MuscleMeat

Eerste foto's (nog niks gedaan)

Evoke

Cool Novice
Waardering
1
Eerste foto's (nog niks gedaan) -> 6 maanden later foto's

Voor de mensen die niet weten wie ik ben, of wat ik hier kom doen kunnen dat wel te weten komen in DEZE thread :)

De onderstaande foto's zijn mijn eerste foto's.
Verwacht er dus niet teveel van, want ik ben nog geen enkele keer in mijn leven een fitness binnen geweest.

Het beetje armspieren dat ik heb, die heb ik gekregen door vroeger veel te roeien. Ook ben ik sinds een 2-tal maanden bezig met elke morgend en avond 30 push-ups te doen thuis, mar dat stelt niet erg veel voor.

Ik hoop dat ik hier binnen een 6-tal maanden foto's kan posten waarbij er toch al iets of wat verandering te zien is.

Alle commentaar is welkom, alsook tips.

Grtz

Ben

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

eten!
succes!

Train en gain ze :thumb:

je bent droog, dat is een goed begin :D

happy training m8, en vooral happy gaining ;)

Goeie basis ;)

Nu hard gaan eten en trainen... je loopt zeker een paar maanden voor op de meesten die hier beginnen (zie mijn eerste foto in gallerij) dus haal er je voordeel uit!

tuurlijk loopt hij wat voor op andere beginners, hij is 27 en de andere die beginnen zijn 15/16 meestal ;)

succes kerel!

• Topic Starter Topic Starter
Goeie basis ;)

Nu hard gaan eten en trainen... je loopt zeker een paar maanden voor op de meesten die hier beginnen (zie mijn eerste foto in gallerij) dus haal er je voordeel uit!

wtf?
Die 3 foto's van u....

Das dag en nacht verschil die eerste tov die laatste....

En is dat na 1 maand ofwa?

Das wel een ferm verschil !

*edit*

Ik zie nu pas da het ni na 1 maand is :) Zou wel overdreven zijn.
Hoelang zit er tussen foto1 en foto3?

neej is na 5 jaar ;)

Alleen tussen die 2 de en derde zit ongeveer 1,5 maand ja... ben toen echt serrieus gaan eten en trainen en hier 8 uur lang per dag lezen en posten (mijn baas is er erg blij mee)

Succes Ben! :) Je staat inderdaad al lekker droog, nu goed en veel eten (vraagt wel wat moeite). Die rug is trouwens al netjes voor niet te trainen!

• Topic Starter Topic Starter
Succes Ben! :) Je staat inderdaad al lekker droog, nu goed en veel eten (vraagt wel wat moeite). Die rug is trouwens al netjes voor niet te trainen!

Dat eten zal ik toch een moeten uitzoeken wat ik precies allemaal moet binnenspelen om wat aan te komen.
Ik ga straks eens langs planet fitness denk ik in Merksem om wat info te vragen en raad. En eventueel ook ineens een abbo nemen.

Is duidelijk te zien dat je behoorlijk hebt geroeid in het verleden; je rug, schouders en biceps zijn best bruut voor een 'before' foto.

Tvalt beter mee dan dak dacht :D
Ge zijt nog vrij goe gespierd, veel meer dan dak zag op die foto da ge doorstuurde :) Moet zeker lukken om deftig figuur op te bouwen, zeker met zo'n laag BF %

VRETEN!!! armen hebben al goede vorm alleen wat weinig massa ook. suc6!

suc6 man,

Succes de komende maanden, het zal hard trainen en eten worden! :thumbs:

Ik vind wel dat je een vrolijk gezicht hebt :D

Terug
Naar boven