Siepook
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 16%
Beste Lezers,
Ik heb van een vriend AAS gehad voor een beginners KUUR.
Anavar Only van GS + Nolvadex.
Mijn stats:
Ik ben 1.83m en 76 met een vet percentage van 16%
(me aanmelding stats zijn uiteraard van 2010, in die tussen tijd tot 2012 heb ik ongeregelmatig getraind paar maanden wel paar maanden niet. Vandaar een verschil in deze)
(ter info: ik wil droog blijven en toch een paar kilo's pakken)
Ik weet dat het geen wonder middel is, ik kies voor Anavar omdat het geen vocht vast houdt en alleen droge kwaliteit massa toevoegd (al is het niet veel).
Nog een reden voor Anavar als beginnerkuur is dat ik nog op Hoog niveau voetbal, mag dus niet super zwaar worden. Maar goed.
Ik heb advies gekregen van me maat dat ik het best 6 weken kan kuren op eerste 3 weken 40mg/dag en laatste 3 weken 50mg vervolgd met een nakuur nolva op 20mg/dag 2 weken lang.
Moet ik daarnaast nog mijn shakes en creatine blijven gebruiken, zoals ik nu al doe ?
Ik hoop nuttige informatie en reacties te krijgen.
Ltrzzzzzzzzz
Ik heb van een vriend AAS gehad voor een beginners KUUR.
Anavar Only van GS + Nolvadex.
Mijn stats:
Ik ben 1.83m en 76 met een vet percentage van 16%
(me aanmelding stats zijn uiteraard van 2010, in die tussen tijd tot 2012 heb ik ongeregelmatig getraind paar maanden wel paar maanden niet. Vandaar een verschil in deze)
(ter info: ik wil droog blijven en toch een paar kilo's pakken)
Ik weet dat het geen wonder middel is, ik kies voor Anavar omdat het geen vocht vast houdt en alleen droge kwaliteit massa toevoegd (al is het niet veel).
Nog een reden voor Anavar als beginnerkuur is dat ik nog op Hoog niveau voetbal, mag dus niet super zwaar worden. Maar goed.

Ik heb advies gekregen van me maat dat ik het best 6 weken kan kuren op eerste 3 weken 40mg/dag en laatste 3 weken 50mg vervolgd met een nakuur nolva op 20mg/dag 2 weken lang.
Moet ik daarnaast nog mijn shakes en creatine blijven gebruiken, zoals ik nu al doe ?
Ik hoop nuttige informatie en reacties te krijgen.

Ltrzzzzzzzzz
Laatst bewerkt:

thnx voor je advies about creatine
de anavar 2 potjes heb ik gehad omdat ik vorig jaar een voetbalshirt had meegenomen voor me maat die in de AAS zit. Ik hoefde alleen de nolva te betalen 30 euries.
het is maar voor 1 dag in me hele kuur.