Eindelijk, ik heb alles is huis. Over 2 weken gaat de eerste spuit er pas in maar vaak zie ik opmerkingen komen als iemand al is begonnen en daar kan dan niets meer aan gedaan worden. Ik wil dit voorkomen dus begin mn log nu vast.
Ik heb btw geen behoefte aan opmerkingen dat ik nog niet mag kuren met mijn stats dus gewoon op of aanmerkingen aan mn kuur. En natuurlijk wil ik een logje met vorderingen bij houden.
Het is een vrij standaard kuurtje wat ik ga doen maar zou niet weten waarom ik het moeilijker zou maken dan het al is
Huidige Stats:
1,76
gewicht schommelt tussen 82 - 84kg
BF schommelt ook tussen 14 - 16%
Doel:
90kg (als het kan natuurlijk meer)
15%
Ik wil geen beach boy met bL0ckJuhs worden maar een BEEST!
Kuur verleden:
Ik heb vorig jaar een winstrol only kuur van 6weken gedaan.
Gear:
Dbol : week 1 - 4 45mg ED
Test-e: week 1 - 10 500mg EW
Deca : week 1 - 8 200mg EW
Na-kuur:
Nolva : week 13-15 20mg ED
Ik heb ook arimidex bij de hand. Hier wil ik zowiezo de eerste 5/6 weken nog niet mee beginnen maar als de puffy look echt uit de hand loopt dan wil ik het erbij gaan nemen van af weet 7!
Supplementen:
-Whey Amino 4500
-Lijnzaadolie
-Whey eiwit shakes
-weight gainer (dit neem ik vaak als ontbijt met banaan en melk)
-Dextrose (na het trainen)
Voeding:
Ik heb een voedingsschema in zo'n excel bestand maar doe nog een aantal kleine aanpassingen er in en dan zet ik m wel een keer online. Wil rond de 3000 calorieën zitten.
Mijn dagelijkse behoefte 2870 Kcal (berekend op voedingsbehoefte.nl)
Basisbehoefte: 1693.2 Kcal
Totale dagelijkse behoefte energie: 2870 Kcal
Training:
Normaal train ik 5 dagen zonder rust en dan 2 dagen rust. Dag 1 tot 3 heb ik alle spiergroepen gedaan en dag 4 begin ik weer op nieuw.
Ik ga dit veranderen naar:
Dag 1: Borst + Tri-ceps
Dag 2: cardio
Dag 3: Benen + Schouders
Dag 4: Voetbal
Dag 5: Rug + Bi-ceps
Dag 6: Voetbal
Dag 7: rust
Ik doe met de meeste oefeningen 4x6. Ik wil zo veel mogelijk kracht winnen vandaag daar dat ik 6reps ga doen. Ik train momenteel 4x8.
Na de kuur stop ik met cardio en ga ik naar 3keer per week trainen.
Denk dat ik voeldoende info heb verschaf nu
Ik hou jullie op de hoogte wanneer de eerste inject in mn bil gaat:d
Sta open voor op of aanmerkingen!
,
Ik heb btw geen behoefte aan opmerkingen dat ik nog niet mag kuren met mijn stats dus gewoon op of aanmerkingen aan mn kuur. En natuurlijk wil ik een logje met vorderingen bij houden.
Het is een vrij standaard kuurtje wat ik ga doen maar zou niet weten waarom ik het moeilijker zou maken dan het al is

Huidige Stats:
1,76
gewicht schommelt tussen 82 - 84kg
BF schommelt ook tussen 14 - 16%
Doel:
90kg (als het kan natuurlijk meer)
15%
Ik wil geen beach boy met bL0ckJuhs worden maar een BEEST!
Kuur verleden:
Ik heb vorig jaar een winstrol only kuur van 6weken gedaan.
Gear:
Dbol : week 1 - 4 45mg ED
Test-e: week 1 - 10 500mg EW
Deca : week 1 - 8 200mg EW
Na-kuur:
Nolva : week 13-15 20mg ED
Ik heb ook arimidex bij de hand. Hier wil ik zowiezo de eerste 5/6 weken nog niet mee beginnen maar als de puffy look echt uit de hand loopt dan wil ik het erbij gaan nemen van af weet 7!
Supplementen:
-Whey Amino 4500
-Lijnzaadolie
-Whey eiwit shakes
-weight gainer (dit neem ik vaak als ontbijt met banaan en melk)
-Dextrose (na het trainen)
Voeding:
Ik heb een voedingsschema in zo'n excel bestand maar doe nog een aantal kleine aanpassingen er in en dan zet ik m wel een keer online. Wil rond de 3000 calorieën zitten.
Mijn dagelijkse behoefte 2870 Kcal (berekend op voedingsbehoefte.nl)
Basisbehoefte: 1693.2 Kcal
Totale dagelijkse behoefte energie: 2870 Kcal
Training:
Normaal train ik 5 dagen zonder rust en dan 2 dagen rust. Dag 1 tot 3 heb ik alle spiergroepen gedaan en dag 4 begin ik weer op nieuw.
Ik ga dit veranderen naar:
Dag 1: Borst + Tri-ceps
Dag 2: cardio
Dag 3: Benen + Schouders
Dag 4: Voetbal
Dag 5: Rug + Bi-ceps
Dag 6: Voetbal
Dag 7: rust
Ik doe met de meeste oefeningen 4x6. Ik wil zo veel mogelijk kracht winnen vandaag daar dat ik 6reps ga doen. Ik train momenteel 4x8.
Na de kuur stop ik met cardio en ga ik naar 3keer per week trainen.
Denk dat ik voeldoende info heb verschaf nu
Ik hou jullie op de hoogte wanneer de eerste inject in mn bil gaat:dSta open voor op of aanmerkingen!
,