Fitness Seller

Stelling Eerste Anavar Only Kuur

Siepook

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
76kg
Vetpercentage
16%
Beste Lezers,

Ik heb van een vriend AAS gehad voor een beginners KUUR.
Anavar Only van GS + Nolvadex.

Mijn stats:

Ik ben 1.83m en 76 met een vet percentage van 16%

(me aanmelding stats zijn uiteraard van 2010, in die tussen tijd tot 2012 heb ik ongeregelmatig getraind paar maanden wel paar maanden niet. Vandaar een verschil in deze)

(ter info: ik wil droog blijven en toch een paar kilo's pakken)

Ik weet dat het geen wonder middel is, ik kies voor Anavar omdat het geen vocht vast houdt en alleen droge kwaliteit massa toevoegd (al is het niet veel).
Nog een reden voor Anavar als beginnerkuur is dat ik nog op Hoog niveau voetbal, mag dus niet super zwaar worden. Maar goed.:eek:

Ik heb advies gekregen van me maat dat ik het best 6 weken kan kuren op eerste 3 weken 40mg/dag en laatste 3 weken 50mg vervolgd met een nakuur nolva op 20mg/dag 2 weken lang.

Moet ik daarnaast nog mijn shakes en creatine blijven gebruiken, zoals ik nu al doe ?

Ik hoop nuttige informatie en reacties te krijgen.:D

Ltrzzzzzzzzz

Laatst bewerkt:
Oh oh... This will unleash some poo :o

16% & droog blijven? :D

Om je dan toch nog een tip mee te geven waar je wat aan hebt; laat de creatine tijdens de kuur voor wat het is en begin hier weer mee zodra je klaar bent met de tabs.

• Topic Starter Topic Starter

Om je dan toch nog een tip mee te geven waar je wat aan hebt; laat de creatine tijdens de kuur voor wat het is en begin hier weer mee zodra je klaar bent met de tabs.

Is daar iets mis mee ? :) thnx voor je advies about creatine

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 12:57 ----------

Ik ben sinds een half jaar weer begonnen op hoog niveau zaalvoetballen en nu veldvoetbal erbij wil niet teveel omhoog schieten met vocht en de vetpercentage.. deze stond 2 jaar geleden op 22% van 12% in iets meer dan een half jaar.

Dit allemaal naast 4 a 5 keer fitness uiteraard.

1) Geen merken noemen
2) 16% Is niet droog ..
3) Anavar moet je niet op-af bouwen, is totaal nutteloos.
4) Als je echt 1m83 op 76 kg en 16% vet zit, gaat Anavar totaal NIETS doen, het gaat 10x anaboler zijn door op je eten te letten .. Aangezien Anavar alleen zichtbaar resultaat geeft wanneer je DROOG ( - 12% ) vet perc zou zitten.
5) Wil je toch kuren, Test E voor 10-12 weken op 250 - 500 mg

1) Geen merken noemen
2) 16% Is niet droog ..
3) Anavar moet je niet op-af bouwen, is totaal nutteloos.
4) Als je echt 1m83 op 76 kg en 16% vet zit, gaat Anavar totaal NIETS doen, het gaat 10x anaboler zijn door op je eten te letten .. Aangezien Anavar alleen zichtbaar resultaat geeft wanneer je DROOG ( - 12% ) vet perc zou zitten.
5) Wil je toch kuren, Test E voor 10-12 weken op 250 - 500 mg

Thanks voor je reactie.

Ik wil toch wat toevoegen, ik heb mijn vet % vorige maand laten meten op 15% . Ik zeg 16% omdat ik de afgelopen 2 weken niet echt strikt bent geweest met mijn voeding.

En ik ga die kuur hoe dan ook beginnen aankomende week en afmaken.

Gaat het echt volgens jou HELEMAAL geen effecten hebben ?

En afbouwen wat bedoel je daarmee.. ik begin met 40mg en loop op tot 50mg max eind fase.

Hoor het graag.!! Thnx!! voor de reacties

Je zult er echt wel sterker op worden en dus spier aanzetten, maar anavar komt veel beter tot zijn recht bij een lager vet percentage.

Niet op-en-af bouwen is dus dat je 1 dosering aanhoudt de hele kuur. Dus 6 weken op 40mg per dag. Niet 3 weken 40mg en 3 weken 50mg

Creatine en Anavar werken nou juist erg goed samen, dus ik zou je creatine tijdens de kuur nog effe iets hoger doseren.

Als je toch Anavar gaat nemen doe dat dan op 70 of 80 mg per dag, 6 weken lang, niet opbouwen/afbouwen.

