XXL Nutrition

Een paar pics van Richie Rich

Dit kan heel zeker naturel. Of hij ook werkelijk naturel is dat weet alleen hij. Niet lullig bedoeld, maar vooral op internet is het heel makkelijk om je als naturel voor te doen, niemand die zou kunnen weten of je toevallig niet een paar kuurtjes hebt gehad. Maak het in het echt zovaak mee, jongens die allemaal zeggen 100% life-time true naturel bla bla te zijn.....kom je opeens in gesprek met andere jongens die diegene wat beter kennen, blijken ze toch wel vaker een spuitje in hun reet te hebben gehad. Ik bedoel maar. Ikzelf zou bv ook gewoon al die jaren kunnen zwijgen over AS gebruik, zo makkelijk kan je ''naturel'' zijn op internet.

Dit is gewoon een reactie in het algemeen. Dat Richie Rich zijn fysiek naturel te behalen valt ben ik het helemaal mee eens...

Laatst bewerkt:
Dit kan heel zeker naturel. Of hij ook werkelijk naturel is dat weet alleen hij. Niet lullig bedoeld, maar vooral op internet is het heel makkelijk om je als naturel voor te doen, niemand die zou kunnen weten of je toevallig niet een paar kuurtjes hebt gehad. Maak het in het echt zovaak mee, jongens die allemaal zeggen 100% life-time true naturel bla bla te zijn.....kom je opeens in gesprek met andere jongens die diegene wat beter kennen, blijken ze toch wel vaker een spuitje in hun reet te hebben gehad. Ik bedoel maar....

zo is het leven nou eenmaal, ik neem het meestal met een korreltje zout....
iedereen is naturel :thumbup:

ik weet dat ook wel hoor dat de meeste bodybuilders niet willen toegeven dat ze gebruiken gewoon goed eten zeggen ze dan en trainen ik geef dat tenminste toe dat ik al gebruikt heb

ik weet dat ook wel hoor dat de meeste bodybuilders niet willen toegeven dat ze gebruiken gewoon goed eten zeggen ze dan en trainen ik geef dat tenminste toe dat ik al gebruikt heb

waarop je vervolgens duidelij maakt dat iedereen die meer natural massa aangezet heeft als jou gebruikt aangezien dat onmogelijk is dat iemand meer als jou kweekt daar je een enorme discipline en toewijding hebt gehad.

altijd maar trouw je maaltijden naar binnen gewerkt, nooit een training gemist en iedere keer als een beest te keer in de gym waardoor je er van verzekerd bent dat je t absolute maximum uit je natural gains hebt gehaald en met geen mogelijkheid maar zou verder kunnen gainen zonder de naald.

nee idd, iemand die dan meer heeft speelt vals!!!!!!!

maar dan heel anders;)

Monster!

Ik maar denken dat je je avater van t internet had.

waarop je vervolgens duidelij maakt dat iedereen die meer natural massa aangezet heeft als jou gebruikt aangezien dat onmogelijk is dat iemand meer als jou kweekt daar je een enorme discipline en toewijding hebt gehad.

altijd maar trouw je maaltijden naar binnen gewerkt, nooit een training gemist en iedere keer als een beest te keer in de gym waardoor je er van verzekerd bent dat je t absolute maximum uit je natural gains hebt gehaald en met geen mogelijkheid maar zou verder kunnen gainen zonder de naald.

nee idd, iemand die dan meer heeft speelt vals!!!!!!!

Even los van dit specifieke topic:

Als ik me goed herinner van andere 'natural discussies' kom jij telkens naar voor met een zeer optimistische visie over wat er natural haalbaar is.

Wat is volgens jou dan misschien het maximum haalbare als life-time natural?

Wat sterkt jou in die visie?

Wat heb je zelf al bereikt als natural?
:popcorn:

Nice F"ing work man, fan right here.

