Fitness Seller

Eerste kuur: begin week 4 al opkomende Gyno!!

MitchHedberg

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Beste dbb-ers,

ik ben begonnen met mijn eerste injectie kuur (begonnen op 1 jan 2012) en deze is als volgt:

Test E 500mg : 1-10 EW
Winstrol: 1-4 40 mg ED
Nolvadex 20mg: 12-15 ED

Vanaf vorige week werden mijn tepels merkbaar gevoeliger en afgelopen zondag merkte ik een knobbeltje op de aangegeven plek op de foto. Dit knobbeltje is al te voelen wanneer ik heel zachtjes met mijn vinger over roze van tepel wrijf en het is ongeveer zo groot als een erwt. Wanneer ik erop druk is het een beetje gevoelig en bij mijn andere tepel voel ik helemaal geen knobbeltje zitten. Ondanks dat is ook deze tepel een stuk gevoelig dan normaal en het lijkt alsof ze wat "puntiger" zijn als normaal.

Ik denk zelf dat ik het beste morgen kan beginnen met 10 mg nolva tot het over is maar ik vroeg me af of het normaal is dat dit al begin week 4 gebeurd? Als ik nu bijvoorbeeld een week nolva pak en het gaat weg, zou het dan in de periode voor de nakuur weer terugkomen? Btw; ik reageer ook wel aardig op de AAS want ik begon op 82 kg en ik zit nu op 86/87 kg.

Graag jullie advies

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja het is niet ongebruikelijk dat je na 4 weken wat last van je tepels krijgt.
Heb ik zelf ook altijd. Ik doe er alleen verder niks aan omdat het altijd wegtrekt, maar het is wel beter om wat nolva te nemen.

Ja het is niet ongebruikelijk dat je na 4 weken wat last van je tepels krijgt.
Heb ik zelf ook altijd. Ik doe er alleen verder niks aan omdat het altijd wegtrekt, maar het is wel beter om wat nolva te nemen.

Precies hetzelfde verhaal hier.. Behalve dan bij tren, dat moet meteen bestreden worden ;)

@TS, de gyno stelt nog niet veel voor, zou het nog even aankijken, en pas nolva slikken als het echt nodig is..

Herkenbaar, 20 mg arofixen eod werkte voor mij, na nakuur niks meer te zien/voelen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik pak even een paar dagen nolva op 10mg :)

Laatst bewerkt:
Snap niet dat het zo snel kan gaan, iemand daar een verklaring voor? Ik gebruikte zelf een half jaar dutasteride (dus 99% van alle DHT was in mijn lichaam geblokkeerd) En zat toen op 750mg Test E, en kickstart Dianabol, maar geen vorm van gyno. Maargoed, bij iedereen werkt het anders..

Heb ik toch even een vraag aangezien ik ook bezig ben met een kuur en ook in week 4 zit.
Mijn tepels zijn opzich niet echt gevoeliger maar het wordt al wel een stukje zachter daaromheen, beetje puffy. Dit zal indd niet erg zijn en iedereen zegt dat trekt na je kuur wel weg, maar hoe komt het dan dat er zoveel mensen na de kuur blijvend gyno hebben? Alleen van hele zware kuren ofzo?

Met alle respect: waarom kuren met 85kg bij 1.85?

Megalodon, ben jij z'n tweeling broer ? jouw foto is aardig gelijk met bovenstaand.

de overeenkomsten in de borst zie ik er ook wel vanaf

Ik heb indd ook 2 tepels, voor de rest zie ik toch wel verschil. Maar dat kan komen omdat één van de foto's bij mij hoort

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 21:48 ----------

En mijn vet % is geen 8% ;)

Ik heb indd ook 2 tepels, voor de rest zie ik toch wel verschil. Maar dat kan komen omdat één van de foto's bij mij hoort

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 21:48 ----------

En mijn vet % is geen 8% ;)

Dat van Mitch ook nog niet :D

• Topic Starter Topic Starter
Klopt
Met alle respect: waarom kuren met 85kg bij 1.85?
Meerdere redenen.

1. Train nu 6 jaar constant (3 a 4 keer per week)
2. Ongeveer 15-20 kilo natuurlijk aangekomen
3. Afgelopen 2 jaar eet ik 7-8 maaltijden per dag met goede ekv verhoudingen
4. De sport heeft hele hoge prioriteit in mijn leven
5. Leef maar 1 keer en heel vaak eraan gedacht om "de spuit te nemen" maar nu uiteindelijk gewoon gedaan. Zou er denk ik spijt van hebben gehad als ik dit nooit zou proberen
6. De ervaring
7. Mijn streeffysiek is niet te bereiken zonder AAS, en zeker niet binnen 2-3 jaar vanaf nu
8. Heel veel gelezen en gezien van bodybuilding en ik wil van het "fitness" toch echt hoger opstappen naar bb-ing

(ps: De foto is niet echt representief, en Megalodon en ik zijn ook geen broers :P)

Verder Ontopic: Ik ben dus vandaag begonnen met 10 mg nolva en ik zal laten weten hoe snel het weg trekt :). En weet iemand hier het antwoord nog op:
"Heb ik toch even een vraag aangezien ik ook bezig ben met een kuur en ook in week 4 zit.
Mijn tepels zijn opzich niet echt gevoeliger maar het wordt al wel een stukje zachter daaromheen, beetje puffy. Dit zal indd niet erg zijn en iedereen zegt dat trekt na je kuur wel weg, maar hoe komt het dan dat er zoveel mensen na de kuur blijvend gyno hebben? Alleen van hele zware kuren ofzo?"

Laatst bewerkt:
Maar, als broers zijn een keuze was, dan waren wij dat wel :P
Maar was die vraag van mij alweer vergeten, wou ik indd ook nog ff antwoord op.
Porterhouse laat ons eens verbluffen met je kennis :D

Terug
Naar boven