XXL Nutrition

eerste keee

Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
107kg
Beste leden,

ik heb me zojuist aangemeld omdat ik flink wil afvallen en spiermassa wil opbouwen, ik wil gebruik maken van Anabolen, ik heb er totaal geen ervaring mee, iemand die me tips/uitleg kan geven?

groet Ricardo van Lochem

Laat het gebruik van anabolen voorlopig maar achterwege , begin met een goed en evenwichtig train / voedingsschema en ga cutten
Als je stats kloppen ( 1.74 met 107 kg ) zou ik flinke cut in gaan zetten.

Tip 1: zet geen volledige naam neer

Tip 2: aas zal je op een hoog gewicht nauwelijks helpen met afvallen. Het helpt je wel met spierbehoud maar als je het daarvoor doet kun je beter wachtten tot je op een laag vet % zit (10-15% max)

Tip 3: het is ongezonde troep, blijf er van af zolang je niet je voeding en training 100% op orde hebt.

• Like
Waarderingen: Pren
Ga je inderdaad eerst eens verdiepen in voeding. Lees de sticky's goed door in het begin scherm van voeding. Hier staat duidelijke uitleg over het berekenen van macro's, bmi, en het maken van een juist voeding schema. Ga beginnen met het perfectioneren van je technieken, leer je lichaam kennen, en hou je voedingspatroon vast. Ik denk dat je hier voorlopig zoet mee zal zijn. Als deze punten on point zijn, zal je afvallen of later vvm aankomen.
AAS is iets waar je naar mijn idee pas over na moet gaan denken. Het is niet gezond en brengt veel risico's met zich mee. Mocht je echt geinteresseerd zijn is AAS, kun je je tot die tijd bezig houden met inlezen. Hopende je hiermee een realistische kijk te hebben gegeven over het gebruik van AAS in jouw situatie wens ik je succes man!

Greeeedz AestheticFreak

Anabolen is NIET de easy way out!!! Je gaat er niet ineens magisch snel van afvallen of opbouwen. Het komt allemaal neer op HARD WORK!!! Ga snel weer weg van dit forum, anabolen zijn niet de oplossing voor jou. Regel een fatsoenlijk voedings en trainings schema bij een personal trainer of iemand bij je in de sportschool en ga daar mee aan de gang.

• Topic Starter Topic Starter
Anabolen is NIET de easy way out!!! Je gaat er niet ineens magisch snel van afvallen of opbouwen. Het komt allemaal neer op HARD WORK!!! Ga snel weer weg van dit forum, anabolen zijn niet de oplossing voor jou. Regel een fatsoenlijk voedings en trainings schema bij een personal trainer of iemand bij je in de sportschool en ga daar mee aan de gang.
ga snel weer weg van dit forum? wie ben jij om mij dat te vertelle

Iemand die niet wilt dat elke dikke zeug maar aas in zijn lichaam gaat rammen omdat het de makkelijke weg is.

Door personen als jou krijgen we straks in Nederland ook Belgische praktijken waar je boetes van duizenden euro's krijgt. Alleen maar omdat een paar imbecielen aas misbruiken.

Flink afvallen toe je met gezond eten en toewijding, niet met anabole steroïde.

Sowieso succes met naalden vinden om intramusculair te injecteren als je stats echt zijn wat net genoemd werd :roflol:

Jij denkt door AAS te gaan gebruiken even snel af te vallen en spiermassa op te bouwen. ZO WERKT HET NIET. Word eens wakker, je hebt je lichaam verpest door je te laten gaan en maar aan te vreten en nu ben je naarstig opzoek naar iets om die fouten goed te maken. Jammer voor jou maar die middeltjes bestaan niet, de enige manier om dat vet kwijt te raken is door bloed zweet en tranen, hard werken, veel cardio en een strikt dieet.

Dus kom hier niet vragen om magic potions want die bestaan niet, jij bent precies wat AAS een slecht imago geeft.

Eens met de vorige sprekers
Door je onwetendheid over voeding en training lees en hard werken
denk je dat AAS de "makkelijke"oplossing is...mindf*ck

AAS gebruik je om je grenzen te verleggen
Aangezien jij die nog niet bereik heb ga eerst veel leren leren en nog meer leren
Je vindt alle info hier

ik wens je veel succes en vooral doorzettingsvermogen...jij kan het (ook)...echt!! :)

Dit is toch gewoon een trolletje? Aanmelden met een "echte" naam en dan zulke vragen stellen... Aan de andere kant...

Dit moet een troll zijn

Wat denk je? De zomer is er en ik wil nog gauw en strak lichaam?

Luister naar wat de mensen hierboven hebben gezegd. Dus goede voeding en ver wegblijven van AAS.

Precies zoals iedereen zegt hier, eerst goed trainen & eten en na een tijdje ga je zelf wel zien dat het niet nodig is !

Terug
Naar boven