Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze kerel was toch een pak intelligenter dan die mong**l van een Wilders, denk ik.
Whaha dacht het niet, wilders heeft hele hoge opleiding gedaan, maar pim was ook een held, alle rechtsen zijn helden trouwens.
**** die linkse honden.

Hij komt intelligenter over maar ook een pak emotioneler en echter.
Hij komt intelligenter over maar ook een pak emotioneler en echter.

nou als je een hoge opleiding hebt gedaan wilt niet veel zeggen
kijk maar naar suzanne doctor
en niet alle rechtsen zijn helden
wilders heeft het vaak over alle moslims en fortuyn had het altijd over straat jongens en criminelen hij scheerde niet iedereen over 1 kam
Okej, een land een volk (z'n uitspraak) heeft dus wel te maken met alles over 1 kam scheren.

Whaha dacht het niet, wilders heeft hele hoge opleiding gedaan, maar pim was ook een held, alle rechtsen zijn helden trouwens.
**** die linkse honden.
Hij was vroeger toch ook een rebel op school las ik ooit?Hele hoge opleidingen? Hij heeft nooit een hogere studie afgerond.. hoogst genoten en afgeronde opleiding is op MBO niveau.. Verder heeft hij enkele deelcertificaten gehaald aan de open universiteit maar dat heeft hij nooit afgemaakt..
BRON: [Link niet meer beschikbaar]
dat is wel een totaal ander idee
een land een volk is een gezamelijke samenleving waar iedereen met elkaar in vrede (samen) leeft en geen groep die erboven uitspringt als wat de marrokaanse straat jeugd op dit moment doet
---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------
en dat wilders minder seriues genomen wordt omdat zijn presentatie suckt
met zijn ideeen heeft hij wel het goede motief maar hij brengt het niet goed genoeg
**** die linkse honden.
Je kan het gewoon niet latenIk zal nu wel weer door Big T op mijn kop krijgen, omdat ik je probeer te provoceren.
Maar weet jij uberhaupt wel wat links en rechts inhoudt?
Want om Pim nou rechts te noemen is wel erg kort door de bocht imo.

Ik kan het inderdaad niet laten. It's too easy.Je kan het gewoon niet laten
Als één van je belangrijkste programmapunten de aanpak van straatcriminaliteit is, dan kan je spreken van een rechtse oriëntatie. Hem willen vergelijken met Wilders, dat is kort door de bocht.