MuscleMeat

Eerste keer

Ryu-

Novice
Waardering
1
Beste mensen,
Ik ben hier vroeger ook al eens geweest met de vraag of ik een Deca only zou proberen als eerste kuur. Ik had al wat background info, alleen is het een beetje studeren om al die materie toch wat te begrijpen wat er met je lichaam gebeurt enz. Toch blijven er altijd vraagtekens hangen.

mijn stat's :
22 jaar
164 cm
57 kg
Vet% 4,5%
Ectomorf

Voeding:
230 gr eiwitten
520 gr Koolh

Veel vertellen mij om toch nog met voeding te proberen te gainen maar probleem is dat ik zo al vol zit met te eten en dan zijn die 230 en 520gr een doelstelling er zijn veel dagen dat ik er niet aan zit. Maar de minimums van 1.8 gr eiwitten per kg lichaamsgewicht zorg ik wel voor.
Mijn vraag is nog altijd, een deca only? goed of toch beter Deca met een testosteron esther erbij, (Sustanon in mijn geval)

Qua tijd en planning:
Deca only:
250 ml deca per week, 8 of 10 weken lang.
Nakuur Clomid of Nolvadex

Deca + Sust
zou ik 8 weken of 10 kuren met 200 ml Deca en 250 ml Sust.
Nakuur: Clomid of Nolvadex, ik denk meer aan Nolvadex.
Welke duur van nakuur zou goed zijn in mijn geval?
ik heb vroeger in mijn pubertijd al eens last gehad van schijfjes onder de tepels. Dus miss extra gevoelig voor aromatase..

wat vinden jullie hiervan? een andere samenstelling?
Andere producten dan deca en sust kan ik niet kiezen.

Waarom ik aan Deca only denk: Deca is mild tegenover de prostaat. Een testosteron esther zal de spiegels in het bloed pieken geven. Ze vertellen mij dat de prostaat gevoelig is aan Testosteron esthers. Ook dat bv Sust meer vochtopname geeft dan Deca alleen. Maar dit is tijwelachtig want lees verschillende meningen hierover.

Alvast bedankt voor de tijd om dit door te lezen. En graag jullie reactie's hierop.
Merci , keep up the good work.

deca only zou ik niet doen,man,gaat je jongeheer niet tevreden mee zijn of je doet 500 mg test of 250test en 200 deca...

Deca only...mag er niet aan denken...khoop voor jou als je je zinnetje doordrijft dat je een paar weken in een klooster gaat zitten...

AAS is geen vervanging van eten. Als je eten niet goed is, dan zal AAS ook niet veel voor je doen. Voeding is nu eenmaal voor veel mensen het grote struikelblok. Voor ecto's helemaal aangezien ze en veel kcal nodig hebben om te groeien en vaak snel vol zitten. Nogmaals zoek het in de voeding, wellicht in combinatie met weightgainer.

Ryu- zei:
Deca only:
250 ml deca per week, 8 of 10 weken lang.
Nakuur Clomid of Nolvadex

Deca + Sust
zou ik 8 weken of 10 kuren met 200 ml Deca en 250 ml Sust.
Nakuur: Clomid of Nolvadex, ik denk meer aan Nolvadex.
Welke duur van nakuur zou goed zijn in mijn geval?
ik heb vroeger in mijn pubertijd al eens last gehad van schijfjes onder de tepels. Dus miss extra gevoelig voor aromatase..

wat vinden jullie hiervan? een andere samenstelling?
Andere producten dan deca en sust kan ik niet kiezen.

.

200ml deca en 250ml sus , hang u maar aan de baxter dan , neenee , dat zal wel mg zijn he:rolleyes:
Persoonlijk zou ik voor de combinatie gaan , maar dan met test enanthaat in plaats van sustanon...

Aangezien je je vetten niet eens weergeeft lijkt mij dat je nog veel kan leren over eten.

Zou zowiezo niet gaan kuren als je het eten nu al bijna niet trekt.

• Topic Starter Topic Starter
ik zit met mijn vetpercentage rond de 4.5% Met de voeding lukt het wel maar het zit zo dat ik niet elke dag aan de 3500 Kcal kom. Maar ik zit wel rond de minimum van 3000 Kcal per dag. Dat is voor mijn lengte, 164 cm en gewicht 57 kg toch ook nog genoeg? maar dat hoor eigenlijk in een andere fomum thuis.
die ML moeten inderdaad MG zijn ehe.

Heeft er iemand ooit problemen gehad met urineren ofzo tijdens of na een combo kuur?
Deca is wel mild zegt iedereen maar ik weet ook dat deca ook zijn nadelen heeft op de Axis en juist ja op de testikels en coïtusdrift.
Een combo van deca met Sust levert dat veel vochtophoping op? iemand ervaring mee? Zou je 8 of 10 weken kuren op 200 mg Deca / 250 mg Sust per week?

Ryu- zei:
Zou je 8 of 10 weken kuren op 200 mg Deca / 250 mg Sust per week?

tuurlijk man doe dat gewoon daar zal je echt niet van opblazen als een rund,bestel anders wat femera of arimidex bij,als het vocht je teveel word neem je dat voor een tijdje,maar vocht heeft ook een anabole werking heb ik me laten vertellen,dit trekt immers na de kuur ook direct weg.

Terug
Naar boven