Fitness Seller

Eerste echte: Test-e / Deca / Dbol

hehe, dacht geen pijn te hebben maar de spierpijn wordt steeds meer... HEERLIJK!

haha freak!

tot het langer dan een week pijn doet, dan is dat niet meer heerlijk hoor :p
maar iig wel een goed teeken dat je spierpijn hebt :d

voor de rest last van hoofdijn ofzo (dboll) ?

• Topic Starter Topic Starter
haha freak!

tot het langer dan een week pijn doet, dan is dat niet meer heerlijk hoor :p
maar iig wel een goed teeken dat je spierpijn hebt :d

voor de rest last van hoofdijn ofzo (dboll) ?

Vind het gewoon heerlijk gevoel omdat ik dan weet dat t goed gegaan is;)
Ik heb afgelope jaren bijna dagelijks kleine hoofdpijnen (stress wordt gezegd) dus ik weet niet of dit deze keer door de dboll komt of niet..

pijn wordt eindelijk iets minder!
Heb het idee dat ik veel sneller vol pomp... of kan dat niet na 4dagen dboll(kan tussen de oren zitten)?
Gister wel druk op m'n hoofd! En ik heb hele pijnlijke droge lippen kan dit hier ook aan liggen, kan er namelijk niets over vinden.
Verder qua gewicht ofzo nog niets erbij maar dat is toch ook niet zo gek na 4dagen?
groeten!

pijn wordt eindelijk iets minder!
Heb het idee dat ik veel sneller vol pomp... of kan dat niet na 4dagen dboll(kan tussen de oren zitten)?
Gister wel druk op m'n hoofd! En ik heb hele pijnlijke droge lippen kan dit hier ook aan liggen, kan er namelijk niets over vinden.
Verder qua gewicht ofzo nog niets erbij maar dat is toch ook niet zo gek na 4dagen?
groeten!

lippen zal wel door het weer komen. omdat het wat kouder is... ???

welke dboll heb je? ug of hg?

lippen zal wel door het weer komen. omdat het wat kouder is... ???

welke dboll heb je? ug of hg?

Ja, normaal heb ik nooit zulke pijnlijke lippen. Maar dat verbeeld ik me dan vast. Heb naposim van terapia (weet niet of ik dit wel mag zeggen hier, zo niet dan haal ik het gelijk weg).

Ja, normaal heb ik nooit zulke pijnlijke lippen. Maar dat verbeeld ik me dan vast. Heb naposim van terapia (weet niet of ik dit wel mag zeggen hier, zo niet dan haal ik het gelijk weg).

denk niet dat het mag, maar nu weet ik het wel.
had die ook maar heb er niet veel van gemerkt :mad:

wat voor dbol had jij dahn stanske?

@flip: hij zei net dat hij dezelfde had :rolleyes:

Nameless... suc6 man, ben deze week ook begonnen met test, ook 1e inject gezet.

beetje vreemd, maar wel lekker :) :) :)

ik volg je vorderingen mee!

khoor hier vaak dat de ene nix merkt als alleen koppijn van die napo's en de ander maakt er botte progressie mee.... beetje persoonsgebonden denk ik, iedereens lichaam reageert natuurlijk weer anders, of de dosering is nie in orde

Ga er wel van uit dat ze goed zijn;) Zijn me aangeraden door een ervarings deskundige:p;) dus dat moet wel goed zitten!
Gister met voetbal ff de spierpijn uit mn bil gelopen en vandaag nergens meer last van. Wel slecht gegeten vandaag en lange nacht gehad afgelopen nacht.
Wat ik me trouwens af zat te vragen... Veel mensen, waar onder ik, houden rekening in het voedingsschema met om de 2uur eten(zodat je telkens honger houd). Maar als je nou ieder uur al honger hebt als een beer, zou toch niet verkeerd zijn om ieder uur wat te eten??

Vanavond is het weer zo ver! 2e inject gaat gezet worden..
Merk qua gains nog niets van de dbol, ga zo trainen en dan zal ik zien of het al werkt!

Denk dat je met de dboll nog wel last gaat hebben met voetbal..

Ik heb n keer geprobeert hard te lopen terwijl ik aan de dboll zat.. Mn kuiten zaten zo vol dat ik 10min op n bankje ben gaan zitten en vervolgens terug ben geschuifeld..

Merk qua gains nog niets van de dbol, ga zo trainen en dan zal ik zien of het al werkt!
Succes man :D Ik loop een week op je voor. deze vrijdag wordt voor mij al de 4de

De 1ste week ook flinke spierpijn in me bil :( Met de 2de en 3de enjectie nergens geen last van (ook niet de dag erna :D) Alleen wel een keer een bloedvaatje of ader geraakt tijdens uit halen, bloed kwam er hard uitgelopen :O Pas op dat je niet de zelfde fout maakt. Maar prik je staand of liggend?

gains kwa kg kan ik begrijpen ja maar met dianabol moet je tog al vrij snel in kracht vooruit gaan anders is er iets niet in orde denk ik?

Succes man :D Ik loop een week op je voor. deze vrijdag wordt voor mij al de 4de

De 1ste week ook flinke spierpijn in me bil :( Met de 2de en 3de enjectie nergens geen last van (ook niet de dag erna :D) Alleen wel een keer een bloedvaatje of ader geraakt tijdens uit halen, bloed kwam er hard uitgelopen :O Pas op dat je niet de zelfde fout maakt. Maar prik je staand of liggend?

Liep onze oral kuur ook niet gelijk op?
Ik laat iemand anders prikken als ik lig.

gains kwa kg kan ik begrijpen ja maar met dianabol moet je tog al vrij snel in kracht vooruit gaan anders is er iets niet in orde denk ik?

Vandaag was dat ook wel anders! Had het gevoel als of ik ging knappen zo erge pomp kreeg ik. Kracht was heel iets te merken, heb t gevoel dat dat deze week wel meer wordt.

2e inject ging goed. Voelde mn spier na de tijd iets meer dan de vorige keer maar niets vervelends ofzo. Als ik morgen weer pijn heb ga ik hard lopen, dat hielp vorige week wel (voetbal).
Ben wel echt super moe heel de dag, ben niet vooruit te branden en reageerd volgens anderen heel sloom. Normaal kan ik heel goed met weinig slaap maar das nu echt niet het geval. Ga nu dus ook maar snel mn bed in!

Ja onze orals liep ook gelijk :) De Winny's waren dat. Nu doe ik Oral Tboll + Test-E
Vind het een beetje vreemd dat je licht. ik laat t ook door een vriend van me doen en wij doen het gewoon staand dat gaat makkelijker als liggend vind ik. Succes iig :D Ik volg je log ;) Kijken of we weer t zelfde hebben op test-e :)

Terug
Naar boven