XXL Nutrition

Eerste dag fitness...

TimothyD1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
58kg
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en in de fitness, vandaag was mijn eerste dag een beetje kennismaken met de toestellen en wat als een kip zonder kop rondlopen..
Nu is mijn vraag wat is een trainingschema en hoe maak ik dat, ik begrijp er niets van.

Groetjes,

Timothy

Je hebt hier op DBB subfora, zoals voeding en training. Daarin staan 'stickies', zeer informatieve topics waar je veel aan hebt. Ik zou daar eens rondkijken als ik jou was.
Succes.

Dit forum staat vol met trainings schema's, beetje inlezen dus ;)
op google vind je ook afbeeldingen en filmpjes met benamingen van oefeningen
goed (veel) eten ook belangrijk natuurlijk

krijg je daar bij fitness geen uitleg of schema dan?

en ja, succes!

Vind het wel grappig dat mensen nooit helpen als iemand erom vraagt en als men er niet om vraagt IEDEREEN met advies en met wijze reacties komt

Met jou stats (lengte/gewicht) en ervaring lijkt 't me handig dat je eerst maar zorgt dat je genoeg eet en met regelmaat traint. Wat de juiste oefeningen zijn leer je vanzelf.

Met jou stats (lengte/gewicht) en ervaring lijkt 't me handig dat je eerst maar zorgt dat je genoeg eet en met regelmaat traint. Wat de juiste oefeningen zijn leer je vanzelf.

Hij kan zich beter meteen goed inlezen wat betreft de oefeningen voordat ie allemaal nutteloze apparaten gaat gebruiken.

kijk gewoon even op google en kijken hoeveel dagen je wilt trainen ik zou sowieso elk lichaamsdeel 2x per week trainen bijv een push pull legs wat ik op het moment doe het heeft me sowieso meer gedaan dan dat rottige 5 dagen per week schema

Terug
Naar boven