Fitness Seller

eerste keer schema gemaakt tips aub

nickyyy150

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
17%
Goedemiddag allemaal,

ik ben sinds een paar weken weer bijna fulltime krachttraining aan het doen,
niet gekund door verschillende blessures herstelperiode etc,
nu ik sinds kort weer begonnen ben wil ik het ook direct goed aanpakken.
en direct een voedingsschema erbij pakken voor maximaal spiermassa aan te komen en nog een beetje in bf te verlagen, momenteel 17% naar 13% ong.

ik heb al een begin gemaakt in mijn voedingsschema van wat ik altijd op een dag eet.
maar dat is nog te weinig graag suggesties wat ik als opvulling kan gebruiken. ben net nieuw in het schema's maken dus commentaar is welkom.

M.v.g

Nick

Bijlagen

Kip, vis ( blikjes tonijn of zalm) en ei hier kun je vele gerechten van maken kijk anders even op youtube hier zijn genoeg gerechten te vinden

Misschien een idee om meer melk te drinken, als je dat niet met tegenzin drinkt natuurlijk?
Zelf drink ik 1,5L melk op een dag, is al goed voor 1000kcal en 55gr eiwit ( volle melk ).
Lager in calorieën, dan gewoon 0% vet melk oid.

Offtopic: Hoe bevalt de Strong als pre-workout jou? Ik heb hem zelf ook van B&F maar naast de belachelijk vieze smaak merk ik er ook weinig van. Misschien na langer gebruik of iets?

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt voor de tips ga er mee aan de slag.

De pre workout strong bevalt op zich wel alleen, qua energie merk ik niet echt veel wel qua focus.
De smaak is echt niet te harden, het is net alsof je een fles pure safari je keel ingiet .
Ik heb hem nu ong 3 weken in gebruik. Maar niet voor herhaling vatbaar.
De volgende keer toch maar iets beters proberen.

Terug
Naar boven