4 Myself
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 66
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

+1
Heavy D is vette shit mann

Een betonnen bak vol mensen die spiegels van elkaars zijn en niet weten wat ego dood inhoud om vervolgens echt te reizen. Vervolgens moeten wat lasers de visuals voorstellen. Toch wel grappig hoe dance feesten strooien met een MC die wat transcenderende teksten leest waarvan niemand in dat hele gebouw begrijpt waar het wezenlijk over gaat. We'll travel through your imagination.Een betonnen bak vol mensen die spiegels van elkaars zijn en niet weten wat ego dood inhoud om vervolgens echt te reizen. Vervolgens moeten wat lasers de visuals voorstellen.
Wat een kunstmatigheid ook, kippenvel krijgen omdat men denkt in de hoogste sferen van het bewustzijn te resideren. AI krijg je voorgeschoteld meer niet. Er komt niets los en je blijft geheel autonoom in je comfort zone.
Haha ja hij is hard he?!
Word echt op elk hardstyle festival gedraaid hehe
Haha ja hij is hard he?!Word echt op elk hardstyle festival gedraaid hehe
. Maar wat een heerlijk nummer!Haha ja ik ook man! Kan m ook echt 100x achter elkaar draaienMan man man wat heb ik me hiermee vermaakt. Normaal luister ik hier nooit heen. Maar de t*ring wat een vette beukplaat en bij die boer ging ik plat.
Props voor die jongens.
Hehe ja was echt te bot ookOp qbase en defqon heb ik hem idd gehoord, hoopt hem zaterdag bij qlimax ook te horen maar helaas. Maar wat een heerlijk nummer!
''Je moet ervan houden, maar hier krijg ik kippenvel van.
Kijk wanneer het vuurwerk begint! 3:00
...Toch wel grappig hoe dance feesten strooien met een MC die wat transcenderende teksten leest waarvan niemand in dat hele gebouw begrijpt waar het wezenlijk over gaat. We'll travel through your imagination.Een betonnen bak vol mensen die spiegels van elkaars zijn en niet weten wat ego dood inhoud om vervolgens echt te reizen. Vervolgens moeten wat lasers de visuals voorstellen.
Wat een kunstmatigheid ook, kippenvel krijgen omdat men denkt in de hoogste sferen van het bewustzijn te resideren. AI krijg je voorgeschoteld meer niet. Er komt niets los en je blijft geheel autonoom in je comfort zone.

Vind er niets aan. Dat geouwehoer ook altijd tussendoor.