darkmanx
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
darkmanx zei:pfff,ik blijf nu al enkele dagen hangen bij die 8 kilo,is wel k*t.
darkmanx zei:dit is hoe ik er nu uitzie,80 kg.wat vinden jullie van mijn progressie tot nu toe?

darkmanx zei:
darkmanx zei:pfff,ik blijf nu al enkele dagen hangen bij die 8 kilo,is wel k*t.
darkmanx zei:ik hoop van niet,ik probeer wel zoveel mogelijk vast voedsel binnen te spelen,zodat er nie teveel vocht bijzit,maar ja zal wel een pak vocht tussenzitten zeker.

darkmanx zei:Voor aan de deur te staan moet ge geen 100 kilo wegen he,ik wil nog wel iets van mijn snelheid overhouden ook he.

darkmanx zei:ik hoop van niet,ik probeer wel zoveel mogelijk vast voedsel binnen te spelen,zodat er nie teveel vocht bijzit,maar ja zal wel een pak vocht tussenzitten zeker.
dus vast voedsel trekt geen vocht aan? righttoe maar, ff flink doorzetten dan.darkmanx zei:ja,weet ik daarom dat ik in december en mei nog een kuur ga zetten he,
darkmanx zei:ben al aan het denken wat men volgende kuur gaat worden,wil mixen,wat denken jullie ervan,wat zou het beste zijn,ik gebruik wel sowieso alleen maar gg.