Son of Ragnar
Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 20%
OK bedankt voor de info.arimidex en ik start 0.5 eod daarna bekijken en bloed trekke
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OK bedankt voor de info.arimidex en ik start 0.5 eod daarna bekijken en bloed trekke
Bedankt 👍Gelijk 0,5 eod is wel veel om mee te beginnen. Ik zou eerst eens 0,5 2x per week nemen en kijken of het beter gaat.
Die zet ik idd 1x per week. Ik zal het eens proberen en zien of het beter wordt en de Ai achter de hand houden.Zet je die 500mg ineens of verdeeld? Anders verdelen naar 2x pw 250mg, dan heb minder hoge pieken, en dus ook minder hoge conversie, eerst dat proberen ipv direct met AI's gaan kloten.
190cm lang, dusja je hebt ook meer om op de bouwen.Ben begonnen op 120kg en 27% vet.
Deze week woog ik 126kg en volgens de meting 1...

Kan je idd ook doen, iedereen heeft zo zijn methodesGelijk 0,5 eod is wel veel om mee te beginnen. Ik zou eerst eens 0,5 2x per week nemen en kijken of het beter gaat.
Nolvadex gebruiken 2 weken na je blast is totaal nutteloos, wacht 4-6 weken na je laatste injectie.Hallo,
Ik ben reeds 4 weken bezig met mijn eerste inject kuur. Deze is als volgt:
Test e: week 1 tem 10, 500mg ew
Nolvadex : week 12 tem 15, 20mg ed
Nu moet ik zeggen dat alles goed verliep, ook kwa injecteren wat ik in de schouders doe.
Maar nu sinds enkele dagen voel ik mij extreem moe, echt futloos en extreme back pumps en geen honger. Ook heb ik echt een bloated hoofd.
Heb nu al 2 dagen 50mg proviron toegevoegd in de hoop de sides iets te beperken.
Is er nog iets wat ik zou doen? Eventueel een Ai toevoegen?
Mijn dieet zit toch wel goed en word 2 wekelijks geëvalueerd door mijn coach.
Ik eet 4300kcal per dag, 50% carbs, 25%eiwit, 25%vet.190cm lang, dusja je hebt ook meer om op de bouwen.
Op hoeveel kcals p dag zit je dan?
En je macro's?
Hoe train je?
Indrukwekkende toename, moet meteen aan Eddie Halls 10.000 kcal denken
Ik ben trouwens niet de expert op dit gebied, maar voor het hele plaatje ist misschien handig dacht ik.
OK bedankt voor de info. 👍Nolvadex gebruiken 2 weken na je blast is totaal nutteloos, wacht 4-6 weken na je laatste injectie.
Misschien toch wat isolatie oefeningen inbouwen. Ook kleine spiertjes rond de schouders. Til je dalijk nog meer, omdat je alles veel beter met elkaar laat samenwerken. Ballet/moderne dans warming ups kunnen ook al een stuk helpen. Ik geloof hier heilig in en ik til zelf veel meer als ik de ondersteunende spieren eerst activeer of later ook eventjes raak.Ik eet 4300kcal per dag, 50% carbs, 25%eiwit, 25%vet.
Training vrij basic, enkel compounds met strongman onderdelen er in. Geen isolatie oefeningen. 3 dagen per week.
Als ondersteuning voor mijn cardiovasculaire gezondheid wandel ik 10km per dag.
Dat geloof ik zeker. Voorheen trainde ik steeds de compounds met als assistance mijn zwakkere spiergroepen. Nu heeft de coach anders beslist. Maar dat er ondersteunde oefeningen nodig zijn en een degelijke opwarming geloof ik zeker.Misschien toch wat isolatie oefeningen inbouwen. Ook kleine spiertjes rond de schouders. Til je dalijk nog meer, omdat je alles veel beter met elkaar laat samenwerken. Ballet/moderne dans warming ups kunnen ook al een stuk helpen. Ik geloof hier heilig in en ik til zelf veel meer als ik de ondersteunende spieren eerst activeer of later ook eventjes raak.
Bij hun werkte het ook:Sinds ik ballet doe maak ik de gains van mijn leven