trevor
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg, post jij nou eens een foto van je fysiek dan held. Jij hebt ook altijd alleen maar een grote bek op het internet.
In tegenstelling to Gorill0r die ook een grote bek heeft buiten het internet ofzo?
Maarre, misschien dat ik tegen het einde van dit jaar een foto plaats. Afhankelijk van in hoeverre ik dan tevreden ben over mijn fysiek. Zit nu op 91 kilo bij 178 cm. Laatste keer dat ik hier een foto plaatste woog ik zo'n 70 kilo maar die heb ik later weer verwijderd omdat niemand zit te wachten op een ecto in 'most muscular'.

In tegenstelling to Gorill0r die ook een grote bek heeft buiten het internet ofzo?
Maarre, misschien dat ik tegen het einde van dit jaar een foto plaats. Afhankelijk van in hoeverre ik dan tevreden ben over mijn fysiek. Zit nu op 91 kilo bij 178 cm. Laatste keer dat ik hier een foto plaatste woog ik zo'n 70 kilo maar die heb ik later weer verwijderd omdat niemand zit te wachten op een ecto in 'most muscular'.

post dan nooit wat, want je zult altijd ecto blijven.![]()
Gast, waar heb jij gezeten toen dat Sisevano-Arnoldfan topic skihigh stond van de activiteit?
Mwoaah, don't flatter yourself. De Ciko-challenge of bepaalde Luppiethreads hadden toch wel een hoger ownage gehalte de laatste 1 1/2 jaar of zo.