AndroidHealthClinic

Eerste kuur: alleen testo E of samen met boldenone

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat op jouw gewicht 250mg test e per week wel een goeie boost kan geven, maar ik sluit me aan bij de rest dat het misschien slimmer is wat langer naturel door te trainen
Neenee....doorgaans
Ik denk dat op jouw gewicht 250mg test e per week wel een goeie boost kan geven, maar ik sluit me aan bij de rest dat het misschien slimmer is wat langer naturel door te trainen
Ik denk op zijn gewicht meer eten.
 
inderdaad gewoon beginnen op 250 test daarna 375 daarna 450 en dan pas stacken
met een zon laag mogelijke dosering zoveel mogelijk proberen uit te halen.
 
Neenee....doorgaans

Ik denk op zijn gewicht meer eten.


+1 die jongen komt net pas kijken, de resultaten gaan hem niet snel genoeg logisch dat hij nieuwschierig wordt naar de middelen, dit is precies wat ik bedoel met de personen die het niet ff opbrengen om gewoon eerst eens goed naar hun voedingschema te kijken en gewoon verschillende methodes ZELF ondervinden. De beter weters zeggen, gebruik dit n gebruik dat terwijl als je echt liefde voor DE SPORT heb en NIET voor de middelen dan raad je personen eerst iets anders aan..

Ik wil binnenkort mijn eerste cycle doen. De afgelopen tijd heb ik veel onderzoek gedaan en informatie opgedaan over het gebruik van steroïden.

Ik wil dus tijdens mijn eerste cycle rustig beginnen.

Raden jullie aan om dan alleen testo E 250mg a 10 weken met nolvadex nakuur of deze te stacken met boldenone?

Alvast bedankt!


GA VREEEEETEN!!!! boost die kcls omhoog en bekijk het van maand tot maand, zie je vooruitgang dan doe je het goed, zie je niets dan ben je fout bezig. Kom over jaartje of 2 terug, in die tussentijd lees veel, orienteer jezelf voor dat gene wat gaat komen maar eerst zul je het op eigen kracht moeten doen om in die lifestyle te komen, en jezelf afvragen is dit de moeite waard om me leven met dit spul te verkorten in ruil voor wat spieren ;)
 
hij gaat toch wel aan de AAS beter niet luisteren naar overdreven kuurvoorstellen.
 
Hoe lang traint hij al? Als hij 1m82 is en 72 kg weegt dan doet hij iets verkeerd of hij begint nog maar net.

In beide gevallen nog niet klaar voor aas imo.
 
sowieso nog niet klaar maar ik kan hem wel een advies geven als hij er toch mee door gaat.
 
Back
Naar boven