Fitness Seller

eerst 43 kilo vermageerd n nu trug vreten voor spieren :D

• Topic Starter Topic Starter
waarom is de eerste foto je hoofd er uit gefotosjopt en sta je wel vol met je kop op de onderste?

verder, 43 kilo in een half jaar en je vel dat er zo uit ziet? Vreemd, heb mijn twijfels, maar als het allemaal echt zo is, well done!

ik zal de foto ff uploaden met men kop er helemaal op :) zul je zien dat ik het ben goed ?

ziezo :) geloof je het nu of denk je dat het men 2lingsbroer is ? :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed gedaan, man! Knap hoor! Keep it up!

Super prestatie :thumb:

Nu rustig opbouwen, maar met de toewijding zit het wel goed zo te zien

hahaha oke oke, mooi die kop er bij op weer! nee maar super prestatie dude

Echt wel goed gedaan.
Nu opbouwen tot je een beest bent :D

Laatst bewerkt:
Alweer een prachtig uitgegeven resultaat >>> m'n complimenten, kerel !!

mooi resultaat! Volhouden!

Super prestatie! Je hebt in ieder geval het doorzettingsvermogen om ver te komen.

super respectable!!

succes nog!

Ik wist niet dat 43 kilo haalbaar was in 5 maanden!

Nu je op je gewenste vetpercentage staat. Moet je nu nog bikkelhard je best doen om niet opnieuw te verdikken? Ik neem aan dat je snel weer bijkomt in vet als je je ook maar een minuutje laat gaan bij wijze van spreken.

hey ik weet niet wa beach proof is maar in een half jaar tijd ben ik 43 kilo afgevallen en woog ik 72kilo ben dus van oktober 2006 tot februari 2007 ben ik 43 kilo afgevallen en heb ik dit gewicht kunnen behouden tot ik een goeje maand geleden beslist heb om wat massa op te bouwen want ik voelde me niet sterk en had bijna geen spieren dus ben ik vanaf vorige maand beginnen vreten en grondig trainen ik heb totaal gene operaties ofzo ondergaan wil zelf fotos trekken voor aan te tonen dat ik nergens litekens heb ofzo iedereen hier bij mij thuis is verbaas dat ik dit heb kunnen presteren.

grtz bolleken

gast 40 kilo in half jaar verdient alleen maar respect , ik heb nog niemand dit jou na zien doen, dikke vette respect, ik vind dat je er nu heel goed uit ziet tegen over die 115 kilo.

pluimpje kerel ga zo door, ji komt er wel

peace bolleke

Wat een prachtprestatie! Hoe hoog zit je zelfvertrouwen nu wel niet ?! :) Knallen!

Nette prestatie, met dit doorzettingsvermogen moet je er ook komen op vlak van kracht en fysiek!! Squatten die handel.

Goed gedaan man!
Hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen?

zeer zeer netjes man ! respekt!!

je hebt al een prestatie neergezet met al dat vet kwijt te raken..
hou je nu anderhalf jaar even nauwgezet en met evenveel motivatie met krachttraing/veel rust/goeie voeding bezig en dan ga jij resultaten halen gast!!
suc6...

• Topic Starter Topic Starter
Ik wist niet dat 43 kilo haalbaar was in 5 maanden!

Nu je op je gewenste vetpercentage staat. Moet je nu nog bikkelhard je best doen om niet opnieuw te verdikken? Ik neem aan dat je snel weer bijkomt in vet als je je ook maar een minuutje laat gaan bij wijze van spreken.

Goed gedaan man!
Hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen?

het snoepen en vettig eten heb ik mezelf afgeleerd dus geen chips, friet, kebab enzo ga ik maar max 1 maal om de 2 maand meer halen vroeger was het mss 3 keer op een week ik heb me zelf dit geleerd door het honger gevoel te verweken door constant water te drinken en men maag te vullen nu eet ik enkel nog maar gezond veel groenten, kip, biefstuk, tonijn kalkoen .. noem maar op zo weinig mogelijk vet opname juiste koolhydraten veel eiwitten nzo. eigenlijk allemaal dankzij dit forum :) want hier heb ik wel heel veel tips kunnen halen

en het vet weghouden valt best mee jah als ik elke dag 3-4 marsen ofzo binnenspeel en 1 vanilleijsje dan zal het er weer snel bijkomen maar ik doe regelmatig cardio na men krachtoefeningen en ik kan het er wel afhouden, ik hoop tegen de zomer een zichtbaar six pakje te hebben.

Wat een prachtprestatie! Hoe hoog zit je zelfvertrouwen nu wel niet ?! :) Knallen!

men zelfvertrouwen is heel hoog vroeger durfde ik niet buitenkomen had veel schaamte maar die is nu weg heb ondertussen een vriendin en ben heel blij met hoe ik nu leef

grtz bolleken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

btw Je nickname past niet meer bij je;)

Terug
Naar boven