Fitness Seller

Eentje uit de oude doos

@apfelstrudel : ik weet niet waar je reply ineens naartoe is maar idd ,maarja wie durft ze aan te raken....? niemand want dan staat de hele familie achter je of ze planten n mes in je

Zeg, post jij nou eens een foto van je fysiek dan held. Jij hebt ook altijd alleen maar een grote bek op het internet.

In tegenstelling to Gorill0r die ook een grote bek heeft buiten het internet ofzo?

Maarre, misschien dat ik tegen het einde van dit jaar een foto plaats. Afhankelijk van in hoeverre ik dan tevreden ben over mijn fysiek. Zit nu op 91 kilo bij 178 cm. Laatste keer dat ik hier een foto plaatste woog ik zo'n 70 kilo maar die heb ik later weer verwijderd omdat niemand zit te wachten op een ecto in 'most muscular'.

In tegenstelling to Gorill0r die ook een grote bek heeft buiten het internet ofzo?

Maarre, misschien dat ik tegen het einde van dit jaar een foto plaats. Afhankelijk van in hoeverre ik dan tevreden ben over mijn fysiek. Zit nu op 91 kilo bij 178 cm. Laatste keer dat ik hier een foto plaatste woog ik zo'n 70 kilo maar die heb ik later weer verwijderd omdat niemand zit te wachten op een ecto in 'most muscular'.

Ben benieuwd dan :D

post dan nooit wat, want je zult altijd ecto blijven.:P

post dan nooit wat, want je zult altijd ecto blijven.:P

2r5812s.jpg

Dat is mijn beforepic, als ik dat echt zou zijn.

he ik ben dat man

Je bent het dus wel? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Gast, waar heb jij gezeten toen dat Sisevano-Arnoldfan topic skihigh stond van de activiteit?

Sisevano-arnoldfan topic.

nuff said

waarom zou je hier uberhaupt een foto posten, volgens mij doen alleen mensen die op zoek zijn naar een schouderklopje dat. Bovendien, zolang je er niet als ronnie coleman uitziet is het voor de meesten een teleurstelling en niet goed genoeg

Ik ben nog steeds benieuwd wie half dbb heeft laten geloven dat ik de man was van die pics :roflol:

Grootste ownage die er ooit geweest is op dbb.

Mwoaah, don't flatter yourself. De Ciko-challenge of bepaalde Luppiethreads hadden toch wel een hoger ownage gehalte de laatste 1 1/2 jaar of zo.

Als ik al pics plaats, doe ik het zonder hoofd, anders ben je het haasje op dbb :D

Terug
Naar boven