XXL Nutrition

eerst 43 kilo vermageerd n nu trug vreten voor spieren :D

Bolleken

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Hey ik ben nieuw op dit forum kdurfde eerst men fotos ni goed posten omdat ik wel wat bescheiden ben maar jah hier zijn ze dan de eerste zen van een jaar n half terug op vakantie toen woog ik nog een goeje 115 kilo kben daarna 43 kilo afgevallen maar had bijna geen spieren en geen kracht meer dus ben ik maar begonne met spieren kweken en vreten :)

115 kilo n foto met men volledig hoofd voor hckid hij geloofde het niet :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit ben ik nu

Jah ik weet het niet veel fotos en nog niet veel spieren maar het is een begin n ik ben al trots dat ik al dat vet kwijt ben

aan men spieren train ik nu al een maand
ik weeg nu 80 kilo
1.76 m
18j

bp: 80kilo
reageer maar gerust, geef maar advies alles is welkom juist geen domme comentaar :)

grtz Bolleken

Respect voor deze vooruitgang!:thumbs:
Nu je droger bent zul je sneller je spieren door zien komen en je fitter gaan voelen. Wie weet van de zomer een sixpack jongen;).

Goed bezig kerel! Succes met het spieren kweken, het vet kwijt raken is alleszins goed en vlot gelukt!

Nette prestatie zeg!

Waar is je overbodige vet gebleven trouwens..? bij die anderen zie ik altijd dikke overtollige vetrollen maar bij jou is alles "strak".

respect voor je foto

succes met het maken van je fisiek

Damm echt top kerel :thumbs: succes nog verder

• Topic Starter Topic Starter
Nette prestatie zeg!

Waar is je overbodige vet gebleven trouwens..? bij die anderen zie ik altijd dikke overtollige vetrollen maar bij jou is alles "strak".

Weet ik niet en van overbodig vel heb ik ook niet veel last ik kan het wel nog een beetje rekken maar is niet echt herkenbaar daarin heb ik wel veel geluk gehad kheb er hard voor moeten trainen maar ben gellukig met het resultaat

ik bedoelde trouwens ook vel ipv vet ;) maar heb je dan idd goed gedaan.

dus in half jaar ben je van 115 dikz*k naar eeen 80 beach proof gegaan????

Volgens mij in 1,5 jaar Ciko.

Goed gedaan hoor! :D Succes met spiermassa kweken!

Heel netjes gedaan, nu op naar die kilo's spiermassa. Heel veel succes, maar als het afvallen lukt moet het met het trainen ook wel goed komen

• Topic Starter Topic Starter
dus in half jaar ben je van 115 dikz*k naar eeen 80 beach proof gegaan????

hey ik weet niet wa beach proof is maar in een half jaar tijd ben ik 43 kilo afgevallen en woog ik 72kilo ben dus van oktober 2006 tot februari 2007 ben ik 43 kilo afgevallen en heb ik dit gewicht kunnen behouden tot ik een goeje maand geleden beslist heb om wat massa op te bouwen want ik voelde me niet sterk en had bijna geen spieren dus ben ik vanaf vorige maand beginnen vreten en grondig trainen ik heb totaal gene operaties ofzo ondergaan wil zelf fotos trekken voor aan te tonen dat ik nergens litekens heb ofzo iedereen hier bij mij thuis is verbaas dat ik dit heb kunnen presteren.

grtz bolleken

hey ik weet niet wa beach proof is maar in een half jaar tijd ben ik 43 kilo afgevallen en woog ik 72kilo ben dus van oktober 2006 tot februari 2007 ben ik 43 kilo afgevallen en heb ik dit gewicht kunnen behouden tot ik een goeje maand geleden beslist heb om wat massa op te bouwen want ik voelde me niet sterk en had bijna geen spieren dus ben ik vanaf vorige maand beginnen vreten en grondig trainen ik heb totaal gene operaties ofzo ondergaan wil zelf fotos trekken voor aan te tonen dat ik nergens litekens heb ofzo iedereen hier bij mij thuis is verbaas dat ik dit heb kunnen presteren.

grtz bolleken

Wél een half jaar? Dat staat niet helemaal duidelijk in je startpost... maar dat is wel héél goed dan!

knappe prestatie

succes nog

Super vooruitgang, kerel!

dit vind ik echt hardcore, mensen die van zo ver komen en toch doorzetten, ik vind dat je nu eigenlijk al een doel hebt bereikt, natuurlijk is je fysiek verre van klaar , maar gezien vwnaar je komt is dit gewoon top!

kzou zeggen hou die voeding perfect en beul jezelf 4 keer per week af in de gym en alles komt goed!

Netjes baas! :thumbs:

waarom is de eerste foto je hoofd er uit gefotosjopt en sta je wel vol met je kop op de onderste?

verder, 43 kilo in een half jaar en je vel dat er zo uit ziet? Vreemd, heb mijn twijfels, maar als het allemaal echt zo is, well done!

Ik zou het in 1,5jaar ook mega knap vinden. Dit is even hardcore als bodybuilders die 4x per week zichzelf afbeulen in het krachthonk. Respect hoor.

Terug
Naar boven