Fitness Seller

Eerste kuur: begin week 4 al opkomende Gyno!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het echt gehad met Winny :). Wanneer ik winstrol only doe krijg ik aan het einde van de kuur steken in mijn testes (ergens week 4/5/6) en ik merk het te goed aan mijn gewrichten.

Kuur nummer 2 zal er waarschijnlijk wel aankomen ja. Ik baal wel behoorlijk dat ik niet alle resultaten van het bloedonderzoek heb maar op basis van ALAT en Cholesterol Totaal lijkt de impact verantwoord.

De volgende kuur zal waarschijnlijk einde van dit jaar zijn MAAR alleen onder de voorwaarde dat ik een vaste trainingspartner heb :)

Ik heb het echt gehad met Winny :). Wanneer ik winstrol only doe krijg ik aan het einde van de kuur steken in mijn testes (ergens week 4/5/6) en ik merk het te goed aan mijn gewrichten.

Kuur nummer 2 zal er waarschijnlijk wel aankomen ja. Ik baal wel behoorlijk dat ik niet alle resultaten van het bloedonderzoek heb maar op basis van ALAT en Cholesterol Totaal lijkt de impact verantwoord.

De volgende kuur zal waarschijnlijk einde van dit jaar zijn MAAR alleen onder de voorwaarde dat ik een vaste trainingspartner heb :)

Ik had ook vanaf week 6 regelmatig steken in mijn testes met test only;)
Heeft dus denk ik niet puur met winstrol te maken.

Vaste trainingspartner is idd wel ideaal, ik ben ook tijdens de kuur te weinig tot het naadje gegaan, grotendeels omdat je geen spotter hebt, maar ook wel het motivatie gedeelte wat soms miste.

Ik heb wel eens winny only gedaan en toen had ik het ook ;)... Btw: ik benchte gisteren gvd 4x130 kg zonder hulp en zeer nette uitvoering! Me likeyyy (maar dat kon ik dus alleen niet :()

Je topic begint met 1e kuur en verteld nu dat je eerder hebt gekuurd????
Oh je 1e INJECTkuur, ik snappie.?

Maar hoe gaat het met de gyno nu?

Laatst bewerkt:
Er zit nog een knobbeltje maar deze is niet heel hard en maar klein. Zondag begin ik met de nakuur

Terug
Naar boven