AndroidHealthClinic

Eerste Keto Schema

Ik ben dus gewoon weer overgestapt op een normaal (hoog eiwit, gemiddeld/laag in kh, gemiddeld v) dieet. Het geeft mij dezelfde resultaten. Voor mij dus een vrij makkelijke keuze om me aan een normaal dieet te houden waar mijn voeding veel meer gevarieerd is.

Dit raad ik trouwens in eerste instantie altijd aan.
Keto is inderdaad niet superieur op andere dieten.
Word alleen zo gigantisch moe van dat gehuil dat het ongezond, en slecht voor je is.
Dat is informatie van +-14-15 jaar geleden wat allang achterhaald is.

Nog steeds zijn er onwetende mensen die er zo over denken terwijl er al honderden onderzoeken naar gedaan zijn en verschillende top-sporters een ketogeen dieet volgen om te cutten.

In mijn geval was dit een van de weinige opties door mijn extreme gevoeligheid voor koolhydraten.
Zelf een low-carb dieet mocht niet baten, zelf op 1500 kcal maintainde ik.

Vage zooi, maar keto heeft toen voor me gewerkt.
Het is inderdaad extreem saai omdat je geen fl**ker kan eten.
Kip, Worst, Hamburgers, Sla en Pinda's is waar ik op leef.

Word alleen zo gigantisch moe van dat gehuil dat het ongezond, en slecht voor je is.

Precies, helaas zijn het altijd maar de mensen die ergens zomaar iets of wat gehoord hebben, zonder verder ook maar enige kennis van de situatie te hebben, die het hardst schreeuwen waardoor iemand zonder kennis totaal op het verkeerde spoor gezet wordt.

In mijn geval was dit een van de weinige opties door mijn extreme gevoeligheid voor koolhydraten.
Zelf een low-carb dieet mocht niet baten, zelf op 1500 kcal maintainde ik.

Dan is het inderdaad de ideale optie. Maar voor iemand die koolhydraten normaal tolereert maakt het niet veel uit.

@TS: probeer het gewoon, kijk wat voor jou werkt. Het is beter om nu uit te vinden wat werkt en wat niet, dan over 5 jaar.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties! Ik ben inmiddels al een paar (3) weken bezig met keto, enkele kilotjes kwijt (ik neem aan grotendeels vocht). Het bevalt me tot nu toe wel, ik vind het helemaal niet zwaar! Morgen lekker refeeden :D

Terug
Naar boven