- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je een gym kiest, zoek een hardcore en geen fitnesszever zoals passage waar ze dumbbells tot 20kg hebben...zoek ergens waar er toch minstens 40-50kg dumbbells zijn (niet dat je die 50kg snel gaan gebruiken maar feit dat ze die hebben zegt al veel over de gym)
je zult wel een uitleg van een paar oefeningen krijgen, en de toestellen doornemen. Ga dus gewoon in je sportkleding, en begin gelijk met je training na de introductie en uitleg![]()
Das gewoon een short en t-shirt zeker?
Of een lange sportbroek en t-shirt?
lol wat een noob vragen allemaal
Das gewoon een short en t-shirt zeker?
Of een lange sportbroek en t-shirt?
lol wat een noob vragen allemaal

Morgen ga ik inkopen doen, en dan vooral voeding die je in de gewone supermarkt vind met véél eiwitten en koolhydraten in.
Wat zijn zowat de beste producten die ik hiervoor kan in huis halen?
Dooskes tonijn heb ik al gezien : eiwitten 27.1gr/100gr
Welke nog?
Heb vandaag een afpsraak in Planet Fitness in Merksem om een schema te laten opstellen en de eerste kennismaking.
Da zag er toch wel een deftige fitness uit denk ik, voor zover ik daar iets van ken.
Nu wou ik nog eens iets vragen daaromtrend
Moet ik al aangepaste kleding meenemen om daar aan te trekken, of worden er nog geen oefeningen gedaan vandaag?
Tis maar da ik daar ni in jeansbroek sta, want da zou een dom zicht zijn denk ik

voila hier ben je nu eens iets mee.
Nu goed eten en trainen gelijk zot.
En binnen 6maand nog eens foto's posten, succes!