XXL Nutrition

Eerste keer ooit kippevel bij een youtube filmpje

Toch wel grappig hoe dance feesten strooien met een MC die wat transcenderende teksten leest waarvan niemand in dat hele gebouw begrijpt waar het wezenlijk over gaat. We'll travel through your imagination. :roflol: Een betonnen bak vol mensen die spiegels van elkaars zijn en niet weten wat ego dood inhoud om vervolgens echt te reizen. Vervolgens moeten wat lasers de visuals voorstellen.

Wat een kunstmatigheid ook, kippenvel krijgen omdat men denkt in de hoogste sferen van het bewustzijn te resideren. AI krijg je voorgeschoteld meer niet. Er komt niets los en je blijft geheel autonoom in je comfort zone.

Toch wel grappig hoe dance feesten strooien met een MC die wat transcenderende teksten leest waarvan niemand in dat hele gebouw begrijpt waar het wezenlijk over gaat. We'll travel through your imagination. :roflol: Een betonnen bak vol mensen die spiegels van elkaars zijn en niet weten wat ego dood inhoud om vervolgens echt te reizen. Vervolgens moeten wat lasers de visuals voorstellen.

Wat een kunstmatigheid ook, kippenvel krijgen omdat men denkt in de hoogste sferen van het bewustzijn te resideren. AI krijg je voorgeschoteld meer niet. Er komt niets los en je blijft geheel autonoom in je comfort zone.

Hoohoo een afgedaalde spreekt.

ik kreeg vroeger kippenvel bij dragonballz

Man man man wat heb ik me hiermee vermaakt. Normaal luister ik hier nooit heen. Maar de t*ring wat een vette beukplaat en bij die boer ging ik plat. :D

Props voor die jongens.
Haha ja ik ook man! Kan m ook echt 100x achter elkaar draaien :D

Op qbase en defqon heb ik hem idd gehoord, hoopt hem zaterdag bij qlimax ook te horen maar helaas :(. Maar wat een heerlijk nummer!
Hehe ja was echt te bot ook :)
ook zo vet om dan te kunnen zeggen ''Hehe, jaja.. die plaat is gemaakt door mn vrienden :knipoog:''

Je moet ervan houden, maar hier krijg ik kippenvel van.

Kijk wanneer het vuurwerk begint! 3:00

++ zoveel!

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

...
Ik denk dat jij je beter op het drugsforum.nl thuis zal voelen

Haha wat een k*tmuziek ook, die W.T.F. Vooral dat ik een stukje verder klikte omdat het saai was en toen niet eens hoorde dat ik iets oversloeg, ging gewoon hetzelfde door :D

Qountdown was kippenvel, Defqon 2009 was schande voor het Heilige Defqon Feest...

Hoe kan je kippenvel krijgen van die computerstem?:s

Vind er niets aan. Dat geouwehoer ook altijd tussendoor.

ja dat lompe tekst is natuurlijk erin gezet voor de die hard xtc gebruikers dat ze helemaal mee wegdromen. "Your mind can take you anywhere you want to go..if you think about it blablba anything will happen blabla"

Ik krijg kippenvel van Kyteman - Sorry

Terug
Naar boven