XXL Nutrition

een vraagje om hulp..

Klaudkil

Cool Novice
10 media-items
Waardering
0
hoi ik heb een vraagje.naar hulp..
ik ben 1.80 en weeg 70 kilo..ik ben vrij slank!
tis niet dat ik super breed wil worden!
wil daarbij meteen zeggen dat ik geen BB ben! tenminste niet net als jullie ik gebruik geen suplimenten! 100% naturel!
deed het in het begin als tijdverdrijf trainen maar omdat ik het best leuk vondt ben ik er nu echt serieus mee bezig! mijn doel is gewoon om een mooi gespier lischaam te hebben...en ik zo graag sterk willen zijn! maybe raar maarja..heb me rede.

ben nu dus al een tijdje bezig en ik zie wel wat verschil zeker...me vrienden om me heen zien dat helemaal....alleen..nou...erzijn een paar dingetjes die me iriteeren! plus ik weet niet 100% zeker of ik goed bezig ben.

Laat ik maar eerst beginnen met de dingen die me iriteeren!
Nr1.ik vindt meself heel erg klein!(zie foto)> [Afbeelding niet meer beschikbaar]ik zou graag toch iets groter/breder willen worden!! ik train daar ook voor! alleen ik zie geen resultaat!! zouden jullie mij enige oefeningen kunnen geven en voedels advies? moet er wel bij zeggen dat ik alles thuis doe! ik heb 2 Dummbels liggen van alle2 10 kilo en 1 barrbel van 20-+ kilo9nog niet gewogen)

nr2
ik doe heel veel buikoefeningen! maar 1 of ander manier zie ik daar nouja terug slag in? ik zie niks komen? wat doe ik fout? bij de foto hierboven het ik mijn buikspieren aangespannen en ik leun wat naar vooren! ik ben vrij wit! dus mischien heeft dat er ook mee te maken! erg dik ben ik niet! dus dat is dan erg raar dat er bv kilo's vet eromheen zit!

over mijn oefeings schema dit is het
ik doe het op deze manier
Maandag=rust
Dinsdag=trainen
Woensdag=hardlopen 45min
donderdag=trainen
vrijdag=rust
zaterdag=rust
zondag=trainen.
ik train btw gewoon thuis heb wat gewichten enzo liggen...maar wil ook in de toekomst naar een sportschool..
op 1 dag trainen doe ik momenteel dus dit! ik ken niet al die namen! dus zet ik er uitleg bij!
Buik=
3x10 crunches
3x12 crunches(je benen trek je dan ook omhoog
3x12 side crunches(dat je met je armen naar links en recht gaat! voor je zijkant spiergroep!)
3x12(met je voeten omhoog en dan weer omlaag)

me armen
3x12 Dummbell curl (ik doe het met 2 gewichten gelijk dus eerst links dan rechts)
3x10 Barrbel curl
1x10 1x5
1x12 Concentraton Curl Hammer Curl
1x12 Dumbbell Triceps Extension
10x push ups

schouder=
1x8 1x6 Neckpress

en voor me benen doe ik dus hardlopen!
dit is dus 1x trainen dat 3 keer per week!! om de zoveel tijd doei ker iets bij!!
hierbij slaap ik 7uur per dag! ik loop 6uur per dag voor me werk!
ik eet elke werkdag
8sneedjes 4granen brood met 1plakje kaas!
2appels en sinnasappel
1stukje ontbijtkoek!
1pak optimel!
het gewone avond eten! meestal silvervliesrijst gelukkig veel kip aardappels etc
en 1 op de 3 keer op de avond meestal uur na trainen Muesli(met chocolade i know)

iksnoep niet heel veel! maar wel elke dag iets! help me! wat doe ik fout?

Wil je echt goed groeien, dan heb je heel wat meer nodig dan die twee dumbbells die je thuis hebt liggen. Ga naar een sportschool, en zorg dat je een goed voedingsschema hebt. Je kan trainen wat je wilt, maar als je niet goed eet heeft het geen enkele zin.

je benen train je met gewichten, niet met hardlopen

1 - eet meer
2 - voer alle oefeningen steeds zwaarder uit terwijl je in dezelfde reprange blijft.

wazzup zei:
1 - eet meer
2 - voer alle oefeningen steeds zwaarder uit terwijl je in dezelfde reprange blijft.

3 - LEZEN op dit forum ;) staat enorm veel info op over trainings&voedingsschema's , succes

• Topic Starter Topic Starter
thxx mensen;)

Terug
Naar boven