XXL Nutrition

Eerste keer HGH (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom al aan de GH ?
Moet je GH niet veel langer gebruiken als 16 weken ?
Waarom ineens minder test en tren bij je korte esters ?
Wat zijn je stats en ervaring met AAS ?

Ik heb nooit gh gebruikt en raad het ook niemand aan.
 
Waarom al aan de GH ?
Moet je GH niet veel langer gebruiken als 16 weken ?
Waarom ineens minder test en tren bij je korte esters ?
Wat zijn je stats en ervaring met AAS ?

Ik heb nooit gh gebruikt en raad het ook niemand aan.
Ik begin voorlopig met 16weken HGH maar ga het normaal gezien doortrekken tot 52weken. Zoals eerder vermeld is dat om nog wat droger uit de kuur te komen, dan ga ik bridgen en overgaan op test/primo of test/bold.
Mijn stats zijn 88KG met een vetpercentage van 10% +-
Dit is mijn 4e kuur die ik start, ervaringen met Deca,primo,tren
 
Kuurschema :
W 1-12 : 500MG TEST-E
W 1-10: 400MG TREN-E
W 1-4: 70MG WINNY
W 4-12 : 50MG Proviron
W 1-12 : CJC 1295 W/O DAC 300MCG (Trainingsdagen)
W 1-12 : GHRP-6 300MCG (Trainingsdagen)
W 1-16 : Hygetropin 4UI op trainingsdagen
Clenbuterol 2weeks on of during cycle
W 12-16: TEST PROP & TREN ACE 1ML EOD

Ik ben van plan om de cjc1295+GHRP6 te zitten 30minuten voor mijn ontbijt, 60minuten voor mijn ontbijt zet ik 2UI Hygetropin. Ik zet 60min voor mijn training in de avond mijn andere 2UI Hygetropin, 30min later terug cjc1295+GHRP6. Voor het slapengaan zet ik nogmaals cjc1295+GHRP6 30minuten voor mijn bakje kwark!
Heeft iemand nog iemand enige aanpassing of enige meningen over mijn kuurschema?

Waarom al aan de GH ?
Moet je GH niet veel langer gebruiken als 16 weken ?
Waarom ineens minder test en tren bij je korte esters ?
Wat zijn je stats en ervaring met AAS ?

Ik heb nooit gh gebruikt en raad het ook niemand aan.

Ik begin voorlopig met 16weken HGH maar ga het normaal gezien doortrekken tot 52weken. Zoals eerder vermeld is dat om nog wat droger uit de kuur te komen, dan ga ik bridgen en overgaan op test/primo of test/bold.
Mijn stats zijn 88KG met een vetpercentage van 10% +-
Dit is mijn 4e kuur die ik start, ervaringen met Deca,primo,tren


Ik zou het gewon bij je aas houden, je gebruikt al middelen om ideaal me te cutten en zelfs zwaarder te worden.

Ik zou ook de korte esters wat hoger doseren, zie geen nut in het verlagen t.o. de lange esters.

Winny zou ik op 50mg laten, dat is voldoende.

Ik zou eerder aan de 1/1.5g test gaan als GH.

Maar goed verder ieder zijn mening, dit is mijn mening/advies.
 
HGH kleine dosis ED in de morgen = verjongingseffecten, vetverlies, betere huid.

HGH hoge dosis trainingsdagen only PWO = spierwinst.

Voor de dosissen die je voorstelt zou ik de HGH niet opsplitsen maar gewoon 1x zetten na het opstaan. Wat je ook niet moet willen is dat de exogene HGH in de avond (voor het geval dat je 's avonds traint) je eigen HGH gaat onderdrukken. Als je gaat slapen wil je maximaal profiteren van je eigen HGH aanmaak en dit kun je stimuleren met mod grf 1-29 en GHRP.

Endogene HGH is sowieso minstens 24h onderdrukt bij exogene toediening, dus lekker alles voor het slapen zetten en in de spier = meeste effect en efficiënte.
 
Waarom heeft voor het slapen meer effect en in de spier?
 
