Nizzell
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
al de mensen die niet geloven dat dit natural kan zijn hebben gewoon geen attitude en weten niet wat trainen is.

al de mensen die niet geloven dat dit natural kan zijn hebben gewoon geen attitude en weten niet wat trainen is.
Omg. En jij kent hem persoonlijk zeker. Met zo'n attitude bereik je het in ieder geval niet nee.178cm, nog net geen 100KG droog, 47,5cm armen......, heel netjes, maar geen naturel![]()
178cm, nog net geen 100KG droog, 47,5cm armen......, heel netjes, maar geen naturel![]()
Omg. En jij kent hem persoonlijk zeker. Met zo'n attitude bereik je het in ieder geval niet nee.

Toch ook maar een paar pics van mij geplaatst (als het lukt). Ze zijn vanmiddag genomen. Ik heb ze trouwens gemaakt met de "zelfontspanner". Toch wel lastig , eerst aanzetten, snel voor de camera springen en dan concentreren op het flexen.
Verder eet ik goed, (de laastste jaren pas eingelijk,al doende leerd men ) en gebruik ik supplementen zoals creatine, whey, aminozuren en multivitamines. Altijd natural getraind!

?Nee ik weet niet of hij gebruikt. Maar zoals jij het hier neerzet kan jij uit stats + arm omtrek weten of hij gebruikt. Heel knap.Haha, alsof jij wel weet wat iemand wel/niet gebruikt![]()

Nee ik weet niet of hij gebruikt. Maar zoals jij het hier neerzet kan jij uit stats + arm omtrek weten of hij gebruikt. Heel knap.![]()
Iedereen trekt een soort van grens wat hij/zij acht maximaal te kunnen bereiken zonder roids..
Als jij bv iemand ziet met het formaat van Coleman, en die beweert naturel te zijn, zul je hem niet geloven..
Omdat jij geen 47cm armen haalde zonder te kuren, wil niet zeggen dat andere het niet behalen.
Lees me sig anders ff, aangezien jij een user bent.
Ciao