Fitness Seller

Eentje uit de oude doos

Dat maakt me inderdaad weinig uit, agnosten zijn ook r**ards.

Die Zijderveld viel me een tijdje geleden op omdat hij naar mijn idee hele heldere dingen zei over hoe een democratie zou moeten werken en wat een gezonde spanningsveld is tussen volk en volksvertegenwoordigers, daarbij beviel zijn kritiek op het CDA me en was ik verbaast dat er dergelijke heldere geluiden kunnen komen uit politieke fossielen (72 jarige leeftijd) met een dergelijke achtergrond.

Je bent niet veel beter dan bijvoorbeeld een halve gare moslim fundamentalist als je al niet naar iemand kan luisteren vanwege zijn achtergrond. Zelfs als je al wilt denken in wij en hen, zwart en wit, vriend en vijand dan is het nog steeds aardig je te verdiepen in 'hen'.

So it is said that if you know your enemies and know yourself, you can win a thousand battles without a single loss.
If you only know yourself, but not your opponent, you may win or may lose.
If you know neither yourself nor your enemy, you will always endanger yourself.

Die Zijderveld viel me een tijdje geleden op omdat hij naar mijn idee hele heldere dingen zei over hoe een democratie zou moeten werken en wat een gezonde spanningsveld is tussen volk en volksvertegenwoordigers, daarbij beviel zijn kritiek op het CDA me en was ik verbaast dat er dergelijke heldere geluiden kunnen komen uit politieke fossielen (72 jarige leeftijd) met een dergelijke achtergrond.

Je bent niet veel beter dan bijvoorbeeld een halve gare moslim fundamentalist als je al niet naar iemand kan luisteren vanwege zijn achtergrond. Zelfs als je al wilt denken in wij en hen, zwart en wit, vriend en vijand dan is het nog steeds aardig je te verdiepen in 'hen'.

So it is said that if you know your enemies and know yourself, you can win a thousand battles without a single loss.

True, gelukkig heb ik dat ook nooit ontkend.

Waarom zijn agnosten r**ards? Iedereen die niet agnost is, is een r*tard.

Anton Zijderveld die een boek schrijft over politieke tegenstanders. Wie wil zoiets nou lezen? Als je over politiek wil lezen dan lees je neutrale werken. Boeken geschreven door politicologen die niet openlijk tot 1 of andere politieke partij behoren dus.

"The Art of war" van Sun Tzu gelezen?

Anton Zijderveld die een boek schrijft over politieke tegenstanders. Wie wil zoiets nou lezen? Als je over politiek wil lezen dan lees je neutrale werken. Boeken geschreven door politicologen die niet openlijk tot 1 of andere politieke partij behoren dus.

Hij schrijft over populisme, niet perse over zijn politieke tegenstanders. Natuurlijk is het enigszins gekleurd maar desalniettemin brengt hij goed onder woorden hoe populisme in voornamelijk Nederland is ontstaan, in elkaar zit en geeft met sterke argumenten aan wat er volgens hem aan mankeert. Overigens behoort hij tot geen enkele partij meer, hij ziet zichzelf als rechts conservatief die op dit moment in geen enkele partij ziet wat hij in een partij zou willen zien.

Hij heeft het niet over politieke tegenstellingen, hij heeft het over een bredere mentaliteit binnen de politiek dat volgens hem de kwaliteit van bestuur aantast.

Je leest het binnen een avondje of misschien twee uit, is best de moeite waard. Zo niet, ook goed :)

Ok, iets te snel geoordeeld.

leuke stukjes tekst kun je wel typen, als ik voor je sta stamp ik je in de grond ectotje :roflol:
Haha o yay daar komen de dreigementjes over het internet al.
Als je zo'n grote jonge was geweest dan hoefde je ook niet zo stoer te doen met die dreigementjes waar toch niemand iets aan heeft. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk. Ik pis over kleine mannetjes met zo'n grote mond als jij.

Maarja, je moet toch iets als je het verbaal niet aankan.

ps. Ik heb trouwens voor zover ik weet hier nog nooit een irl pic geplaatst dus ik vind het nogal bijzonder dat je denkt te weten hoe groot ik ben ;)

Arnoldfan is 1,68 meter en ziet er na 4 kuurtjes uit alsof die een jaartje aan fitness doet. Ohja, hij kijkt uit zijn ogen zoals je precies verwacht.

pim fortuyn zou n groot leider geweest zijn ,prachtig filmpje trouwens

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

moet je die rotzakken horen na pim zijn dood ,ze zouden ze gewoon n nekshot moeten geven ter plaatse gvd :mad:
luuister vooral vanf 2min 15 als de allochtonen hun mening geven

http://www.youtube.com/watch?v=kYV0hz4dquE&feature=related

Waarom vind jij iedereen die niet Agnost is een r*tard? (Dit is overigens geen provocerende vraag, ben gewoon benieuwd).
Eerst en vooral: het was terugkaatsen van wat iemand zei, ik zou het spontaan niet zo hard brengen.

Maar als je geen agnost bent dan maak je eigenlijk een statement zonder dat je daar (voldoende) bewijs voor hebt. Ik vind dat aardig dwaas ja.

Arnoldfan is 1,68 meter en ziet er na 4 kuurtjes uit alsof die een jaartje aan fitness doet. Ohja, hij kijkt uit zijn ogen zoals je precies verwacht.

Zeg, post jij nou eens een foto van je fysiek dan held. Jij hebt ook altijd alleen maar een grote bek op het internet.

• Topic Starter Topic Starter
Klaaswitz heeft al meerdere malen aangegeven dat hij gewoon smal gebouwd is en kampt met een dalende libido ten opzichte van z'n tienerjaren. Kun je natuurlijk van alles van zeggen, maar feit blijft wel dat hij eerlijk is.

Je hebt ook mensen die nemen foto's in een woonkamer bedekt met geiten en herten koppen en duwen hun armen zo dicht mogelijk bij elkaar om elke milimeter optisch uit te melken en de schaduw over de borst zoveel mogelijk te creeeren door deze krampachtig tegen elkaar aan te duwen. Met een gepretendeerd gezicht dat ontspannen moet lijken maar een memorabele faal is op de geschoten plaat.

:roflol: altijd lachen op dbb

Klaaswitz heeft al meerdere malen aangegeven dat hij gewoon smal gebouwd is en kampt met een dalende libido ten opzichte van z'n tienerjaren. Kun je natuurlijk van alles van zeggen, maar feit blijft wel dat hij eerlijk is.

Je hebt ook mensen die nemen foto's in een woonkamer bedekt met geiten en herten koppen en duwen hun armen zo dicht mogelijk bij elkaar om elke milimeter optisch uit te melken en de schaduw over de borst zoveel mogelijk te creeeren door deze krampachtig tegen elkaar aan te duwen. Met een gepretendeerd gezicht dat ontspannen moet lijken maar een memorabele faal is op de geschoten plaat.

Even een totaal willekeurig plaatje om duidelijk te maken wat Marky eigenlijk bedoelt:

2r5812s.jpg

Ik wil nog even benadrukken dat dit plaatje totaal willekeurig gekozen is.

Wat is hij lelijk zeg, tsonge jonge

Terug
Naar boven