MuscleMeat

Eerste foto's (nog niks gedaan)

Gaaaaiiinnn ze! :D
Rustig aan je voeding wat omhoog gooien, trainen als een malle! maar wel regelmatig een weekje rust (vooral de eerste maanden)

als je een gym kiest, zoek een hardcore en geen fitnesszever zoals passage waar ze dumbbells tot 20kg hebben...zoek ergens waar er toch minstens 40-50kg dumbbells zijn (niet dat je die 50kg snel gaan gebruiken maar feit dat ze die hebben zegt al veel over de gym :))

• Topic Starter Topic Starter
als je een gym kiest, zoek een hardcore en geen fitnesszever zoals passage waar ze dumbbells tot 20kg hebben...zoek ergens waar er toch minstens 40-50kg dumbbells zijn (niet dat je die 50kg snel gaan gebruiken maar feit dat ze die hebben zegt al veel over de gym :))

Heb vandaag een afpsraak in Planet Fitness in Merksem om een schema te laten opstellen en de eerste kennismaking.
Da zag er toch wel een deftige fitness uit denk ik, voor zover ik daar iets van ken.

Nu wou ik nog eens iets vragen daaromtrend

Moet ik al aangepaste kleding meenemen om daar aan te trekken, of worden er nog geen oefeningen gedaan vandaag?
Tis maar da ik daar ni in jeansbroek sta, want da zou een dom zicht zijn denk ik

je zult wel een uitleg van een paar oefeningen krijgen, en de toestellen doornemen. Ga dus gewoon in je sportkleding, en begin gelijk met je training na de introductie en uitleg :)

je zult wel een uitleg van een paar oefeningen krijgen, en de toestellen doornemen. Ga dus gewoon in je sportkleding, en begin gelijk met je training na de introductie en uitleg :)

Das gewoon een short en t-shirt zeker?
Of een lange sportbroek en t-shirt?

lol wat een noob vragen allemaal

Euh, gewoon short en t-shirt inderdaad.

Knal ze, start gelijk een logje hier, zo kan veel nuttige info winnen van andere members en zie je je vooruitgang, iets wat je de eerste maanden zeker nodig hebt om de motivatie hoog te houden!

Succes

suc6 met gainen :)

Morgen ga ik inkopen doen, en dan vooral voeding die je in de gewone supermarkt vind met véél eiwitten en koolhydraten in.

Wat zijn zowat de beste producten die ik hiervoor kan in huis halen?

Dooskes tonijn heb ik al gezien : eiwitten 27.1gr/100gr

Welke nog?

beest , monster bi's em tri's

Morgen ga ik inkopen doen, en dan vooral voeding die je in de gewone supermarkt vind met véél eiwitten en koolhydraten in.

Wat zijn zowat de beste producten die ik hiervoor kan in huis halen?

Dooskes tonijn heb ik al gezien : eiwitten 27.1gr/100gr

Welke nog?

Tonijn, kwark, water, eitjes, havermout etc....

Heb vandaag een afpsraak in Planet Fitness in Merksem om een schema te laten opstellen en de eerste kennismaking.
Da zag er toch wel een deftige fitness uit denk ik, voor zover ik daar iets van ken.

Nu wou ik nog eens iets vragen daaromtrend

Moet ik al aangepaste kleding meenemen om daar aan te trekken, of worden er nog geen oefeningen gedaan vandaag?
Tis maar da ik daar ni in jeansbroek sta, want da zou een dom zicht zijn denk ik

Als er veel bankjes en rekken staan met schijven en gewichten

en ijzeren rekken zit je goed.

zijn er veel apperaten met kabels en rare kussentjes en steunen

zal het niet veel zijn.

vraag naar een Squatrek, Drukbank, en kijk hoeveel het zwaarste gewicht(dummbbel )weegt.;)

voila hier ben je nu eens iets mee.
Nu goed eten en trainen gelijk zot.
En binnen 6maand nog eens foto's posten, succes!

voila hier ben je nu eens iets mee.
Nu goed eten en trainen gelijk zot.
En binnen 6maand nog eens foto's posten, succes!

Wat bedoel je met "hier ben je iets mee"?

Zijn dat zowat goeie oefeningen die ze mij daar gegeven hebben?
Na verloop van tijd komen er nog 9 andere bij heeft hij me gezegd.

Terug
Naar boven