MuscleMeat

Eerste keer anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oke duidelijk! Hier heb ik wat aan. Klinkt ook vrij logisch zo. Dus ik kan beter weer eerst zakken tot 14% en dan aan de var.

Nog een weekje of 2/3 wachten dan voor mij :p

Gebruik var echt om te bouwen en niet om te cutten, ga je spijt van krijgen en je gaat er nooit uithalen wat je wilt. Je hoort natuurlijk hier en daar wat van wedstrijd atleten die zeggen dat ze het zo doen, echter die vertellen je maar de helft en dat is nou net de helft waar je op zichzelf helemaal niets aan hebt om jouw doelen mee te bereiken.
 
Je gaat voorbij aan het feit dat vrouwen nagenoeg geen testosteron in het lichaam hebben en ze met bijvoorbeeld anavar ineens de mogelijkheid hebben om flink boven hun natural potentieel uit te komen qua vvm. Vervolgens gaat men clen of eph of whatever nemen om wat vet te verbranden. Dat gaan ze echt niet doen met een kcal overschot o.i.d.
Moet idd toegeven dat ik daar niet aan gedacht had :p bekeek het vanuit mannelijk perspectief my bad.
 
Vind ik nogal een sterke uitspraak Pun... (ik heb de T3 even uit je post verwijderd)

Zie mijn eerdere post, plaats het eens in context met alle variabelen.
 
Van een anavar kuurtje gaat niet iedereen gelijk zien dat je gekuurd hebt. Zo'n wondermiddel is het helaas ook weer niet. ;)

Ik zou anavar niet aanraden met clen of andere middelen. Ik zie daar ook niet zo zeer het nut van in? Als je eerst anavar wilt nemen om massa te bouwen en vervolgens clen gaat gebruiken om te verbranden, verbrand je meer dan je lief is en is de massa van je kuur snel verdwenen. Het is sowieso vrij moeilijk vast te houden als je stopt.

Mocht je echt voor clen en anavar willen gaan zou ik je willen aanraden eerst te gaan cutten tot het vetpercentage welke je wilt bereiken, vervolgens een cleanbulk op anavar in zetten.

Eerst kuren voor massa en vervolgens cutten zonder ondersteuning is zonde van het werk.

Duidelijk bericht!
Eerst maar eens verder droog worden en dan verder kijken naar var.
Wondermiddel hoeft ook niet. Gewoon een klein beetje hulp naast het trainen en eten dat was de bedoeling
 
Zie mijn eerdere post, plaats het eens in context met alle variabelen.

Ja, ik ben wel mee hoor ;) Maar als je louter op onderhoud eet en eventueel clen toevoegd, gaat je vvm heus niet als sneeuw voor de zon verdwijnen.

Maar daarbij heb je natuurlijk wel een punt om eerst BF% en dan var te gaan gebruiken. Of gewoon lekker allebei doen :p
 
Ja, ik ben wel mee hoor ;) Maar als je louter op onderhoud eet en eventueel clen toevoegd, gaat je vvm heus niet als sneeuw voor de zon verdwijnen.

Maar daarbij heb je natuurlijk wel een punt om eerst BF% en dan var te gaan gebruiken. Of gewoon lekker allebei doen :p

Snap ik, maar als vrouw heb je gewoon veel minder marge om mee te werken. Dus kun je het beter in 1x goed doen.
 
sorry, dit is geen 12,5.
Vrouwen op 12,5 zijn echt echt shredded hoor.

Desalniettemin sta je wel droog.

Gewoon doorgaan
 
12,5% is toch meer stage shape? (voor vrouwen)
 
Back
Naar boven