XXL Nutrition

eerste kuur, advies omtrent DECA

Bezoekers in dit topic

212.5 squat(NL record), 210 deadlift dacht ik.

210kg deadlift is een record in Nederland? Wait wut. Ik begrijp je zin niet of ik ga vandaag nog 2 records neerzetten:roflol:
 
210kg deadlift is een record in Nederland? Wait wut. Ik begrijp je zin niet of ik ga vandaag nog 2 records neerzetten:roflol:

In die gewichtsklasse gok ik zo.
 
Laatst bewerkt:
Dacht ik ook maar voor 88kg bodyweight vind ik die deadlift nog aan de lage kant.

Toffe avatar trouwens.

Hmm geen idee, ben niet dik dus heb geen verstand van powerliften :p

Kwam me al bekend voor die avatar :cool:
 
summertime!
 
210kg deadlift is een record in Nederland? Wait wut. Ik begrijp je zin niet of ik ga vandaag nog 2 records neerzetten:roflol:

Nee de squat, in de raw 83- min junioren.

Deadlift daar is 240 dacht ik.

Goed lezen he ;)
 
nog een vraagje, ik lees een beetje tegenstrijdige berichten op internet omtrent dit topic.

is het handig om de deca twee weken eerder te stoppen dan de test?
 
Ben ik de enige die het jaar vind dat hij maar 20kg meer deadlift dan dat hij bencht?
 
212.5 squat(NL record), 210 deadlift dacht ik. 160 deadlift is speciaal omdat het in vergelijking met een 210 squat enorm zwak is. als TS zijn lifts echt zijn zou hij met een bodybuilding manier van trainen boven het NL record squatten, en bijna het NL record benchen (83- klasse junioren.) seems legit.
Is dat het record ja? Ik dacht dat ik met 190kg squat slappe poten had.

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

Mijn vrouw (1.65m) squat 90kg met gemak.
 
400 is echt geen minimum voor deca hoor. Het is een eerste kuur. 250 test en 200 deca zou al een goed resultaat geven. 500 test en 400 deca vind ik echt veel voor een eerste kuur.
Dan kun je beter niet kuren
 
Is dat het record ja? Ik dacht dat ik met 190kg squat slappe poten had.

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

Mijn vrouw (1.65m) squat 90kg met gemak.

Het gaat hier over de raw 83- junioren klasse he ;) en tested :p
(Daniels record) de klasse waar T.S met een kleine cut in zou liften.
 
Het gaat hier over de raw 83- junioren klasse he ;) en tested :p
(Daniels record) de klasse waar T.S met een kleine cut in zou liften.

Ik admire die squat omdat ik zelf daar geen held in ben, maar 240kg deadlift vind ik voor een landelijk record best laag. Had verwacht dat dit wel rond de 280kg zou liggen.
 
Ik admire die squat omdat ik zelf daar geen held in ben, maar 240kg deadlift vind ik voor een landelijk record best laag. Had verwacht dat dit wel rond de 280kg zou liggen.

280 is veel hoor voor iemand van 83 kilo, maar ik ben het er mee eens. ik verwacht niet dat dat record lang onder de 250 zal blijven.

squat zal ook wel verbroken gaan worden. ( als Daniel weer gaat eten :roflol:)

ik was zelf ook van plan hem te breken omdat deadlift wel een sterk punt van me is en ik nog jaren de tijd had(zat toen ik er aan dacht op 200x3 215x1 at 84 kilo), maar dan had ik mezelf echt teveel tegen moeten houden om in andere dingen alleen voor dat record.
 
Ik admire die squat omdat ik zelf daar geen held in ben, maar 240kg deadlift vind ik voor een landelijk record best laag. Had verwacht dat dit wel rond de 280kg zou liggen.

Er worden pas net uberhaupt RAW records bijgehouden voor junioren (19-23) in nederland en er is pas 1 mogelijkheid geweest om die records te zetten, dus vandaar dat er veel nog erg laag zijn. :p.

36035dc8d6c37ccc53b15d6056f7ae87.png
 
nog een vraagje, ik lees een beetje tegenstrijdige berichten op internet omtrent dit topic. is het handig om de deca twee weken eerder te stoppen dan de test?
Ja absoluut!
 

ben je het eens over twee weken eerder stoppen of ben je het met me eens dat er teveel verschillende dingen worden gezegd hier over
 
ben je het eens over twee weken eerder stoppen of ben je het met me eens dat er teveel verschillende dingen worden gezegd hier over
Je stelde maar een vraag en daar gaf ik antwoord op. Dus ja, deca eerder stoppen dan de test. Decanoaat ester is namelijk langer dan de enanthaat ester.
 
Je stelde maar een vraag en daar gaf ik antwoord op. Dus ja, deca eerder stoppen dan de test. Decanoaat ester is namelijk langer dan de enanthaat ester.

thanks man :)
 
ik was zelf ook van plan hem te breken omdat deadlift wel een sterk punt van me is en ik nog jaren de tijd had(zat toen ik er aan dacht op 200x3 215x1 at 84 kilo), maar dan had ik mezelf echt teveel tegen moeten houden om in andere dingen alleen voor dat record.

220x1 per ongeluk, dacht dat ik er 200kg op had zitten en vond 'm veel te zwaar aanvoelen, toen ik opnieuw ging tellen kwam ik er pas achter:o @ 84kg ''chubby''. Hij was niet mooi maar wel belt en strapless:roflol:

Er worden pas net uberhaupt RAW records bijgehouden voor junioren (19-23) in nederland en er is pas 1 mogelijkheid geweest om die records te zetten, dus vandaar dat er veel nog erg laag zijn. :p.

Dat verklaart een hoop. Ik ging net rondkijken op youtube en zie al snel deadlifts van 310kg gedaan worden in 83kg klasses. Echt sick.
 
220x1 per ongeluk, dacht dat ik er 200kg op had zitten en vond 'm veel te zwaar aanvoelen, toen ik opnieuw ging tellen kwam ik er pas achter:o @ 84kg ''chubby''. Hij was niet mooi maar wel belt en strapless:roflol:



Dat verklaart een hoop. Ik ging net rondkijken op youtube en zie al snel deadlifts van 310kg gedaan worden in 83kg klasses. Echt sick.


lmao nice.


brag
ik nu net 240x1 at 90+ :P dikzak modus.

310 praat je wel over de beste in de wereld he.
 
Back
Naar boven