XXL Nutrition

eerste kuur deca/sus gg

darkmanx zei:
Heb me helemaal droog getraind en weeg nu 72 kg maar wel bestaande uit alleen maar spieren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zie het alleen maar spieren.

Heb je trouwens nagedacht over een NAKUUR?

volgens mij zijn we het gewoon met elkaar eens;)

Als het goed is zijn er wel merken die 300 mg vials leveren..
Mijn trainer heeft vroeger 145 kilo droog gestaan, 1.75 mtr ofzo.
Is nu bijna 55 en weegt 130 met pens natuurlijk;) maar hij beweerd dat ie nooit hoger is gegaan dan 300 mg per product. Natuurlijk heeft ie dan ook wel heftig gestacked en jaren achtereen gekuurd, maar hij zegt dat het verspilling is als je het goed doet... Natuurlijk is dit voor ieder anders, maar ik heb nog niet gekuurd en als ik begin dan volg ik zn advies wel op, vandaar dat ik het hier ook zeg.

Ik wil miss in november deze kuur starten:

w 1 en 2 750 mg test e frontload
w 3 tot 10 300 mg test e
w 2 tot 10 25 mg proviron/d
w 7 tot 12 50-75 mg winny eod

Natuurlijk nakuren week 13 tot 15 met nolva en clomid.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben 21 jaar.ik woog 2 maanden geleden nog 76 kilo,maar ik heb mij helemaal droog getraind om die kuur te zetten.

die foto woog ik nog 76kilo.En tuurlijk heb ik nagedacht over een nakuur,ik zen genne achterlijke he.

koen85 zei:

Mijn trainer heeft vroeger 145 kilo droog gestaan, 1.75 mtr ofzo.
Is nu bijna 55 en weegt 130 met pens natuurlijk;) maar hij beweerd dat ie nooit hoger is gegaan dan 300 mg per product. Natuurlijk heeft ie dan ook wel heftig gestacked en jaren achtereen gekuurd, maar hij zegt dat het verspilling is als je het goed doet... Natuurlijk is dit voor ieder anders, maar ik heb nog niet gekuurd en als ik begin dan volg ik zn advies wel op, vandaar dat ik het hier ook zeg.

w 3 tot 10 300 mg test e

Natuurlijk nakuren week 13 tot 15 met nolvadex en clomid.

Waarom zou je niet een beetje minder test zetten en er bv een tweede produkt zoals deca of bold bijzetten ?
Supersust is er in 300mg/ml maar test-e niet dacht ik .

Die proviron elke dag tegen ? Anders is er ook Arimidex ofzo .

koen85 zei:

[/b]Mijn trainer heeft vroeger 145 kilo droog gestaan, 1.75 mtr ofzo.[/b]

w 3 tot 10 300 mg test e

Natuurlijk nakuren week 13 tot 15 met nolvadex en clomid.

vroeger...

groot betekend niet altijd kennis van zaken

Pff zoveel onzin in 1 topic. Niemand weegt 145 kg bij 3% (dat is droog imo) en al helemaal niet bij 1.75 meter.

@ Sinlath: Proviron wordt ook gewoon vaak gebruikt om Test beter te laten werken. Dus niet alleen anti-e.

1.85 en vanaf 76 bulk nu droog getraind?
Kerel, waar ga je aan de deur staan? Bejaardentehuis. Ga eerst trainen en vreten tot 100 kg ofzo man.

Zonde van je geld om te kuren want die 8 kg die je misschien bijkomt kom je ook wel bij met een trainings en voedingsprogramma en die behoud je dan ook nog eens een keer.

RichardV zei:
Pff zoveel onzin in 1 topic. Niemand weegt 145 kg bij 3% (dat is droog imo) en al helemaal niet bij 1.75 meter.

@ Sinlath: Proviron wordt ook gewoon vaak gebruikt om Test beter te laten werken. Dus niet alleen anti-e.

1.85 en vanaf 76 bulk nu droog getraind?
Kerel, waar ga je aan de deur staan? Bejaardentehuis. Ga eerst trainen en vreten tot 100 kg ofzo man.

Zonde van je geld om te kuren want die 8 kg die je misschien bijkomt kom je ook wel bij met een trainings en voedingsprogramma en die behoud je dan ook nog eens een keer.

:D Richard slechte dag ? :D

En wanneer ga jij beginnen knallen ? Heb jij al een kuurtje uitgewerkt ?

hier is mijn voedingsschema voor tijdens de kuur.

