AndroidHealthClinic

Eerste echte: Test-e / Deca / Dbol

• Topic Starter Topic Starter
Ja onze orals liep ook gelijk :) De Winny's waren dat. Nu doe ik Oral Tboll + Test-E
Vind het een beetje vreemd dat je licht. ik laat t ook door een vriend van me doen en wij doen het gewoon staand dat gaat makkelijker als liggend vind ik. Succes iig :D Ik volg je log ;) Kijken of we weer t zelfde hebben op test-e :)

Hoezo is staand beter? Het is toch t best datje helemaal ontspannen bent, en dat is lijkt me als ik lig..
Heb er wel deca nog bij he dus hoop dat ik iets harder ga;) Waarom trouwens je keuze voor Tboll en niet Dboll??

Hoezo is staand beter? Het is toch t best datje helemaal ontspannen bent, en dat is lijkt me als ik lig..
Heb er wel deca nog bij he dus hoop dat ik iets harder ga;) Waarom trouwens je keuze voor Tboll en niet Dboll??

Ik doe et tegenwoordig ook staand.. Dan leun je op je andere been en tegen n muur.. Andere been helemaal ontspannen laten "hangen" voet voor je andere voet.. Knie naar achter buigen zeg maar zodat je bovenbeen helemaal ontspannen is..

Ik doe et tegenwoordig ook staand.. Dan leun je op je andere been en tegen n muur.. Andere been helemaal ontspannen laten "hangen" voet voor je andere voet.. Knie naar achter buigen zeg maar zodat je bovenbeen helemaal ontspannen is..

En waarom niet liggend dan?

Liggend? kan jij je been nog zien dan? haha..

Ik deed et eerst zittend.. op de bad rand met mn voet op n wasmand boven de badrand zeg maar.. Zodat mn knie naar achteren buigt.. Dat gaat ook prima maar zit onconfortabel..

Probeer et staand..

Liggend? kan jij je been nog zien dan? haha..

Ik deed et eerst zittend.. op de bad rand met mn voet op n wasmand boven de badrand zeg maar.. Zodat mn knie naar achteren buigt.. Dat gaat ook prima maar zit onconfortabel..

Probeer et staand..

Zoals ik al een paar keer heb gezegd: iemans anders doet het dus ik hoef mn been niet te zien;)

Owja.. Ja als jij dat prettiger vind moet je et zo doen.. Maar ligt je been gestrekt? of naar achter gebogen..

Ja vind t denk ik fijner als iemand het doet..
lig op mn buik met m'n been gestrekt... nergens last van. We twijfelen telkens wel over de juiste plek:s
Heb nu trouwns super pijn! meer dan eerst!

2e inject ging goed. Voelde mn spier na de tijd iets meer dan de vorige keer maar niets vervelends ofzo. Als ik morgen weer pijn heb ga ik hard lopen, dat hielp vorige week wel (voetbal).
Ben wel echt super moe heel de dag, ben niet vooruit te branden en reageerd volgens anderen heel sloom. Normaal kan ik heel goed met weinig slaap maar das nu echt niet het geval. Ga nu dus ook maar snel mn bed in!

Ik dacht trouwens dat je zei dat je je bed in ging??

Vraagje:
Hoe vragen jullie om opzuignaalden bij de appotheek? Waar zeg je dat het voor is en moetje gewoon om opzuignaalden vragen (is het dan duidelijk)?

Kleine update:
Ik begin al iets zwaarder te worden, 't zou niet veel zijn maar toch wel 1à2 kg. En ik merk wel dat ik iets sterker ben. Kan oefeningen zwaarder en veel rustiger uitvoeren en de pomp merk ik ook goed. 't kan natuurlijk zijn dat het tussen mn oren zit maar het het gevoel dat de dbol z'n werk wel doet. Zit nu trouwens op 50mg ed. En ik krijg trouwens echt overal te horen dat ik groter geworden ben, kan natuurlijk toeval zijn dat nu net iedereen het opvalt maar ga er van uit dat het de dboll is. Kan niet wachten tot de test en deca hun werk gaan doen!!

Hallo Beste mensen!
Ik zal me alleerst ff voorstellen.Ik ben Niels
ben 25 en train al zo'n 10 jaar.voeding is ok!
ben nieuw op deze site dus ff aftasten nog:D
Ik ben van plan om te gaan kuren met Trenbolone>Tren.e en Test.e en winny Tabs.
Heb wel een kuur schema gedurende 12 weken, ma ben benieuwd welke reacties ik krijg.

Kuur ziet er als volgt uit: Week 1-2 1000mg Test.e p/w (Frontload)

Week 2-12 500mg Test.e p/w

Week 1-10 400mg Trenbolone>Tren.e p/w

Week 6-12 50 mg Winny Tabs E/D

Nakuur: Week 14-18 20 mg nolvadex>Nolva.. E/D

Heeft iemand nog goeie tips voor mij?? Alvast bedankt groet Niels

Vraagje:
Hoe vragen jullie om opzuignaalden bij de appotheek? Waar zeg je dat het voor is en moetje gewoon om opzuignaalden vragen (is het dan duidelijk)?
Opzuig naalde heb je niet nodig maat :) Kan het ook anders doen, een gatje prikken door de rubber (wel eerst schaar + rubbertje reinigen), daar de spuit door heen duwen en opzuigen, dan wat lucht er uit, naald er op, dat kleine beetje lucht nog er uit persen en een druppel over de naald laten lopen en klaar :)

Ik heb voor tboll gekozen ivm vocht, maar omdat ik hier bijna tot geen last van heb had ik beter dboll kunnen pakken want die tboll doet zn werk niet :( En neem ook 50mg per dag

Hallo Beste mensen!
Ik zal me alleerst ff voorstellen.Ik ben Niels
ben 25 en train al zo'n 10 jaar.voeding is ok!
ben nieuw op deze site dus ff aftasten nog:D
Ik ben van plan om te gaan kuren met Trenbolone>Tren.e en Test.e en winny Tabs.
Heb wel een kuur schema gedurende 12 weken, ma ben benieuwd welke reacties ik krijg.

Kuur ziet er als volgt uit: Week 1-2 1000mg Test.e p/w (Frontload)

Week 2-12 500mg Test.e p/w

Week 1-10 400mg Trenbolone>Tren.e p/w

Week 6-12 50 mg Winny Tabs E/D

Nakuur: Week 14-18 20 mg nolvadex>Nolva.. E/D

Heeft iemand nog goeie tips voor mij?? Alvast bedankt groet Niels

ja, maak zelf een topic ipv dit te vervuilen...

Nou een hart verwarmend onthaal is dit wel,Ik zei toch al eerder ik ben nieuw op deze site!! kweet dus niet goed waar ik moet beginnen.
Maar goed aldoende leerd men;)

ja, maak zelf een topic ipv dit te vervuilen...

Nou een hart verwarmend onthaal is dit wel,Ik zei toch al eerder ik ben nieuw op deze site!! kweet dus niet goed waar ik moet beginnen.
Maar goed aldoende leerd men;)

Haha, ik snapte ook al niet helemaal waar dit vandaan kwam. Maar poffertje... Dit zijn persoonlijke kuurlogjes, die kan jij ook aan maken. Iedereen die zijn progressie bij wilt houden of op/aan merkingen van andere wilt kan dit aan maken dus ik zou zeggen: succes en ik hoop snel een eigen logje van je te zien!

Terug
Naar boven