XXL Nutrition

Eenmalig kuren

Jaryzz

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
25%
Waarom is het dat altijd iedereen zegt '' eerste kuur'' ipv hun eenmalige kuur?

Komt dat omdat ze na de kuur niet meer zo kunnen trainen naturel dan ervoor?

Of is het meer een soort motivatie punt, zovan, ja het heeft geen zin omdat ik met een volgende kuur meer groei ipv lang door te trainen natty, dat ze gewoon geen zin hebben natty te trainen omdat het met kuren beter kan?

Tijdens je eerste kuur kan je toch nog niet in de toekomst kijken of wel soms?

Als je iets voor de eerste keer doet dan is het toch eerste of mis ik wat?

Als iemand eenmalig een kuurtje wilt doen dan zal die dat misschien ook wel aangeven.

• Topic Starter Topic Starter
Mag ik antwoord op de vraag? Niet over hoe ik het beschreven heb? ik bedoel te zeggen, wat gebeurt er na een kuur? Herstelt je testosteron dan niet volledig zodat je natuurlijk weer kan trainen zoals je trainde. Of is het vaak dat mensen een tweede kuur nemen omdat ze niet meer gemotiveerd zijn naturel te trainen door hun eerste?

Stel jij pakt met een kuurtje 10 kilo in 12 weken, terwijl je daar normaal een jaar over zou doen. Dit werkt nogal "verslavend"

Mag ik antwoord op de vraag? Niet over hoe ik het beschreven heb? ik bedoel te zeggen, wat gebeurt er na een kuur? Herstelt je testosteron dan niet volledig zodat je natuurlijk weer kan trainen zoals je trainde. Of is het vaak dat mensen een tweede kuur nemen omdat ze niet meer gemotiveerd zijn naturel te trainen door hun eerste?

Wat Stunna zegt.

Het kan nogal verslavend werken als je de gains van kuren naast naturel legt.

Maar je kan prima naturel doorgaan na een kuurtje. En je kan na een kuurtje ook zeer goed erg veel massa winnen naturel.
Als je het goed doet .......

het blijft niet bij eenmalig :D

Omdat je niet in de toekomst kan kijken idd. En waarom zou iemand vast besloten zijn maar eenmalig te kuren...? En omdat eerste kuur meer nuttige info geeft aan de lezer dan eenmalig. Raar topic dit.

Waar sommigen over nadenken..

Is gelijk je mama zegt... probeer dat meisje daar eens 1 keertje... xD

Is gelijk je mama zegt... probeer dat meisje daar eens 1 keertje... xD

Zal wel iets Belgisch zijn, maar hier in Nederland is het vrij ongebruikelijk dat je moeder zoiets tegen je zegt. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

Kuren is in 9 van de 10 gevallen een keuze voor langere tijd, degene die gaat kuren weet van te voren dat ze er meerdere gaan doen.

Natuurlijk heb je verschillende soorten mensen die kuren.
- Mensen die echt leven voor het sporten en weten dat ze dit heel hun leven blijven doen, dus waarom zouden ze het bij 1 kuur houden?
- Van die jeff seid f**gots die op zo jong mogelijke leeftijd zo droog/gespierd mogelijk willen lijken en hiervoor gaan ze in korte tijd debiel veel kuren.

Dus als ik het goed begrijp. Kan je een keer kuren groot worden en dan natty doorgaan op de zelfde stats?

Dus als ik het goed begrijp. Kan je een keer kuren groot worden en dan natty doorgaan op de zelfde stats?

1. Ligt er aan wat jou beeld "groot" is.
2. Ligt er aan hoe dicht je tegen je natuurlijke grens aan zit.

Mensen doen altijd alsof anabolen een wondermiddeltje is maar dat valt reuze mee. Van 1 gemiddelde beginnerskuur ga je zeker aankomen, als je natty nog weinig massa hebt gepakt zal dit meer zijn dan wanneer je natty al heel wat bereikt hebt. Maar alsnog moet je niet te veel verwachten van 1 kuur, het is niet zo dat je daarna ontzettend gespierd bent maar je hebt een grote stap in de goede richting gezet.

Maar nogmaals het ligt er ook aan wat jou beeld van "groot" is.

Van 1 keer kuren word je niet groot hoor. Ja, je wordt groter, maar van 1 kuur zul je geen beest worden.
Ik heb ooit 's héél lang geleden gekuurd. Werd er behoorlijk stuk sterker van. Ook massa aangezet. Was 7 kilo aangekomen, waar ong. 3-4 kilo van is blijven hangen. Ik heb het toen gedaan omdat ik al even tegen een plateau zat.
Of ik het weer zou doen? Denk 't niet. Het gaat prima nu, en er is met goede voeding heel veel te bereiken, maar dat vereist discipline.

Terug
Naar boven