Fitness Seller

eerste kuur deca/sus gg

• Topic Starter Topic Starter
ja oke,maar da irriteert zwaar ze.

pfff,ik blijf nu al enkele dagen hangen bij die 8 kilo,is wel k*t.

dit is hoe ik er nu uitzie,80 kg.wat vinden jullie van mijn progressie tot nu toe?

post die foto dan eens samen met een voor pic

hoe doe je dat?

darkmanx zei:
pfff,ik blijf nu al enkele dagen hangen bij die 8 kilo,is wel k*t.

Die eerste kilotjes komen er gemakkelijk bij (was bij mij ook zo). Is vooral vocht dan naar mijn ervaring. Na 8 weken begon ik wel zichtbaar minder vocht vast te houden en dan gaat de weegschaal wel minder snel omhoog maar dat komt omdat je uw vocht verliest maar je komt wel spiermassa bij dus je ben gespierder maar de weegschaal toont hetzelfde.
Zit nu dus in mijn 8 ste week en ben 10kg zwaarder. Is echt een heel verschil.

ik hoop van niet,ik probeer wel zoveel mogelijk vast voedsel binnen te spelen,zodat er nie teveel vocht bijzit,maar ja zal wel een pak vocht tussenzitten zeker.

oke,ik ga tegen morgen proberen mijn foto's te uploaden en hier op te krijgen.

darkmanx zei:
ik hoop van niet,ik probeer wel zoveel mogelijk vast voedsel binnen te spelen,zodat er nie teveel vocht bijzit,maar ja zal wel een pak vocht tussenzitten zeker.

oke!!!!!! niet goed opgelet denk k :D

wat bedoel je met niet goed opgelet denk ik?

darkmanx zei:
Voor aan de deur te staan moet ge geen 100 kilo wegen he,ik wil nog wel iets van mijn snelheid overhouden ook he.

Ik ben ook portier, het gaat erom om imposant en zelfzeker over te komen.
Maar als ik zo je foto's bekijk denk ik dat er nog veel massa
bij moet..
Want je moet fysiek sterker zijn dan die woest gedronken bouwvakker van 30 jaar. ;)
En hoe smaller je bent, hoe sneller ze je uitdagen. :p

Laatst bewerkt:
darkmanx zei:

:rolleyes: dus vast voedsel trekt geen vocht aan? right
zout is vast----->trekt dus geen vocht aan

hahahaha

ja,weet ik daarom dat ik in december en mei nog een kuur ga zetten he,ik wil tegen de 90 kilo komen en mss zelfs hoger.plus ik box ook wel,dus ik denk wel dat ik men mannetje kan staan,laat ze me maar onderschatten,heb ik graag.

ik heb toch niet gezegd dat er geen vocht in vast voedsel zit,ik probeer het alleen te beperken.

darkmanx zei:
ja,weet ik daarom dat ik in december en mei nog een kuur ga zetten he,
toe maar, ff flink doorzetten dan.
portier en gewicht zegt niets. ga idd om vechtskills. groot en zwaar zijn is alleen maar k*t. beter licht en snel

ben al aan het denken wat men volgende kuur gaat worden,wil mixen,wat denken jullie ervan,wat zou het beste zijn,ik gebruik wel sowieso alleen maar gg.

darkmanx zei:
ben al aan het denken wat men volgende kuur gaat worden,wil mixen,wat denken jullie ervan,wat zou het beste zijn,ik gebruik wel sowieso alleen maar gg.

1-3 100mg dboll
1-10 1000mg test e
1-10 1000mg tren e
8-10 100mg Winny

Nakuur niet nodig.

Dit is btw niet serieus natuurlijk, maar ja dat is deze man ook niet.

Hoe kom je aan de theorie, meer vast voedsel is minder vocht binnen krijgen?
En die acht kilo ja, dat is vooral veel vocht en wat vet, en als je niet de juiste voeding na je kuur tot je neemt ben je alles zo weer kwijt.

Maar ga maar lekker door kerel jij komt er wel.

Waar dat laat ik in het midden.

Terug
Naar boven