MuscleMeat

eerste kuur deca/sus gg

darkmanx

Cool Novice
Waardering
0
deca van gg
sust van gg

week1-10 400mg deca
week1-10 500mg sust

Heb me helemaal droog getraind en weeg nu 72 kg maar wel bestaande uit alleen maar spieren.

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel kilo zou ik zeker bijkomen van deze kuur?
zijn mijn dosissen goed?

Ik zou een weekje eerder stoppen met de deca, dan is de klap niet zo hard en kan je 2 weken na je laatste shot sus al aan je nakuur beginnen.

hoeveel kilo bijkomen ? geen idee, ik hoop voor je dat je een mooie 8 kilo kan overhouden.

er is maar 1 eerste kuur dus vreet bij het leven.

darkmanx zei:
deca van gg
sust van gg

week1-10 400mg deca
week1-10 500mg sust

Heb me helemaal droog getraind en weeg nu 72 kg maar wel bestaande uit alleen maar spieren.

heb je geen botten en organen dan;)
nee zonder gekkigheid hoe lang ben je? want 72 kilo is niet veel om te beginnen met kuren en zeker niet deze (redelijk) hoge doseringen voor n 1e kuur. je zal aardig wat aan komen als je goed leeft traint en veeeeel eet, maar blijf t zonde vinden dat je nu al gaat kuren.

thx voor de comments.
Ben 1m85 groot,train juist een jaar.
Ik weet dat het vroeg is om al te beginnen kuren,maar ik heb juist de nodige attesten gehaald om te kunnen portieren en ik zou hier graag zo snel mogelijk mee beginnen.grtz

spuiten om te portieren? :S

heb ik awe commentaar gevraagd ofwa?als da a nie aanstaat,zegt dan niks he gast.ieder zen ding

Is dit een vraag of ga je ook een logboek bijhouden? Anders staat het in de verkeerde sectie.

Nee,ik ga ook een logboek bijhouden en na de kuur wa foto's vant resultaat erop he.

Khoop voor je dat je na een jaar trainen al een heel goed voedingsschema hebt opgesteld en goed traint, anders raak je een groot deel van je resultaat weer kwijt.

En ik hoop ook dat je weet waar je mee bezig bent (voldoende kennis over AAS en aanverwante middelen).

ik weet eerlijk gezegt niet of het een goed idee is om een log bij te houden, je zal ongetwijfeld hele goeie resultaten boeken en als ander pikkies van 16 met zon zelfde stats 'dat lezen willen ze er allemaal mee beginnen.
maar ik ben wel benieuwd hoe het je gaat bevallen.
denk er eesrt nog 1 keer heel goed over na, ik weet dat t prachtig is om het te doen maar je zal een x spijt krijgen.

Misschien heb je wel gelijk,ik wil zeker niemand aanzetten tot kuren,ikzelf heb er heel goed over nagedacht en heel veel research gedaan.maar ik zou andere jongeren toch aansporen om wel een paar jaar naturel te trainen.

darkmanx zei:
Misschien heb je wel gelijk,ik wil zeker niemand aanzetten tot kuren,ikzelf heb er heel goed over nagedacht en heel veel research gedaan.maar ik zou andere jongeren toch aansporen om wel een paar jaar naturel te trainen.

Gelukkig hoor jij niet bij die andere jongeren.......

hoppa gaan we weer.
Dude, train eerst es 25 droge kilos aan en kijk dan es of je nog wel wilt kuren;)
Hoogst waarschijnlijk bevalt het je dan ook wel zonder hoor. En eerlijk gezegd schat ik je nog geen 20, verbeter me als ik het fout heb, en dan moet je je lichaam nog even de kans geven gast. Ik ben op mn 18 begonnen met trainen, en ben in 2,5 jaar 26 droog aangekomen. (36 in totaal).
Maar ja, als je wel gaat kuren:

W 1 t/m 10 300 mg test e
W 2 t/m 10 25 mg proviron / d
W 13 40 mg Nolvadex
W 14 en 15 20 mg Nolva.

Dit zijn kleine hoeveelheden, maar als jou voeding en training zo goed is, kun je wel 4 tot 8 mooie schone kilos aankomen.

Succes!

koen85 zei:
hoppa gaan we weer.
Dude, train eerst es 25 droge kilos aan en kijk dan es of je nog wel wilt kuren;)
Hoogst waarschijnlijk bevalt het je dan ook wel zonder hoor. En eerlijk gezegd schat ik je nog geen 20, verbeter me als ik het fout heb, en dan moet je je lichaam nog even de kans geven gast. Ik ben op mn 18 begonnen met trainen, en ben in 2,5 jaar 26 droog aangekomen. (36 in totaal).
Maar ja, als je wel gaat kuren:

W 1 t/m 10 300 mg test e
W 2 t/m 10 25 mg proviron / d
W 13 40 mg Nolvadex
W 14 en 15 20 mg nolvadex.

Dit zijn kleine hoeveelheden, maar als jou voeding en training zo goed is, kun je wel 4 tot 8 mooie schone kilos aankomen.

Succes!

dit trekt ook op niks.

@SInlath

vertel es.
Als je het over mijn voorstel hebt qua kuren. Ik weet dat iedereen 500 mg minimaal nodig heeft volgens zichzelf, maar dit is gewoon niet nodig als eerste kuur. Mensen doen dit vaak omdat hun training/voeding niet geweldig is en zo kunnen ze het een beetje compenseren.

koen85 zei:
@SInlath

vertel es.
Als je het over mijn voorstel hebt qua kuren. Ik weet dat iedereen 500 mg minimaal nodig heeft volgens zichzelf, maar dit is gewoon niet nodig als eerste kuur. Mensen doen dit vaak omdat hun training/voeding niet geweldig is en zo kunnen ze het een beetje compenseren.

niet iedereen heeft 500 mg nodig, maar het is makkelijker doseren. (UG labd hebben meestal 250mg/ml, HG heeft vaker 100mg/ml)
De proviron is alleen een Anti-a en voorkomt dat je zwelt.

de discussie of het nodig is of niet is natuurlijk erg relatief, je overdoseert een medicijn voor cosmetische doeleinden, nodig hebben is wat anders.
Ongetwijfeld zul je met 300mg EW ook wel groeien, en misschien zelfs prima gains halen er zijn hier meer die afwijkend van het standaard prima gains halen ;) maar je bent maar 1 keer roid maagd waarom voorzichtig groeien als je kan knallen.

het feit dat je aanbrengt betreffende voeding en rust compenseren met extra juice ? dat is slechts tijdelijk, die gains die je daarmee dus haalt ben je snel weer kwijt.
ook tijdens de kuur moet je vreten, slapen en trainen als je juice gebruikt om te compenseren voor gebreken in je routine/discipline dan moet je er helemaal vanaf blijven.

koen85 zei:
@SInlath

vertel es.

Mensen moeten eerst zorgen dat de basis in orde is voor dat ze pas aan kuren gaan denken.

Als je een jaar traint ben je er echt nog niet aan toe. Zorg eerst eens dat je natural wat massa er bij gaat krijgen.
dat gewicht bij die lengte is echt niks.
Post eens je trainings en voedings schema. Als je die natuurlijk hebt.

zou ook eerder :

week 1 / 10 200 mg deca ew
week 1 / 12 250 mg test-e ew
nakuur

misschien wel een frontload doen ...

Terug
Naar boven