AndroidHealthClinic

Een serieus mooie Tatoeage imo.

walgelijk

Mooie kleuren ,maar de tatoo zelf is lelijk.

Moet je denken, dat je coïtus hebt met een vrouw die haar hele rug/armen/wat dan ook vol heeft laten tattooëren. Zou ik persoonlijk echt k*t vinden, die tekeninge, hoe mooi ook, zouden me alleen maar storen...

majogaabn.jpg

omg roxxe :roflol: smerig, zijn dat nou ejaculerende pimels op der kop

Ik vind zelf wel een mooie tatoeage, van lee priest die groote op zijn rug. Ik kan ff geen plaatje vinden.

Holy shit wat zou het kosten om zo'n tatoo als in de startpost te laten zetten

@roxxe omg dat is echt walgelijk

Gadverdamme.

Ik vind van die grote tattoo's zowiezo een afknapper bij vrouwen, een tattoo'tje op de onderrug of iets dergelijks vind ik wel sexy, maar met van die plakkaten hoeven ze bij mij echt niet aan te komen.

Ik vind tatoeages bij vrouwen zowiezo over het algemeen niet mooi. Die van de TS heeft dan wel hele mooie kleuren maar vind het persoonlijk nix. Voor Roxxe heb ik wel dikke respect ik zou mijn vriendinnen niet op internet zetten als ze er zo uit zouden zien.

Ik vind tatoeages bij vrouwen zowiezo over het algemeen niet mooi. Die van de TS heeft dan wel hele mooie kleuren maar vind het persoonlijk nix. Voor Roxxe heb ik wel dikke respect ik zou mijn vriendinnen niet op internet zetten als ze er zo uit zouden zien.
hoezo? je ma had er toch niks op tegen?

Gadverdamme.

Ik vind van die grote tattoo's zowiezo een afknapper bij vrouwen, een tattoo'tje op de onderrug of iets dergelijks vind ik wel sexy, maar met van die plakkaten hoeven ze bij mij echt niet aan te komen.

geef mij maar puur natuur, tramp stamps zijn overrated

mooie kleuren, domme tekening en valt veel te groot uit... beetje van het goeie teveel dus

en dan tattooeer je een paar derde beens op je kop

jezus, focking lelijk en dan dat figuur er nog bij. m'n pik gaat er spontaan van hangen.

beter hang je kunst aan je muur en niet op je rug.

Terug
Naar boven