AndroidHealthClinic

Eerst bulk dan cut of andersom

Xenyx

Novice
Waardering
0
Ik was van plan om morgen te beginnen met bulken.
Maar nou weet ik niet of dit zo verstandig is.
Ik heb alles al wel in huis maar voordat ik begin wil ik graag ff weten hoe jullie erover denken.

En daarbij, ik heb hieronder een foto van mij zelf staan en een foto van waar ik ongeveer naar toe wil in de komende 3-6 maand.
Denken jullie dat dit haalbaar is in die tijd?

Foto is van [Link niet meer beschikbaar] ik hoop dat hij het goed vindt dat ik deze foto gebruik als vergelijking (A)

Stats:
Leeftijd: 18
Gewicht: 90kg
Lengte: 1,97mtr
BF: ik schat rond de 23%?

Foto van mij voor trainen:
2iw2fx0.jpg

Hier wil ik ongeveer naar toe in de komende 2 jaar:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

niet haalbaar in 3-6 maanden.
zeker met jou lengt gaat het langer duren eer het zichtbaar is.

• Topic Starter Topic Starter
@ Lichtgestoord, Ok bedankt. Als ik er 12-18 maanden voor uittrek mag wel hoger bf% lukt dat wel?

Nog geen antwoord op de eigenlijke vraag, eerst vet verbranden of spieren kweken?
Alvast bedankt =)

eerst cutten, je bent te zwaar.
Dit betekent dat je iets onder je onderhoud moet eten zodat je afvalt. Zorg dat je een goed voedings schema opstelt waarin je wel genoeg eiwitten, goede vetten (noten, vette vis, olijfolie) en complexe koolhydraten binnenkrijgt ( rijst, pasta). Let vooral erop dat je niet teveel koolhydraten eet, en je zult alle snoepjes, frisdrankjes, chips en frieten enzo moeten schrappen om af te vallen.
Wat betreft training: Begin alvast met kracht training, zo ongeveer 45minuten tot een uur en liefst 3 keer in de week. En doe NA de kracht training ook nog cardio zodat je vet zult verbranden.
Denk dat je eerst een aantal maanden moet cutten, der mag echt wel een kilo of 10 vanaf voordat je aan een CLEANbulk moet gaan denken.

Het doel van timmeh is echt niet haalbaar binnen een paar maanden, maar laat je dat niet demotiveren. Train en werk hard, dan zal je het zeker halen!

Terug
Naar boven