ok je zegt het dan toch met kuren zonder kuren kan je geen 30 kg aankomen no way maak dat de ganzen wijs
mensen zoals jou niet nee. Jij weet niet wat attitude is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok je zegt het dan toch met kuren zonder kuren kan je geen 30 kg aankomen no way maak dat de ganzen wijs
Dit kan heel zeker naturel. Of hij ook werkelijk naturel is dat weet alleen hij. Niet lullig bedoeld, maar vooral op internet is het heel makkelijk om je als naturel voor te doen, niemand die zou kunnen weten of je toevallig niet een paar kuurtjes hebt gehad. Maak het in het echt zovaak mee, jongens die allemaal zeggen 100% life-time true naturel bla bla te zijn.....kom je opeens in gesprek met andere jongens die diegene wat beter kennen, blijken ze toch wel vaker een spuitje in hun reet te hebben gehad. Ik bedoel maar....
ik weet dat ook wel hoor dat de meeste bodybuilders niet willen toegeven dat ze gebruiken gewoon goed eten zeggen ze dan en trainen ik geef dat tenminste toe dat ik al gebruikt heb
ik weet dat ook wel hoor dat de meeste bodybuilders niet willen toegeven dat ze gebruiken gewoon goed eten zeggen ze dan en trainen ik geef dat tenminste toe dat ik al gebruikt heb

waarop je vervolgens duidelij maakt dat iedereen die meer natural massa aangezet heeft als jou gebruikt aangezien dat onmogelijk is dat iemand meer als jou kweekt daar je een enorme discipline en toewijding hebt gehad.
altijd maar trouw je maaltijden naar binnen gewerkt, nooit een training gemist en iedere keer als een beest te keer in de gym waardoor je er van verzekerd bent dat je t absolute maximum uit je natural gains hebt gehaald en met geen mogelijkheid maar zou verder kunnen gainen zonder de naald.
nee idd, iemand die dan meer heeft speelt vals!!!!!!!

Even los van dit specifieke topic:
Als ik me goed herinner van andere 'natural discussies' kom jij telkens naar voor met een zeer optimistische visie over wat er natural haalbaar is.
Wat is volgens jou dan misschien het maximum haalbare als life-time natural?
Wat sterkt jou in die visie?
Wat heb je zelf al bereikt als natural?
![]()
:$Even los van dit specifieke topic:
Als ik me goed herinner van andere 'natural discussies' kom jij telkens naar voor met een zeer optimistische visie over wat er natural haalbaar is.
Wat is volgens jou dan misschien het maximum haalbare als life-time natural?
Wat sterkt jou in die visie?
Wat heb je zelf al bereikt als natural?
![]()

Top voor een natural!
Leuk om te zien dat er toch een aantal naturals zijn die echt het onderste uit de kan weten te halen.
Proficiat!
zo is het leven nou eenmaal, ik neem het meestal met een korreltje zout....
iedereen is naturel![]()
en of dat kan, dat jij niet die genen maar vooral toewijding mist om dat naturel te behalen wil dat niet zeggen dat een ander dat niet kan.
zat jongens die 30kg naturel erop pompen in vvm over de jaren heen.

Niet omdat het niet 'kan'. Maar omdat internet stikt van de mensen die maar wat graag complimentjes krijgen
. En waarom zou je 12 jaar trainen voor iets wat in 4-5 jaar bereikt kan worden? Er zijn heeel weinig mensen tegenwoordig die nog zulke inzet hebben.
Zo ernstig is het ook weer niet allemaal.
Ik heb er mn twijfels bij of het naturel isNiet omdat het niet 'kan'. Maar omdat internet stikt van de mensen die maar wat graag complimentjes krijgen
. En waarom zou je 12 jaar trainen voor iets wat in 4-5 jaar bereikt kan worden? Er zijn heeel weinig mensen tegenwoordig die nog zulke inzet hebben.
Als ik 8 jaar minder hoef te trainen met behulp van 3 kuurtjes is de keus snel gemaakt hoorZo ernstig is het ook weer niet allemaal.
Maar respect voor de prestatie, want zelfs met een kuur erbij is het een superfysiek![]()

Dit kan je echt wel sneller naturel bereiken dan 12jaar. In een aantal jaar goed bezig zijn moet dat wel lukken.Ik heb er mn twijfels bij of het naturel isNiet omdat het niet 'kan'. Maar omdat internet stikt van de mensen die maar wat graag complimentjes krijgen
Als ik 8 jaar minder hoef te trainen met behulp van 3 kuurtjes is de keus snel gemaakt hoorZo ernstig is het ook weer niet allemaal.
Maar respect voor de prestatie, want zelfs met een kuur erbij is het een superfysiek![]()