Ik begin voorlopig met 16weken HGH maar ga het normaal gezien doortrekken tot 52weken. Zoals eerder vermeld is dat om nog wat droger uit de kuur te komen, dan ga ik bridgen en overgaan op test/primo of test/bold.
Mijn stats zijn 88KG met een vetpercentage van 10% +-
Dit is mijn 4e kuur die ik start, ervaringen met Deca,primo,tren

Dat droog worden van HGH gaat je tegen vallen.
 
Dat droog worden van HGH gaat je tegen vallen.

Ik vind het juist echt super daarvoor. Tijdens de bulk vrijwel niet vetter worden en als je de kcal wat omlaag schroeft heel snel vet verliezen.
 
Waarom proviron? Een zeer zwak anabool dat alleen androgeen is.

De SHBG theorie klopt niet. Werd vroeger voorgeschreven ja, maar elke androgeen en oestrogeen hechten aan SHBG. Nutteloze toevoeging dat alleen extra androgeen maakt.

70mg winny? Op zichzelf ja, maar toch niet in combi met lange esters.

Tren even androgeen als DHT, rest my case. A en +10 keer meer genotoxisch dan testosteron.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 20:40 ----------



Exogeen Hgh, is sneller verouderen :p intern dan.

Oestrogene bijwerkingen houden o.a. in:
- (subcutane) vochtretentie
- verhoging bloeddruk
- borstvorming
- depressie
- verminderd libido
- plaatselijke vettoename

Arimidex (anastrozole), femara (letrozole) zijn zeer effectief in het onderdrukken van oestrogeen en dus voorkomen van deze bijwerkingen. Zo effectief dat er te weinig oestrogeen overblijft voor de gezondheid en groei van het lichaam.
Daarom zijn deze middelen enkel geschikt om bepaalde kankervormen te bestrijden, NIET om aromatisering in AAS te verminderen waar de kwaal veel minder schadelijk is dan de bijwerkingen van het medicijn.

Waar anastrozole al zeer negatief was voor lipiden/HDL-LDL cholestrol in lever en bloed, is letrozole nog 2.5 keer erger.(1)
Letrozole heeft in studies bovendien een negatief effect op de botdensiteit(2)
Het onderdrukt estrogeen (E) in een te hoge mate:
Quote:
In postmenopausal women, letrozole commonly suppresses circulating concentrations of estrone and estradiol to below the sensitivity limit of the assays used to measure them.(2) ****

De selectieve estrogene-receptor modulators (SERM's) Nolvadex (tamoxifen), exemestane, raloxifene verbeteren juist bot-densiteit en cholesterol i.t.t. de anti-oestrogenen en aromatase blokkers, voornamelijk door selectieve binding aan de ER.
Waar anastrozole en letrozole de gezondheid verminderen, zal nolvadex de gezondheid dus verbeteren terwijl het resultaat hetzelfde is voor de negatieve estrogene bijwerkingen.(3)

Proviron (mesterolone) heeft in een kuur altijd de voorkeur over zowel arimidex, letrozole als nolvadex.
Mesterolone heeft in verscheidene studies het libido verbeterd zonder testosteron te onderdrukken(4), is een heel goede anti-depressant(5), bindt sterk aan SHBG en albumine waardoor er meer vrije testosteron beschikbaar is voor de AR in spierweefsel (meer AR-geralateerde spiergroei in test kuurtjes), doordat weinig mesterolone (zeker in lage dosis) de AR bereikt geeft het ook weinig tot geen androgene bijwerkingen als vergroting van de prostaat, lichaamshaargroei, MPB (male pattern baldness), acné (sommige zeer gevoelige mannen zullen natuurlijk wel een toename zien in kuurtjes maar zelden met proviron alleen).

Niet in studies bewezen, maar een praktische toepassing voor proviron is het zorgen voor spierhardheid, vermijden van vochttoename of het verminderen ervan, voorkomen van gyno (tot op bepaalde hoogte), en algemeen tegengaan van vervrouwelijking door het verminderen van overtollig circulerend oestrogeen. Bovendien zal proviron weinig invloed hebben op IGF-1, itt anastrozole.


