MuscleMeat

eerst 43 kilo vermageerd n nu trug vreten voor spieren :D

Eerst: Foei dat je je lichaam zo hebt verwaarloosd! Voor dikke mensen die er niets aan doen heb ik geen respect (als het geen ziekte is)!

Dan: Super prestatie dat je het teveel aan gewicht er allemaal heb afgewerkt, zo zie je maar dat je dik zijn zelf in de hand hebt. Doorknallen en het komt helemaal in orde!

Respect!

respect!!!
doe zo verder

respect.

Wauw kzou graag willen weten hoe je dat voor elkaar gekregen hebt,
buiten het veranderen van je eten, omdat ik hier een broer heb zitten met laag zelfvertrouwen komt amper buiten is overweighted en kwil er echt een beest van maken :D

Heb je écht alleen gebruik gemaakt van gezonde voeding en cardio? Either way een geweldige prestatie natuurlijk, maar 43kg in vijf maanden. Jezus.

damn RESPECT GAST super :D

ik ben zelf ook 20 kilo afgevallen en heb nu een lichaam waar veel jongens nu al jaloers op zijn

beetje wilskracht kom je ver!

Dikke prestatie ;)
Keep up the good work!

netjes hoor bolleken, zeker respect voor je prestatie. misschien tijd om je nickname te veranderen;)

Holy shit ! Echt goed gedaan man, je koppie ziet er ook gelijk een stuk beter uit ;)

heel knap, zal wel een zware tijd zijn gweest?

Nice progress! Repect!

:) good job dude :) ik ben er ook mee bezig en ik kan je zeggen dat met veel motivatie en discipline het niet moeilijk is :)
mijn gewicht zakt ook als een baksteen en mijn spieren blijven netjes :)
maar nogmaals ik denk dat jij dat ook zal beamen DISCIPLINE en MOTIVATIE :D

Ik kan hier gewoon niet niet op reageren.
Dit verdiend gewoon een dikke high five!

Echt top, vind het echt geweldig dit!

Super knap !!

Waar crystal meth allemaal niet goed voor is...

Super goed man! Je ziet er echt veel gezonder uit nu het vet ook uit je gezicht weg is. Gaat zo door, die sixpack heb je wel van de zomer!

Yeah Buddy!!

Yeah buddy!! :eek: prachtige verandering

vertel mij eens hoe jij binnen half jaar 43 kilo bent afgevallen dat is 700 gram per dag wat heb je der voor moeten doen om zoveel aftevallen ???

Terug
Naar boven