XXL Nutrition

eerste keee

Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
107kg
Beste leden,

ik heb me zojuist aangemeld omdat ik flink wil afvallen en spiermassa wil opbouwen, ik wil gebruik maken van Anabolen, ik heb er totaal geen ervaring mee, iemand die me tips/uitleg kan geven?

groet Ricardo van Lochem

Laat het gebruik van anabolen voorlopig maar achterwege , begin met een goed en evenwichtig train / voedingsschema en ga cutten
Als je stats kloppen ( 1.74 met 107 kg ) zou ik flinke cut in gaan zetten.

Tip 1: zet geen volledige naam neer

Tip 2: aas zal je op een hoog gewicht nauwelijks helpen met afvallen. Het helpt je wel met spierbehoud maar als je het daarvoor doet kun je beter wachtten tot je op een laag vet % zit (10-15% max)

Tip 3: het is ongezonde troep, blijf er van af zolang je niet je voeding en training 100% op orde hebt.

• Like
Waarderingen: Pren
Ga je inderdaad eerst eens verdiepen in voeding. Lees de sticky's goed door in het begin scherm van voeding. Hier staat duidelijke uitleg over het berekenen van macro's, bmi, en het maken van een juist voeding schema. Ga beginnen met het perfectioneren van je technieken, leer je lichaam kennen, en hou je voedingspatroon vast. Ik denk dat je hier voorlopig zoet mee zal zijn. Als deze punten on point zijn, zal je afvallen of later vvm aankomen.
AAS is iets waar je naar mijn idee pas over na moet gaan denken. Het is niet gezond en brengt veel risico's met zich mee. Mocht je echt geinteresseerd zijn is AAS, kun je je tot die tijd bezig houden met inlezen. Hopende je hiermee een realistische kijk te hebben gegeven over het gebruik van AAS in jouw situatie wens ik je succes man!

Greeeedz AestheticFreak