AndroidHealthClinic

Eerste kuur, dit gaat m worden

Willempie1975

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hallo,

Ik heb 2 topics gehad over de vraag hoe en wat als eerste kuur.
Dit wil ik gaan doen.

Week
1/4 50mg/dag Dbol
5 20mg/dag Dbol
6 15mg/dag Dbol (alles in de ochtend)
6/11 100mg/dag Clomid
12/17 50mg/dag Clomid

En gedurende de gehele kuur mariadistel voor de lever.
En natuurlijk flink eten.

Leuk voor de eerste keer alleen laat dat afbouwen maar achterwege:)

lees ik dat goed, het aantal nakuur-weken?????
veel te lang man

en idd, dat afbouwen lang achterhaald
gewoon 6 weekjes op 30 mg/d
dan twee weekjes hooguit drie nakuren

• Topic Starter Topic Starter
Dus dan zou het zo worden.

Week
1/4 50mg/dag dianabol
5 20mg/dag dianabol
6 15mg/dag dianabol (alles in de ochtend)
6/9 50mg/dag Clomid

En mariadistel.

kan je doen alleen ik zie dan die laatste twee weken eerlijk gezegd een beetje als weggegooid aangezien 15 en 20mg per dag weinig uit zal halen

Het is al vast gevraagd in die andere topics, maar waarom dboll only als eerste kuur?

• Topic Starter Topic Starter
het zal wel en beetje hetzelfde zijn als bij meerdere, maar het is mijn eerste kuur, en de spuit vind ik toch best wel een drempel.
Ik weet dat er juist geadviseert wordt dat je beter kan spuiten dan slikken, maar het is wel de reden voor mij.
Mijn bedoeling is om 1 keer per jaar een kuurtje te doen, dus ik hoef geen megakuur, gewoon ff een boost zal ik maar zeggen.

En de reden van de afbouwing is omdat ik dat in meerdere artikels gelezen heb dat dat raadzaam is.

"Bij Dianabol is het erg belangrijk, dat je goed afbouwt, anders verlies je de opgebouwde massa weer net zo snel. In de op één na laatste week zou men de dosis langzaam naar 20 mg/dag moeten afbouwen, in de laatste week op slechts 15 mg/dag gaan zitten en deze dosis in zijn geheel in de morgen innemen. Hierdoor wordt de endogene (lichaamseigen) testosteronproductie niet zo erg onderdrukt. Op de dag na de laatste Dianabolinname moet je , als je het er al niet naast gebruikte, beginnen met Clomid. Vijf dagen 100 mg/dag en vervolgens 5 dagen 50 mg/dag. Bij "

En dit is het hele artikel.

Dianabol

Maar ik begrijp dat je gewoon 6 weken 50mg Dbol kan gebruiken, maar als ik zo links en rechts lees moet je wel clomid gebruiken om je gehele huishouding weer op peil te brengen.

1e week halve dosering voor opbouw.
laatste week halve dosering voor afbouw.
Géén clomid nodig bij zo'n relatief lichte kuur.
Veel eiwit, zwaar trainen en na de kuur hiermee doorgaan!

ok sportvriend:cool:
Dit artikel is achterhaalde info(zo dacht men er vroeger over) van een site die al 5 jaar niet meer geupdate word.

Of je nu 20 mg of 50 mg neemt je eigen test aanmaak blijft evenveel onderdrukt.

Dus gewoon constant blijven ;)

6 weekjes op 40 mg Ed gaat voldoende zijn voor de eerste keer.

Met nakuur nolvadex week 1 40 mg
week 2 30 mg
week 3 20 mg
of clomid kan ook 3 weekjes op 100mg

veel sucses :lifter:

zou orals beperken tot 4 weken
40 mg per dag

nakuur 8 dagen clomid 50mg
of nolvadex 14 dagen 30mg

succes nog

6 weken 40mg per dag is goed te doen nakuren 2 weekjes met 20 mg nolvadex ook. Misschien het eerste weekje van je nakuur 30 mg nolvadex maar is imo niet nodig

DIt is zijn eerste kuur. En ik geloof je graag als je zegt dat spuiten nog een drempel is voor jouw. Ik weet nog eerste keer dat ik een spuit zette.:p
Maar goed bro, je bent al een tijdje info aan het verzamelen over dianabol. Je hebt er veel over gelezen, maar geloof ons maar als we zeggen dat ook veel info achterhaald is. Dus dat op en afbouwen hoef je echt niet te doen.
Ga gewoon 4 tot 6 weken op maximaal 40mg zetten. 50mg is best wel veel voor een beginner.
Kijk wat het voor je doet.
En wat betreft je nakuur, gewoon doen hoor, better save than sorry!

Laat ons maar zien via je log, hoe goed je er op gaat;)

wk 1 tm 7 40 mg Methandrostenolone/Dianabol ED (elke dag)

of

wk 1 tm 6 50mg Methandrostenolone/Dianabol ED (elke dag)

Nakuur heeft Jere al weggezet..

Succes bro!

Het is al gezegd maar ik zou écht geen 50 mg nemen de eerste keer dat je dbol gebruikt, tis niet omdat je er niets anders naast zet dat je moet gaan overdrijven met die ene drug die je wel gaat gebruiken en 50 mg gaat je zeer waarschijnlijk een torenhoge bloeddruk opleveren dus pas op !

Na je kuur pis je je vochtgains zo weer uit.

Ah ja ieder zijn ding :laugh:

Terug
Naar boven