MuscleMeat

eerste kuur advies graag....

Brabo

Dutch Bodybuilder
Waardering
62
Lengte
1m85
Massa
95kg
Wat zouden jullie me kunnen aanraden om als eerste kuur te nemen. Ben al flink aan het lezen hier.

Alleen orals geen spuiten...vind dat niet zo :eek:

Testo only

Dacht aan week 1t/m6 40mg/dag

Nakuur met nolvadex

week 7t/m 9 afbouwend van 30 naar 10 mg/dag

Is dit wat...tips/opmerkingen zijn welkom ;)

Mzzl.

Mag ik vragen wat je niet aan staat aan de spuiten ??? het nl imo een stuk beter dan orals ( zijn wel voor- en tegenstanders van ) ,... vooral als je net gaat beginnen .
Neem alleen al het voordeel dat een injectie direct goed zit en een oral eerst nog ff door aardig wat organen heen gaat ;)

Wat bedoel je nou?
40 mg wat?

Wat bedoel je nou?
40 mg wat?

haha , dacht ik ook al ,

beetje wazig ,...miss van die testo tabs ??? heb wel eens van gehoord maar die hebben voor zover ik weet zo'n lage dosering dat dat geen zoden aan de dijk zet.

Ik weet natuurlijk niet je achtergrond en huidige stats maar zou zeggen , overweeg dan eerder om 500mg test-E + 400mg deca te pakken , is 4ml bij elkaar dan hoef je maar 1 keer te prikken in de week ;)

• Topic Starter Topic Starter
Mag ik vragen wat je niet aan staat aan de spuiten ??? het nl imo een stuk beter dan orals ( zijn wel voor- en tegenstanders van ) ,... vooral als je net gaat beginnen .
Neem alleen al het voordeel dat een injectie direct goed zit en een oral eerst nog ff door aardig wat organen heen gaat ;)

Ja, t'is zwaaar voor je organen. Met bloedprikken ga ik al van me stokje....neeee geen naalden voor mij :o

@Martinus: 40mg Test of deca...maar beide hebben hun eigen karakter.

T'zou me eerste kuurtje worden...wil ook niet zwaar gaan en gaan gaan stacken met 3 producten.

Beetje hulp hierbij zou mooi zijn;)

Mzzl.

misschien ben ik dom?

maar wat wil je gaan gebruiken dan?

:D , gewoon in je kont laten zetten door iemand anders ( hoef je heel de naald niet te zien ).

Wen je aan hoor ;)

Ja: Ma zet je die spuit ff in me kont. Ma: wat moet ik spuiten? Ik: Anabolen ma.

Zo k'voel de deegroller al aankomen hahaha.

Maar ff verder, nee ik hou echt niet van naalden bbrrrr...maybe later. Maar je zegt dat Test niet zo geweldig is voor 1 eerste kuur.....Deca dan, nadelen..slap pielemans en vocht. Wat zou je aanraden als het op tabs aankomt dan he:o

Mzzl.

Als je persé tabs wilt zou ik voor 50/40mg winny only gaan ;)

Als je test of deca wil zetten zul je toch echt aan de injecties moeten geloven.
Aan je posts te lezen ben je nog niet helemaal thuis in de materie. Want termen als: 40 mg per dag, test only en "geen naalden" slaan nergens op als je ze in dezelfde zin gebruikt;)
Neem rustig de tijd om jezelf in te lezen zodat je een overwogen kuurvoorstel neer kunt kwakken. Dat zal je positievere en nuttigere input opleveren.

...Bijna 1000 post!!! Wat spannend:tanden:
Sorry. Liet me effe gaan...

Als je test of deca wil zetten zul je toch echt aan de injecties moeten geloven.
Aan je posts te lezen ben je nog niet helemaal thuis in de materie. Want termen als: 40 mg per dag, test only en "geen naalden" slaan nergens op als je ze in dezelfde zin gebruikt;)
Neem rustig de tijd om jezelf in te lezen zodat je een overwogen kuurvoorstel neer kunt kwakken. Dat zal je positievere en nuttigere input opleveren.

K'ben idd nieuw hierin...ben al flink aan het lezen hier. Weet ook dat inject beter zijn. K'zou zo ook niet weten waar ik het anders zou kunnen vragen.;)

Mzzl.

Test en Deca injecteer je..
Meest bekende/gebruikte orals (pillen) zijn oa. dbol, Winny, Anavar ed.

Zou als ik jou was wat meer gaan lezen en je er beter in verdiepen. En ja, nakuur hoort er ook bij!

K'ben idd nieuw hierin...ben al flink aan het lezen hier. Weet ook dat inject beter zijn. K'zou zo ook niet weten waar ik het anders zou kunnen vragen.;)

Mzzl.

Goed natuurlijk dat je je vragen hier stelt. Ik denk alleen dat je een hoop reacties zal krijgen op `t feit dat je nog zo onervaren bent.

Ik kan natuurlijk ook roepen:
6 weken 60 mg. Var/dag, maar daar heeft niemand niks aan.
Ik raad je toch aan om jezelf een beetje meer in te lezen, gebruik te maken van `t forum hier en dan een fatsoenlijk kuurvoorstel te doen. Dan zijn er genoeg mensen met verstand van zaken (niet ik) om de boel samen met je te fine-tunen.

Zet `m op.

Goed natuurlijk dat je je vragen hier stelt. Ik denk alleen dat je een hoop reacties zal krijgen op `t feit dat je nog zo onervaren bent.

Ik kan natuurlijk ook roepen:
6 weken 60 mg. Var/dag, maar daar heeft niemand niks aan.
Ik raad je toch aan om jezelf een beetje meer in te lezen, gebruik te maken van `t forum hier en dan een fatsoenlijk kuurvoorstel te doen. Dan zijn er genoeg mensen met verstand van zaken (niet ik) om de boel samen met je te fine-tunen.

Zet `m op.

Yep imma read my ass off:p Heb ook al lopen zoeken naar topics van leden die een eerste kuur deden. Blijft allemaal vaag hoor. Mensen lopen er niet mee tekoop snap je.

Mzzl.

@Brabo , kijk ff in de log sectie ( staan er zat )

Hahaha, spammers :p

@Martinus: ik zie het ja..meen gelezen te hebben dat je deca en test ook in tabs hebt, heb me blijkbaar vergist, lees ook zoveel de laatste tijd.

Mzzl.

Tuurlijk zijn er orale testosteron- en nandrolon(deca) varianten, maar dat zijn hele andere AAS dan wat jij testosteron en Deca noemt.
Kan me voorstellen dat je effe door de bomen `t bos niet meer ziet, maar daar kan je dit forum mooi voor gebruiken.

Waar in brabant zit je btw?

Terug
Naar boven