Fitness Seller

Eerste keer hgh.

Had zoiets eens opgezocht ivm zg opschonen door dnp. Blijkt gewoon zoiets niet te bestaan. Alleen met clen etc,blijkt dat er receptor downregulatie bestaat,niet met as.

vooral dit boeide me;

So it is not only true that testosterone increases protein synthesis by activating genetic expression, it also increases the capacity of the muscle to grow in the future by leading to the accumulation of myonuclei which are required for protein synthesis. There is good reason to believe that testosterone in high enough doses may even encourage new fiber formation. To quote the authors of a recent study on the effects of steroids on muscle cells:

dacht dat zoiets enkel met hgh mogelijk was

Laatst bewerkt:
HALLO VRAAGJE,
heb norditropine 10mg/1,5ml IN PEN
hoeveel moet je gebruiken?? 0,5 IU

Zit je al aan de hgh ?
Bevalt het je een beetje ?

Gr

vooral dit boeide me;

dacht dat zoiets enkel met hgh mogelijk was

Er staat ook duidelijk bij dat het hgh en igf met zo'n 22% doet stijgen wellicht voldoende om het in ieder geval op kleine schaal mogelijk te maken. Hgh+igf-1 injecteren is natuurlijk effectiever

HGH op 4 IU is veel om te beginnen .. Altijd beginnen rond 2-3 en gewoon snel opbouwen

Als je echt wilt cutten .. Test P, Mast (als je vet% laag genoeg is), Primo, Bold

Cyclen met Clen of ECAY

Voeding AFWEGEN en aanpassen.

Ik zou je nooit aanraden om aan Thyroid spullen te gaan tenzijn je HGH je schildklier werking echt verlaagd ..

Massa inleveren doe je altijd gedeeltelijk .. Learn to live with it bro .. Hoe vroeger je begint en hoe beter je dieet, hoe minder massa je moet inleveren
Hallo,

met zoveel benamingen die hier worden gegevens is het voor een beginner moeilijk om eruit te komen wat dan juist een goede kuur is om mee te beginnen.. Kan iemand iets adviseren voor een beginnend iemand? Ik zoek iets wat snel werkt en een beginnerskuur is.

Hallo,

met zoveel benamingen die hier worden gegevens is het voor een beginner moeilijk om eruit te komen wat dan juist een goede kuur is om mee te beginnen.. Kan iemand iets adviseren voor een beginnend iemand? Ik zoek iets wat snel werkt en een beginnerskuur is.

Lees de sticky's! Je hebt hier niets te zoeken. (En bespaar mij/ons je commentaar totdat je de sticky's hebt gelezen)

Terug
Naar boven