AndroidHealthClinic

Een paar pics van Richie Rich

echt respect ,
voor een natural zeer grote, prachtige fysiek.
Als ik die foto van de back double biceps bekijk, mis ik wel 1 foto in de reeks, nl van een latspread, jouw rug moet indrukwekkend breed zijn zo te zien. ook je borst en armen zijn echt indrukwekkend

Respect hoor

69 kilo bij 178 op je 26ste!!! Noem jij dat goede genen???

wat heeft dat nou met genen te maken kerel......
zelfs iemand met de beste genen van de wereld die zich verwaarloost kan er uit zien als een complete ecto ongeacht de leeftijd.
gewoon een kwestie van vooral niet genoeg eten etc, maar dat kon je zelf denk ik stiekem ook wel bedenken?

wat heeft dat nou met genen te maken kerel......
zelfs iemand met de beste genen van de wereld die zich verwaarloost kan er uit zien als een complete ecto ongeacht de leeftijd.
gewoon een kwestie van vooral niet genoeg eten etc, maar dat kon je zelf denk ik stiekem ook wel bedenken?

Dus jij insinueert dat hij zichzelf verwaarloosde??????

Een ecto blijft skinny of heel skinny bij normaal of slecht eten..

Een meso of endo hebben bij normaal eten en weinig lichamelijke inspanning al een stevig frame uit zichzelf, maw al een ontwikkeld lichaam, klaarblijkelijk
was hier geen sprake van bij aanvang van de persoon in kwestie, en dus te moeilijker om zoveel massa te pakken....

BTW .. Genen zijn overrated!!!

Dus jij insinueert dat hij zichzelf verwaarloosde??????

Een ecto blijft skinny of heel skinny bij normaal of slecht eten..

Een meso of endo hebben bij normaal eten en weinig lichamelijke inspanning al een stevig frame uit zichzelf, maw al een ontwikkeld lichaam, klaarblijkelijk
was hier geen sprake van bij aanvang van de persoon in kwestie, en dus te moeilijker om zoveel massa te pakken....

BTW .. Genen zijn overrated!!!

ik insinueer dat hij wellicht niet voldoende at naast andere factoren wellicht.
feit blijft dat een hele hoop self pro claimed ectos soms nog mesos zijn die gewoon na 2 boterhammen met hagelslag als ontbijt en de nodige snacks er evengoed gewoon skinny uit zien buiten dat ze bv truckloads goede genen kunnen hebben.

dat hij skinny was wil niet perse zeggen dat hij geen aanleg had en wel ecto moest zijn, das wel erg zwart wit en daarnaast zegt gewicht ook niet altijd wat.

denk je nou dat iemand die gewoon nooit voldoende eet ondanks zn genen er alsnog perse buff uit moet zien op enkelen na.
een ecto hoeft niet altijd skinny te zijn net zoals een meso en endo niet altijd buff of dik hoeven te zijn, klaarblijkelijk.

Terug
Naar boven