Fitness Seller

Eerst kuur Test E

Je hebt 2 vials test begrijp ik. Daarmee doe je zown 9weken. Haal er dan gewoon nog een vial test bij als je iets langer wilt. Ga gewoon op 500mg zitten man.

• Topic Starter Topic Starter
Heb maandag mijn 2e iniect gezet. (400mg) Ging stukken makkelijker dan 1e inject. Probeerde toen eerst in me quad maar dat vond ik te pijnlijk en ik kon hem gewoon niet helemaal ontspannen krijgen/houden. Dus vervolgens in mijn glutes gezet waar de naald er heel makkelijk in ging. Na eerste en tweede inject de dag na de inject beetje last maar niks ergs en de dag daarna was het beide kerren al weer weg

Ik gebruik als kickstart Dbol en ik moet zeggen dat ik wel het idee heb dat ik het begin te merken, iets meer kracht en snoeiharde pomp en ook een heel goede focus in de sportschool. Weet niet of het laatste door de dbol komt of gewoon de de extra motivatie :P

Ik had me vandaag weer ewogen voor het eerst sinds ik met de kuur gestart ben en er zit al 4 kilo bij, natuurlijk vocht en vet omdat ik zit te vreten als een beest maar toch een goed teken.

Ik zal weer reportje doen zodra ik de Test e begin te merken/zien

Je eerste kuur laag beginnen man 250mg test-e. Je kan altijd opdrijven.
Als je niet weet hoe je lichaam reageerd op AS. Het hangt natuurlijk echt van persoon tot persoon af ofcourse :) Niet alleen mentaal qua temprament enz. maar ook het maximum uit de AS halen. Je hebt nog genoeg tijd voor meer te kuren in de toekomst.

succes!

Je eerste kuur laag beginnen man 250mg test-e. Je kan altijd opdrijven.
Als je niet weet hoe je lichaam reageerd op AS. Het hangt natuurlijk echt van persoon tot persoon af ofcourse :) Niet alleen mentaal qua temprament enz. maar ook het maximum uit de AS halen. Je hebt nog genoeg tijd voor meer te kuren in de toekomst.

succes!

mosterd na de maaltijd.... hij is al met zijn kuur begonnen.

Zou gewoon op 375 houden, met 2 vials haal je toch geen 12 weken op 400 mg pw..
er word zoiezo wel eens een keer gemorst als het je 1e kuur is, wanneer je de lucht eruit drukt raak je ook al een druppel kwijt minstens + wat nog in de naald en het laatste deel van de spuit blijft hangen, kom je wel bij 12x over de 0,8 ml heen hoor.
Heb zelf ook 1 kuur gedaan op 375mg, je profiteert alleen van de verbeterde eiwit opname als je heel hoog in je eiwitten zit.. kom je nog 7 kilo aan en minimaal aan vocht. ligt puur aan je voeding of je 375mg test-e tot een redelijke kuur kan laten horen, helaas voor de meesten hier is de voeding niet helemaal zoals t hoort

Uitgangspunt moet niet zijn hoeveel je hebt en dat verdelen maar hoeveel je wil gebruiken en dat maal de lengte van je kuur.
Persoonlijk ben ik voor lagere doseringen over wat langere perioden. Imo wordt er hier vaak, zeker bij eerste kuur, fors gedoseerd. Wat vaak alleen maar meer bijwerkingen (zoals vocht retentie) meebrengt en weinig exta vvmassa. Zaken als goed trainingsschema (wat bij jou nog niet helemaal het geval was), rust en goede voeding zijn veel belangrijker dan een paar mg extra.

• Topic Starter Topic Starter
Zit nu bijna in week 5 en heb 11 kilo gepakt maar hou ook veel vocht vast, denk dat het vocht door de kickstart Dbol komt en hoop dat het er wat af gaat nu ik sinds 4 dagen geen Dbol meer neem

Zit nu bijna in week 5 en heb 11 kilo gepakt maar hou ook veel vocht vast, denk dat het vocht door de kickstart Dbol komt en hoop dat het er wat af gaat nu ik sinds 4 dagen geen Dbol meer neem

meer dan de helft zal vocht zijn......wellicht je voeding aanpassen naar wat minder zout?

Dbol = vochtkop.

Teveel last van vocht => lichte dosis AI (bv arimidex).

Mijn ervaring met Adex is altijd een moeilijke geweest. Teveel tijdens je kuur kan je gains hinderen, te weinig en je houdt (naar mijn persoonlijke mening) teveel vocht vast.

Ikzelf gebruik 0,25 mg E3D en verhoog als ik oestrogeen sides krijg (bv gevoelige tepels).

of wat proviron erbij doen. Maar mijns inziens vocht = voeding (en de dbol natuurlijk zal een combi zijn)

Terug
Naar boven