6 uur 5 bruine boterhammen met ei.
8 uur 2 rauwe eieren zonder dooier+havermoutpap.
10 uur 0,5 l magere melk+danup(yoghurt)+5 bruine boterhammen met kipfilet.
12 uur pasta met tonijn + shake+banaan
14 uur 2 eetlepels olijfolie+biefstuk met boterhammen
16 uur banaan+appel+energierepen en een gevarieerde snack.
18 uur gevarieerd avondeten(meestal wel aardappelen met groenten en vlees)+0,5 l shake.
20 uur rijst met kip of pasta met kip+0,5 l shake.
22 uur havermoutpap+banaan
en dan nog wa cornflakes,yoghurt en dergelijke als ik nog honger heb.

wat vinden jullie van dit schema?ik werk momenteel niet,dus heb ik alle tijd van de wereld om te eten.

Voor aan de deur te staan moet ge geen 100 kilo wegen he,ik wil nog wel iets van mijn snelheid overhouden ook he.

@richardV

nou, zeg 8 a 10%.
En hij weet prima hoe alles werkt hoor sinslath.. Ik denk dat velen hier veel van die vent kunnen leren!

darkmanx zei:
hier is mijn voedingsschema voor tijdens de kuur.

6 uur 5 bruine boterhammen met ei.
8 uur 2 rauwe eieren zonder dooier+havermoutpap.
10 uur 0,5 l magere melk+danup(yoghurt)+5 bruine boterhammen met kipfilet.
12 uur pasta met tonijn + shake+banaan
14 uur 2 eetlepels olijfolie+biefstuk met boterhammen
16 uur banaan+appel+energierepen en een gevarieerde snack.
18 uur gevarieerd avondeten(meestal wel aardappelen met groenten en vlees)+0,5 l shake.
20 uur rijst met kip of pasta met kip+0,5 l shake.
22 uur havermoutpap+banaan
en dan nog wa cornflakes,yoghurt en dergelijke als ik nog honger heb.

wat vinden jullie van dit schema?ik werk momenteel niet,dus heb ik alle tijd van de wereld om te eten.

Die rauwe eieren zijn slecht , zit een stof in een ei die als er zuurstof aan komt de eiwitten begint af te breken . Kan je beter een bus gepastauriseerd vloeibaar eiwit kopen en daar een scheut van nemen .

Heb je dit ook berekent in Kcals ? Dus weet je eigenlijk hoeveel koolhydraten , eiwitten en vetten je moet hebben op een dag ?

Vul anders deze maar eens in :

[Link niet meer beschikbaar]

En dan download je de kilocalc : http://www.inobe.nl/index.php?page=download

Dan bekijk je of je samengestelde voedingspakket wel voldoende is .

oke thx,zal ik zeker doen.

Ik ben momenteel nog in mijn 4e week en ben al 8 kilootjes bijgekomen.Gewichten zijn ook enorm omhoog gegaan,vandaag gebenchd met 45-45 en 20 bar,heb ik 6 keer kunnen drukken.

dus 80 kg weeg je nu en je bencht 110 kg :D

ga zo door, ben benieuwd naar je fotos aan het einde vd kuur!

gaat weer nergens over. kuren om aan de deur te staan? ff 'droog' getraind? belachelijke dosering voor zon klein mannetje....eetschema van niets

zeg er verder niets over, lach alleen.....

ga is spelen gij,als gij der problemen mee hebt dan is da a probleem he,janetje.en wa zen a stats eigenlijk?8 kilo bijkomen op nog geen 4 weken en mijn eetschema is nie goe ofwa,we zullen zien he,ik heb nog 6 weken te gaan en meer dan wss ga ik er nog 2 weekjes bovenop gooien.

Laatst bewerkt:
darkmanx zei:
ga is spelen gij,als gij der problemen mee hebt dan is da a probleem he,janetje.en wa zen a stats eigenlijk?8 kilo bijkomen op nog geen 4 weken en mijn eetschema is nie goe ofwa,we zullen zien he,ik heb nog 6 weken te gaan en meer dan wss ga ik er nog 2 weekjes bovenop gooien.

knakker.. tipje.. gratis en voor niets.

je houd een log bij, je weet dat je niet al te stevig bent, je krijgt nu eenmaal kritiek.
het is niet zo handig om mensen dan af te branden op het kritiek dat ze geven.
je bent begonnen aan de kuur, maak hem af en hou een log bij, probeer je te onthouden van emoties, dan leest het log ook makkelijker.

Terug
Naar boven