MuscleMeat

eerste kuur geef u mening aub!

manos123

Novice
Waardering
0
Goedemiddag beste iedereen!

Ik ben nieuw hier dus als ik iets niet goed doe laat het me aub weten!

ik ben mano, ben 24 jaar oud en train nu 3 jaar fanatiek.

mijn stats zijn:

Lengte: 1,85
Gewicht: 85Kg
BF: 8%

voedingsschema:

Maaltijd 1: 100GR havermouth, 400ml almondmelk, schep wey isolate, lepel pindakaas.

Maaltijd 2: 8 eieren waarvan 2 met dooier, 100gr zilvervliesrijst en 100gr gemengde groenten

Maaltijd 3: 200 gram kip, 100 gram zilvervliesrijst 100 gr brocoli. handje almonds

Maaltijd 4: ^^^^^^^^^^^^^^

Maaltijd 5: 200 gram zalm 100 gram wokgroente

maaltijd 6: 300 gram kwark met schepje eiwiten voor de smaak en handje almonds

maaltijd 7: caseïne shake voor et slapen.

en na het trainen neem ik altijd een whey shake met 90 gram maiszetmeel.

supps: visolie, creatine, Multivit, vit d3, leucine, en een eigen gemaakte preworkout want die preworkouts zit mij teveel troep in! en om de zoveel tijd gebruik ik zink! niet telang en teveel want dit kan aderverkalking veroorzaken.

trainingsschema:

Maandag: rug/traps/biceps
Dinsdag: borst/triceps
Woensdag: benen
Donderdag: Rug/buik
Vrijdag: schouders/traps/borst
Zaterdag: armen

ik hoop jullie hiermee voldoende info te hebben gegeven!

Oke en dan nu het gene waar het omgaat!!!

Ik wou binnekort gaan beginnen met een winstrol only kuurtje 50MG/DAG voor 6 weken.
Dit is mijn eerst kuurtje dit is ook deels om te kijken hoe ik op aas reageer. dus bij deze wou ik jullie om TIPS vragen alles is welkom qua kritiek maar kom hier aub niet om me af te zeiken of wat dan ook!!
als je het ergens niet mee eens bent snap ik dat maar niemand word er beter van om elkaar de grond in te boren! wat ik wil bereiken is de 90 kg met een bf van 8% ja ik weet dat ik dat hiermee niet ga bereiken maar ik hoop op een duwtje in de juiste richting!

Ik zou zeggen brand maar los met tips en uw mening!!

Laatst bewerkt:
Iedereen waaronder ik zal je een oral only afraden, het is het gewoon niet waard. Pak lekker test only op minimaal 375mg per week. Ga je veel meer aan hebben :)

Als je echt wilt groeien....... ook 5kg moet je als ^^^^^^ vermeld toch echt test nemen en NIET een oral.

Oral only is voor een iets harder en droge look en ietsje in BF te zakken maar niet FLINK te groeien

Dus je beoogd doel komt niet overheen met het te gebruiken middel

dubbele post

[Link niet meer beschikbaar]

Heey ben 3 weken terug begonnen aan me 2e kuur tren e 200 mg test e 250 mg en mast E 200 mg per week. Me vroige kuur was deca en sust 250 van 1 ml per week. Deed zo goed als niks. Geen kracht toename en maar heel weinig gains. Heb nu alleen gelezen dat veel mensen meer mg pakke per week bij me huidige kuur. Daarom vroeg ik mezelf af; Is dit wel genoeg voor kracht en massa toename en om me vet% te laten dalen. Voeding is allemaal dik in orde. Gr

Laatst bewerkt:
Heey ben 3 weken terug begonnen aan me 2e kuur tren e 200 mg test e 250 mg en mast E 200 mg per week. Me vroige kuur was deca en sust 250 van 1 ml per week. Deed zo goed als niks. Geen kracht toename en maar heel weinig gains. Heb nu alleen gelezen dat veel mensen meer mg pakke per week bij me huidige kuur. Daarom vroeg ik mezelf af; Is dit wel genoeg voor kracht en massa toename en om me vet% te laten dalen. Voeding is allemaal dik in orde. Gr
Wat voegt deze informatie toe voor de TS?

Met winny pak je misschien 2 kilo ofzo.
Je kan ook gewoon meer eten en die 2kg natty pakken

Voor hetzelfde geld kun je ook Test kopen, waar je veel meer aan hebt + minder schadelijk dan orals

test 500 10 weken succes

topic kan dicht want deze gast kijkt er niet eens meer naar

500 mg test 10 weken lang

Jij bent lekker aan het bumpen gozert

Terug
Naar boven