Conclusie: tijdens een cycle is proviron altijd te verkiezen boven een non-steroide aromatase blocker omdat de voordelen voor gezondheid en spiergroei groter zijn. Nolvadex is het meest geschikt voor het bestrijden van plaatselijke oestrogene bijwerkingen als borstvorming met een positief effect op cholesterol itt tot letrozole en anastrozole.
Voor het bestrijden van overtollig vocht is een aromatase blokker een slecht idee doordat de kwaal minder erg is dan de bijwerkingen van het medicijn. Vochtretentie kan met meer selectieve middelen bestreden worden zonder de nadelige gevolgen voor gezondheid (aldosterone blokkers).

Wie zorgenloos wil kuren kan een lichte dosis proviron combineren met een lichte dosis nolvadex. (resp. 50mg provi en 20mg nolva/dag) Dit zou voor de meeste gebruikers voldoende moeten zijn om libido hoog te houden en estrogene bijwerkingen te voorkomen. Dit heeft minimale neg. gevolgen voor de gezondheid van de gebruiker.
Indien toch estrogene bijwerkingen optreden in een te grote mate (gyno) dan verhoogt men de dosis nolvadex. (40-50mg/dag voor 4-7 dagen)


1. Eur J Cancer. 2001 Aug;37(12):1510-3
2. J Steroid Biochem Mol Biol. 2003 Oct;87(1):35-45.
3. Oncology (Huntingt). 2003 May;17(5):652-9; discussion 659, 662, 666 passim
4. Wien Klin Wochenschr. 1980 Mar 28;92(7):243-7
5. J Clin Psychiatry. 1985 Jan;46(1):6-8.
 
Ik volg, als je gaat loggen plaats die link dan ook ff hier. Dan mis ik hem zeker niet ;)
 
Waarom heeft voor het slapen meer effect en in de spier?

Voor het slapen ivm de werkzaamheden van HGH tijdens de slaap en in de spier ivm de opname alsmede vorm van afgifte.

Eeuwen geleden heb ik een artikel gepost waarin zulks werd uitgelegd en mijn gebruikerservaringen onderschrijven dit mede; heb drie/vier jaar HGH ervaring en elk protocol weleens gevolgd.
 
Voor het slapen ivm de werkzaamheden van HGH tijdens de slaap en in de spier ivm de opname alsmede vorm van afgifte.

Eeuwen geleden heb ik een artikel gepost waarin zulks werd uitgelegd en mijn gebruikerservaringen onderschrijven dit mede; heb drie/vier jaar HGH ervaring en elk protocol weleens gevolgd.

Kan inderdaad kloppen.

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 13:33 ----------

Dat droog worden van HGH gaat je tegen vallen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lipolysis


Zelfs androgenen dus, oestrogeen doet tegengestelde.
 
Voor het slapen ivm de werkzaamheden van HGH tijdens de slaap en in de spier ivm de opname alsmede vorm van afgifte.

Eeuwen geleden heb ik een artikel gepost waarin zulks werd uitgelegd en mijn gebruikerservaringen onderschrijven dit mede; heb drie/vier jaar HGH ervaring en elk protocol weleens gevolgd.

Betreffende de spierinjectie nog het volgende:
- HGH is een delicaat goedje dus het is prioriteit om de substantie zo snel mogelijk van punt A naar punt B te krijgen, inhoudende dat subq injectie deswege verre van ideaal is;
- de opnamehoeveelheid ligt bij spierinjectie een stuk hoger dan subq; en
- de afgifte van HGH via spierinjectie benadert meer de endogene afgifte van mannen, waar subq injectie meer de vrouwelijke endogene afgifte volgt.

Gr
 
Dat droog worden van HGH gaat je tegen vallen.
Ik had het niet over de HGH maar antwoord op porterhouse ivm test prop / tren ace aan het einde van de kuur.

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 18:03 ----------

Daarnet een intressant privebericht gehad dat ik eigenlijk wel over het hoofd had gezien, ik heb namelijk de tijd van de injects omgewisseld.. De peptides cjc1295+ghrp6 moeten worden gezet 30min voor de HGH inject, dan krijgen ze allebei op dezelfde moment een piek..
Ik zal hier later mijn log link plaatsen , zal begin 2013 zijn volgens mij
 
HGH inject piek komt pas na 3 tot 4 uur na de inject (zie plaatje dat ik gepost heb). De piek na mod grf 1-29 en GHRP komt pas na 30 minuten. Subq injects zijn trager in opname dan IM injects. Wil je toch subq dan kun je het beste kiezen voor de binnenkant van je dijbeen aangezien hier de doorbloeding van het vetweefsel beter is.
 