Als ik me goed herinner van andere 'natural discussies' kom jij telkens naar voor met een zeer optimistische visie over wat er natural haalbaar is.

edit: lol ik las het verkeerd, lama :):$

Laatst bewerkt:

ben nooit actief geweest in dergelijke discussies op wellicht het in de zeik trappen van iemand die een ander beschuldigt van gebruiken omdat hij meer massa heeft als hemzelf.

daarnaast vind ik mezelf niet zeer optimistisch maar eerder realistisch wat dit betreft, dat zou je toch moeten weten wat er mogelijk is als iemand de juiste inzet heeft en de genen het enigzins toelaten.

wat ik zelf bereikt als natural is dat ik begonnen ben op een leeftijd van 17 jaar met 70kg bw met een bf van 18 en ben in een ruime 6 jaar naar een bw van +-95 geklommen met een bf van 10-11. rond de 25+ kg als natural dus waarvan ik zeker weet dat ik er meer uit had kunnen halen over de tijd heen maar ik heb onlangs al 2 kuren achter de rug en dus geen "true" natural meer ben;)

though het is me niet bevallen en ga gewoon weer lekker natural door.

kijk dat is tenminste eerlijke praat je geeft het tenminste toe

richie rich is back! Hoe gaat het ermee?

Top voor een natural!
Leuk om te zien dat er toch een aantal naturals zijn die echt het onderste uit de kan weten te halen.
Proficiat!

Weer een goedgelovige erbij...

---------- Toegevoegd om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------

zo is het leven nou eenmaal, ik neem het meestal met een korreltje zout....
iedereen is naturel :thumbup:

Het werd wel weer ff tijd voor een zinnige opmerking!

Ik neem altijd zakken zout mee naar dit forum, anders heb ik niet genoeg voor alle verhalen....

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

en of dat kan, dat jij niet die genen maar vooral toewijding mist om dat naturel te behalen wil dat niet zeggen dat een ander dat niet kan.

zat jongens die 30kg naturel erop pompen in vvm over de jaren heen.

69 kilo bij 178 op je 26ste!!! Noem jij dat goede genen???

Ik heb er mn twijfels bij of het naturel is :D Niet omdat het niet 'kan'. Maar omdat internet stikt van de mensen die maar wat graag complimentjes krijgen ;). En waarom zou je 12 jaar trainen voor iets wat in 4-5 jaar bereikt kan worden? Er zijn heeel weinig mensen tegenwoordig die nog zulke inzet hebben.

Als ik 8 jaar minder hoef te trainen met behulp van 3 kuurtjes is de keus snel gemaakt hoor :) Zo ernstig is het ook weer niet allemaal.

Maar respect voor de prestatie, want zelfs met een kuur erbij is het een superfysiek :)

Met of zonder kuur, ik ben een fan echt netjes!!

Ik heb er mn twijfels bij of het naturel is :D Niet omdat het niet 'kan'. Maar omdat internet stikt van de mensen die maar wat graag complimentjes krijgen ;). En waarom zou je 12 jaar trainen voor iets wat in 4-5 jaar bereikt kan worden? Er zijn heeel weinig mensen tegenwoordig die nog zulke inzet hebben.
Als ik 8 jaar minder hoef te trainen met behulp van 3 kuurtjes is de keus snel gemaakt hoor :) Zo ernstig is het ook weer niet allemaal.

Maar respect voor de prestatie, want zelfs met een kuur erbij is het een superfysiek :)

Juist.. en hij traint dus wel 12 jaar en heeft dit bereikt.
Ik vind het een beetje een vage redenatie eignelijk van jou.

Jij zegt dat je twijfels hebt bij het naturel zijn van zijn fysiek, omdat jij niet het geduld en discipline hebt om 12 jaar naturel te trainen om dit te bereiken... en dat daarom dit fysiek niet naturel is?

Daarbij heb je wel gelijk dat er maar genoeg mensen zijn die liegen over hun naturel zijn (of niet), trainingsjaren, gewicht enz enz. Maarja om fysieken die naturel moeilijk te behalen zijn direct te bestempelen met "daar zit een luchtje aan" dat lijkt me ook niet terecht.

Maarja dat is mijn mening;)

Er zijn meeer dan genoeg mensen die 12 jaar trainen en dit nog niet bereikt hebben, dat moest ik er uiteraard ook bij zeggen. Bij zowel die 4-5 jaar als de 12 jaar ga ik uit van perfecte BB levensstijl. Wat dus heeeel weinig mensen er voor over hebben.

En omdat het dus een heel klein percentage is zeg ik per definitie 'er zit een luchtje aan'. Sorry voor de enkele true natural die ik zal kwetsen elke keer als ik het zeg ;)

Dit kan je echt wel sneller naturel bereiken dan 12jaar. In een aantal jaar goed bezig zijn moet dat wel lukken.
Ik twijfel er in ieder geval niet aan dat hij naturel is.
Ik hoopte eigenlijk nieuwe foto's te zien.

Terug
Naar boven