Fitness Seller

Eerste kuur Extreme Power(dianabol??)

hoytarcher

Novice
Waardering
0
Hoi

Ik ben net begonnen met mijn eerste kuur had Dianabol besteld maar heb Extreme Power gekregen en naar het schijnt zou het dezelfde werking hebben neem 30-40mg per dag maar voel nog steeds niets na één week ! Is het nog te vroeg of is Extreme Power nep ???

Waarschijnlijk bedoel je Extreme Powerlabs maargoed dat terzijde na een week hoef je nog niet persee iets te merken.
Meestal gaat het wel vrij vlot maar niet iedereen reageerd hetzelfde dus wacht nog even een weekje af

Extreme power labs methandrostenolone, niet?

Na een week zou je toch al 2-3kg bij moeten zijn, vocht voornamelijk...

De een reageert weer anders op dianabol dan de ander. Dianabol van EPL is echter wel te vertrouwen. Misschien merk je in de spiegel nog niets, maar wat qua kracht dan?
Zelf ben ik niet gevoelig voor dianabol (van welk merk dan ook), dus gebruik het ook niet. Het zou kunnen dat je dat ook hebt.

• Topic Starter Topic Starter
De een reageert weer anders op dianabol dan de ander. Dianabol van EPL is echter wel te vertrouwen. Misschien merk je in de spiegel nog niets, maar wat qua kracht dan?
Zelf ben ik niet gevoelig voor dianabol (van welk merk dan ook), dus gebruik het ook niet. Het zou kunnen dat je dat ook hebt.

Nee ook niet qua kracht en heb ook geen lichte hoofdpijn ervan ik denk dat het niet goed zal reageren op mijn lichaam en ga na 100tabs stoppen en iets anders nemen denk ik .

Zoals hierboven al gezegt is, hoef je niet super te gaan op dboll.

Je moet zeker na 1 week niet teveel verwachten.
Na een week of 4 kan je beoordelen of dboll iets heeft gedaan voor je, of je beter de volgende keer iets anders kan nemen.

Na een week of 4 kan je beoordelen of dboll iets heeft gedaan voor je, of je beter de volgende keer iets anders kan nemen.

Ok dank u wel en wat raad jij mij precies aan als ik geen positieve reactie verkrijg van dianabol ???

klopt helemaal,bij werkt het pas na 2 of soms 3 weken pas!
wat voor kuur dan ook,maar er is wel veel namaak op de markt!

Is indd een lekker middel om jezelf mee te ontmaagden..wat AS betrefd dan he ;)

Na een week begon ik sterker te worden, de kg`s vlogen er al na een par dagen aan...

Dbol is echt wel geil voor je kracht.

en geil voor gyno!

precies, iedereen zijn eigen ding... maar wat mij betreft zijn de tabs van EPL
gewoon goed!

Dbol van Extreme Power Labs is zeker goed spul. Ken wel wat gasten die wat kilo's hebben gepakt met een dbol-only kuurtje...

Misschien nog even wat geduld hebben. Daarbij heb je natuurlijk altijd mensen die minder of niet reageren op een bepaalde stof (anabool).

dianabol van Extreme Power Labs is zeker goed spul. Ken wel wat gasten die wat kilo's hebben gepakt met een dianabol-only kuurtje...

Misschien nog even wat geduld hebben. Daarbij heb je natuurlijk altijd mensen die minder of niet reageren op een bepaalde stof (anabool).

Ok bedankt ik zie wel binnen een paar weken hé.

wat doet methandrostenolone extreme power labs

Beste lezers,

wat doen methandrostenolone extreme power labs bij vrouwen?
weet iemand deze antwoord aub een antwoord geven!!!!

wil het namelijk gaan proberen maar als je weet wat dat met vrouwen doen laat het me aub weten

gr lady:rolleyes:

Beste lezers,

wat doen methandrostenolone extreme power labs bij vrouwen?
weet iemand deze antwoord aub een antwoord geven!!!!

wil het namelijk gaan proberen maar als je weet wat dat met vrouwen doen laat het me aub weten

gr lady:rolleyes:

Zelf op 5mg-10mg per dag zal er virilizatie optreden. Dboll is veel te androgeen voor een vrouw.

Godver....ja hoor, weer een lekker oud topic gelezen.

MAUUUUS NAVYYY, ze doen het weer!!

Zou als vrouw 10/20mg Anavar per dag nemen.

Dit als antwoord op je vraag, en als je belooft nooooit meer van die oude topics te bumpen, ok?.

Terug
Naar boven