Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bij vele gaat het over, maar als het altijd over zou gaan zou niemand gyno hebben.
Kom op, wat is dat voor een reactie? Er wordt duidelijk gezegd bij een test e kuurtje trekt het weg in de nakuur.. Wanneer het gestacked wordt met deca, of tren al helemaal is de gyno hardnekkiger.
De gyno die hier blijft hangen is dus ook gyna dikwijls na de heftige kuurtjes, en niet een test e kuurtje met kickstart.
Good luck!
Ga ik ook zeker niet doenNooit aan de Tren gaan, als je na 5 weken Test E al gyno krijgt...
. Op dit moment ben ik een week zonder nolvaoke man beter om te horen, hoop dat het in je nakuur gewoon helemaal weer weg trekt. Verder hoe gaat het met je kuur? Al aardig wat kilo's gepakt ? en nog andere effecten gemerkt?
Het is jou keuze, en ik wens je dan ook succes,
wat is je streeffysiek?
(maar iedereen weet dat je doelen altijd verlegd worden)Yo mist, ik ben nu ongeveer 87 met nagenoeg hetzelfde vetpercentage. Ben dus ongeveer 5 a 6 kilo aangekomen en had er eigenlijk meer van gehoopt. Kracht is wel gestegen maar ik heb toch een aantal dingen geleerd tijdens mijn eerste kuur:
1. Geen winstrol meer voor mij... Krijg last van mijn gewrichten ondanks glucosamine
2. Tijdens de kuur eigenlijk altijd alleen getraind, dit is gewoon k*t en ik heb een partners nodig om het uiterste uit me te halen. Merk gewoon dat ik veel te veel routine doe als ik alleen ga.
3. Ik heb een ondersteunend middel nodig tegen aromatisatie
Wat gegevens VOOR de kuur:
Borstomtrek: 105.5 cm
Borst + Schouders: 121.5 cm
Biceps: 38.5
Onderarmen: 31
Bovenbenen: 61 cm (14 cm onder romp gemeten)
Kuiten:34
Na de kuur:
Borst omtrek: 120
Borst + schouders: 130
Biceps: 39.5
Onderarm: 33
Bovenbeen:61
Kuiten: 35
Gewicht: 87 kg
Verbaas me HEEL erg over mijn benen want ik weet 100% zeker dat ze beter zijn geworden.. Zoalls ik al zei, ik had er meer van verwacht maar toch ben ik deels wel tevreden want ik ben toch echt wel aardig gegroeid en ik hoor dit ook van de mensen in mijn omgeving.
Ik hoop met 95 kg op 10/ 12% tevreden te zijn(maar iedereen weet dat je doelen altijd verlegd worden)