf bij :rolleyes:

Dani zei:
Waarom? Leven en laten leven.
Omdat ik er voor betaal. Als de voor hen noodzakelijke kosten door henzelf worden betaald, dan mag iedereen van mij 300 kg wegen. No problemo. Maar als mijn ziektekostenpremie omhoog gaat omdat (deels) mensen zich niet kunnen beheersen, dan vind ik dat zeker wel gerechtvaardigd.*

Zo wil ik bijvoorbeeld ook graag dat mensen die in het verkeer verongelukken terwijl ze te hard rijden alles helemaal zelf gaan betalen. Medische kosten voor je eventuele slachtoffers en jezelf, materieële schade, voorrijkosten ambulance en brandweer, ... alles. Kies je ervoor om een buitenproportioneel risico te nemen (door te vervetten, te racen of desnoods door te fierljeppen), dan draai je ook zelf maar op voor de extra kosten.

* Niet dat ik het ook echt doe, want zo ben ik niet opgevoed. Maar soms zou ik willen dat ik ook asociaal was.

Ik kamp ook met overgewicht al heeft dat een andere oorzaak:P

Terug
Naar boven