Creatine en Anavar werken nou juist erg goed samen, dus ik zou je creatine tijdens de kuur nog effe iets hoger doseren.

Als je toch Anavar gaat nemen doe dat dan op 70 of 80 mg per dag, 6 weken lang, niet opbouwen/afbouwen.

Dankjewel voor de TIP! ik ga zoals jij zegt ook creatine erbij gebruiken.

70mg a 80mg is dat niet iets te hoog voor een eerste kuur en mijn stats?

En kan ik bij 6 weken gebruik van Anavar op 40mg tot 60mg bijwerkingen verwachten. Zoals haaruitval acne enzo ?

En zodra ik begin zal ik een logje bijhouden.

Groet,

Siep:eek:

Ik heb op 70 gedaan en had alleen af en toe last van hoofdpijn (hoge bloeddruk?)

Overigens vond ik het zelf de moeite/geld niet waard.

Ik heb op 70 gedaan en had alleen af en toe last van hoofdpijn (hoge bloeddruk?)

Overigens vond ik het zelf de moeite/geld niet waard.

Oke, dat is goed om te horen. En wat betreft de kosten :p de anavar 2 potjes heb ik gehad omdat ik vorig jaar een voetbalshirt had meegenomen voor me maat die in de AAS zit. Ik hoefde alleen de nolva te betalen 30 euries.

Thnx voor je reactie:)

---------- Post toegevoegd Wed 19 Sep 2012 om 16:21 ----------

Nog een vraagje,

Nou komt het.. ik heb over 3 weken een feest waar ik me al de hele jaar op heb verheugd.
Kan ik alleen op dat feestje 3 a 4 drankjes (whiskey) drinken ?

Prijzen over de producten mogen ook niet benoemt worden..
En wat denk je nou zelf? alcohol is katabool en je haalt al niet veel uit anavar waarom nog het ergeren met drank..

Prijzen over de producten mogen ook niet benoemt worden..
En wat denk je nou zelf? alcohol is katabool en je haalt al niet veel uit anavar waarom nog het ergeren met drank..

Excuus voor de prijs :o

Nog even... van 1 dag 3 a 4 drankjes al effect ? :( het is maar voor 1 dag in me hele kuur.

Als je echt resultaat wilt kan je die 3-4 drankjes toch net zo goed niet drinken?
3-4 biertjes is wat anders dan 3-4 whiskeys he

Gewoon niet doen man. Zou zonde zijn van je kuur (tje)
Je wint sws al niet veel massa met anavar, en om er dan ook nog bij te gaan drinken..

Geen goed plan!

Ik zaalvoetbal ook (maar wel niet op echt hoog niveau) en bij is Anavar een no-go tijdens het seizoen, mijn kuiten en onderbenen lopen dan direct vol tijdens een wedstrijd, bijzonder pijnlijk en frustrerend. Ik weeg wel 95 kilo voor 1m80.

Ga eerst maar eens fatsoenlijk eten en trainen, je vriend is zeker ook zo'n baklap die meteen gaat kuren?

Ik zaalvoetbal ook (maar wel niet op echt hoog niveau) en bij is Anavar een no-go tijdens het seizoen, mijn kuiten en onderbenen lopen dan direct vol tijdens een wedstrijd, bijzonder pijnlijk en frustrerend. Ik weeg wel 95 kilo voor 1m80.

ja ik speel nu ook laag ff een jaartje bijkomen. word dan maar meer wisselen.
tot 2jaar terug.speelde ik nog hoofdklasse veldvoetbal.. tot mijn lies eraab ging.

We zullen het gauw merken :P

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 00:46 ----------

Ga eerst maar eens fatsoenlijk eten en trainen, je vriend is zeker ook zo'n baklap die meteen gaat kuren?

gap... die vriend van me traint al jaren elke dag en heet genoef aas gebruikt en kan aan bijna alle komen. Dus nee..

maar goed ik vind fatsoenlijk trainen... meeste weken van de maand 5x tussen door zaalvoetbal en 1 avond boxzak workout ... dus naast het rammen van de gewichten :)

gaat heel goed de laatste 3 weken.. dit gaat me straks een goed zetje geven :D

gap... die vriend van me traint al jaren elke dag en heet genoef aas gebruikt en kan aan bijna aan alle komen. Dus nee..

maar goed ik vind fatsoenlijk trainen... meeste weken van de maand 5x tussen door zaalvoetbal en 1 avond boxzak workout ... dus naast het rammen van de gewichten :)

gaat heel goed de laatste 3 weken.. dit gaat me straks een goed zetje geven :D

Terug
Naar boven