AndroidHealthClinic

Een paar pics van Richie Rich

Zeer netjes, (alleen het 1e wat in me opkwam was die heeft gekuurd) nadat ik je rug zag, het is misschien wel haalbaar naturel, maar moet je wel hele bikkel zijn en een doorzetter

die gast traind al 12 jaar, de meeste hier zullen misschien net 1 tot 4 jaar trainen. 12 jaar is niet niks, maar al dat gedoe over natural of niet natural slaat nergens op. Hij zegt natural te zijn, dus laten we het maar geloven. Ik geloof zelf ook dat het natural is. Elke keer dat gedoe over niet natural, wel natural waar the **** slaat het op. Hij post hier ze foto 's. Discussies over wat natural te behalen is en niet moet je ergens anders gaan voeren. Je kan niet zomaar iemand van kuren te beschuldigen als je haast niks van de persoon afweet. Er traind ook iemand 15 jaar in de gym waar ik train en die heeft ook een super fysiek. 1 tot 4 jaar training kan je niet vergelijken met iemand die 12 jaar traind en zichzelf er 100% voor inzet.

Maar eve on topic:
Super fysiek kerel, ga zo door met cutten. Je zal er heel goed bijstaan.

zeer nette fysiek , schouders mogen wel breder

178cm, nog net geen 100KG droog, 47,5cm armen......, heel netjes, maar geen naturel ;)

al de mensen die niet geloven dat dit natural kan zijn hebben gewoon geen attitude en weten niet wat trainen is.

al de mensen die niet geloven dat dit natural kan zijn hebben gewoon geen attitude en weten niet wat trainen is.

precies, 12 jaar toegewijde training. Laat ze maar lullen, wij weten beter. Men denkt echt dat natural niks te behalen valt. Maar het zijn vaak degene die zelf snel naar een kuurtje grijpen en dit fysiek niet natural kunnen halen, die beweren dat het natural niet mogelijk is.

Tja als je toegewijd bent en je bouw heb je mee kun je veel bereiken hoor! Ik vind het iig knap!

Toch ook maar een paar pics van mij geplaatst (als het lukt). Ze zijn vanmiddag genomen. Ik heb ze trouwens gemaakt met de "zelfontspanner". Toch wel lastig , eerst aanzetten, snel voor de camera springen en dan concentreren op het flexen.

Verder eet ik goed, (de laastste jaren pas eingelijk,al doende leerd men ) en gebruik ik supplementen zoals creatine, whey, aminozuren en multivitamines. Altijd natural getraind!

Bespeur ik daar littekens aan de bovenkant van je tepels door gynaecomastie???????

Nee ik weet niet of hij gebruikt. Maar zoals jij het hier neerzet kan jij uit stats + arm omtrek weten of hij gebruikt. Heel knap. :roflol:

Iedereen trekt een soort van grens wat hij/zij acht maximaal te kunnen bereiken zonder roids..
Als jij bv iemand ziet met het formaat van Coleman, en die beweert naturel te zijn, zul je hem niet geloven..

Ik vind jou rug erg bruut.. Mooi hoor! :thumb:

Iedereen trekt een soort van grens wat hij/zij acht maximaal te kunnen bereiken zonder roids..
Als jij bv iemand ziet met het formaat van Coleman, en die beweert naturel te zijn, zul je hem niet geloven..

Omdat jij geen 47cm armen haalde zonder te kuren, wil niet zeggen dat andere het niet behalen.

Lees me sig anders ff, aangezien jij een user bent.

Ciao

Omdat jij geen 47cm armen haalde zonder te kuren, wil niet zeggen dat andere het niet behalen.

Lees me sig anders ff, aangezien jij een user bent.

Ciao

Nee, iemand kan makkelijk grotere armen bij elkaar trainen als ik dat kan.., ik denk gewoonweg dat hij wel een user is, klaar.

En nee, ik ben geen user, ook al heb ik in het verleden wel gekuurd (6jaar terug).

meschien moet je foto's plaatsen van jaar1 tot 12 plaatsen:cool:

Terug
Naar boven