HGH inject piek komt pas na 3 tot 4 uur na de inject (zie plaatje dat ik gepost heb). De piek na mod grf 1-29 en GHRP komt pas na 30 minuten. Subq injects zijn trager in opname dan IM injects. Wil je toch subq dan kun je het beste kiezen voor de binnenkant van je dijbeen aangezien hier de doorbloeding van het vetweefsel beter is.
Dus wanneer zou je dan de injecties best plaats qua uur als ik om 5u opsta?
 
Voor het slapen ivm de werkzaamheden van HGH tijdens de slaap en in de spier ivm de opname alsmede vorm van afgifte.

Eeuwen geleden heb ik een artikel gepost waarin zulks werd uitgelegd en mijn gebruikerservaringen onderschrijven dit mede; heb drie/vier jaar HGH ervaring en elk protocol weleens gevolgd.
Ken de actieve tijd niet van HGH , maar je GH waardes zijn het laagst in de ochtend , dus waarom niet sochtends en savonds?
 
Dus wanneer zou je dan de injecties best plaats qua uur als ik om 5u opsta?

Ik zou ze direct om 5u zetten. Op dat moment is je endogene HGH het laagst mits je voldoende slaap hebt gehad. Het twee na beste moment om te zetten is direct na de training en anders voor het slapen gaan.
 
Ik zou ze direct om 5u zetten. Op dat moment is je endogene HGH het laagst mits je voldoende slaap hebt gehad. Het twee na beste moment om te zetten is direct na de training en anders voor het slapen gaan.
Hoe lang erna eet ik dan het best? Ik was van plan om smorgens direct na ik opsta de HGH te zetten, en dan voor de training aangezien ik savonds nog wil slapen(Ik train laat).. Dus moet ik dan de cjc/ghrp voor de hgh zetten? dus bv 4u30 peps 5u hgh? En wanneer ik opbouw en begin met 2UI, zet ik die 2UI dan best smorgens , of voor de training? Of is opbouwen niet nodig aangezien muscle rico het adviseerde
 
Hoe lang erna eet ik dan het best? Ik was van plan om smorgens direct na ik opsta de HGH te zetten, en dan voor de training aangezien ik savonds nog wil slapen(Ik train laat).. Dus moet ik dan de cjc/ghrp voor de hgh zetten? dus bv 4u30 peps 5u hgh? En wanneer ik opbouw en begin met 2UI, zet ik die 2UI dan best smorgens , of voor de training? Of is opbouwen niet nodig aangezien muscle rico het adviseerde

Ik zou 4 iu 's morgens zetten en afhankelijk of je human grade HGH hebt niet opbouwen als je geen neveneffecten merkt. Voor de rest zou ik de peptiden 25 minuten (optimum tijd) voor een maaltijd zetten. Dat kan je in principe onbeperkt doen zolang je maar een tussenpauze van 3 uur hanteert. Zetten voor de training zonder voedsel te eten vooraf is om vetverbranding te verhogen, zetten na de training vlak voor het eten is bedoeld om massa aan te komen.
 
Ik zou 4 iu 's morgens zetten en afhankelijk of je human grade HGH hebt niet opbouwen als je geen neveneffecten merkt. Voor de rest zou ik de peptiden 25 minuten (optimum tijd) voor een maaltijd zetten. Dat kan je in principe onbeperkt doen zolang je maar een tussenpauze van 3 uur hanteert. Zetten voor de training zonder voedsel te eten vooraf is om vetverbranding te verhogen, zetten na de training vlak voor het eten is bedoeld om massa aan te komen.
Ok dus volgens mij ga ik dan beter na de training zetten aangezien ik voor de training altijd een maaltijd hanteer. Dus ik mag gerust om 5U HGH zetten, 5u30 peptiden zetten en om 6u ontbijt ? Ik laat binnenkort weten welke hyge's het zullen zijn,
 
Back
Naar boven