AndroidHealthClinic

Eerste kuur

Bezoekers in dit topic

Was dit niet eerder omdat ze niet beter wisten ?

True that! Daarna kwam een of ander artikel over testosteron is beter omdat dit dichtbij een lichaamseigen stof komt ofzoiets en daarna was het test met deca :rolleyes: ikzelf zie het nut niet van deca hoger dan test aangezien test een betere massa bouwer is.. Ik ga zonder GH altijd max tot een gram en daarna begin ik met deca te spelen maar ik ken dan wel weer mensen die de deca hoger zetten dan de test in een bulk. Waarom? Geen idee... Waarschijnlijk omdat nan deca 20% minder aromatiseert dan test anders zou ik het echt niet weten
 
True that! Daarna kwam een of ander artikel over testosteron is beter omdat dit dichtbij een lichaamseigen stof komt ofzoiets en daarna was het test met deca :rolleyes: ikzelf zie het nut niet van deca hoger dan test aangezien test een betere massa bouwer is.. Ik ga zonder GH altijd max tot een gram en daarna begin ik met deca te spelen maar ik ken dan wel weer mensen die de deca hoger zetten dan de test in een bulk. Waarom? Geen idee... Waarschijnlijk omdat nan deca 20% minder aromatiseert dan test anders zou ik het echt niet weten
Deca aromatiseert 20% van hoeveel testosteron aromatiseert. Dus eigenlijk 80% minder.

Testosteron en dianabol zijn de twee oudste AAS die er zijn. Later kwamen er veel andere stoffen bij wat volgens mij betere (efficiëntere) versies van testosteron zouden moeten zijn.

"testosteron is de basis" is erg leuk bedacht door de zwarte markt.
 
Laatst bewerkt:
Ik was vroeger ook van mening dat test altijd hoger moest dan deca maar lees de laatste tijd veel andere ervaringen. Misschien zelf eens mee gaan experimenteren :cool:
 
Ik was vroeger ook van mening dat test altijd hoger moest dan deca maar lees de laatste tijd veel andere ervaringen. Misschien zelf eens mee gaan experimenteren :cool:

Waarom proberen als test meer kweekt?

Deca aromatiseert 20% van hoeveel testosteron aromatiseert. Dus eigenlijk 80% minder.

Testosteron en dianabol zijn de twee oudste AAS die er zijn. Later kwamen er veel andere stoffen bij wat volgens mij betere (efficiëntere) versies van testosteron zouden moeten zijn.

"testosteron is de basis" is erg leuk bedacht door de zwarte markt.

Klopt, door get ontbreken van de C19-Methylgroep
Ik zeg ook nergens dat test de basis is :o ik roep altijd dat cutten op primo bold tren beter is zonder test
 
Cruisecontrol88 : om het zelf eens te ervaren en te merken hoe me dat bevalt. Je leest vanalles en vaak is het een kwestie van hoe een bepaald middel werkt bij iemand. Heel persoonlijk dus :)

Ik zie wel, ben niet van plan om direct off te gaan dus er komen nog genoeg 'blasten' waarin ik het één en ander ga proberen :p
 
Je weet nooit hoe je op test alleen reageert. Beter eerst 1 compound proberen en een volgende kuur pas wat erbij gooien.

Dus 500mg test voor 10 weken. Tura 4 weken erbij of ook achterwegen laten ?
 
Waar het op neerkomt:
Jij hoort waarschijnlijk van mensen dat test hoger moet dan deca vanwege libido problemen of deca dick. Dit komt over het algemeen door gebrek aan androgenen. Dus mensen gaan dan testosteron omhoog gooien inclusief al het vocht en oestrogeen wat daarbij komt kijken. Je kan ook je test lager houden dan deca, en dan iets van een masteron toevoegen.

Uiteindelijk is het belangrijkst hoe jij jezelf voelt, maar "test moet hoger dan deca" is onzin.


Klopt ; het zou vooral om de deca Dick gaan.

Dus ik probeer het zelf eens;

1-8 deca dura 400mg ?ew
1-10 test enan 250/300 ?ew
1-10 masteron 400mg ? Ew
1-4 Tura 30mg ew

Juist of zit ik toch fout ?
 
Klopt ; het zou vooral om de deca Dick gaan.

Dus ik probeer het zelf eens;

1-8 deca dura 400mg ?ew
1-10 test enan 250/300 ?ew
1-10 masteron 400mg ? Ew
1-4 Tura 30mg ew

Juist of zit ik toch fout ?

Tura 30mg ed *
 
Ja, turinabol kan eventueel wel de eerste 4 weken.


Thx , zal deze schema zeker overwegen . Het Is een moeilijke keus , wil later geen spijt hebben van mijn keuzes vandaar te vele vragen.

In ieder geval ben ik al een eindje verder met de informatie van "julie" leden :)
 
Klopt ; het zou vooral om de deca Dick gaan.

Dus ik probeer het zelf eens;

1-8 deca dura 400mg ?ew
1-10 test enan 250/300 ?ew
1-10 masteron 400mg ? Ew
1-4 Tura 30mg ew

Juist of zit ik toch fout ?
Is een lekkere kuur, maar het is wel je eerste kuur. Als jij nu bijwerkingen krijgt weet jij niet van welke 4 stoffen dat vandaan komt.
Eerst wilde ik zeggen, doe 250mg test, 200mg deca en 200mg mast maar dan loop je alsnog tegen het bovenstaande aan.

Als je dat niet erg vind, zou ik zeggen go for it ;-)
 
Is een lekkere kuur, maar het is wel je eerste kuur. Als jij nu bijwerkingen krijgt weet jij niet van welke 4 stoffen dat vandaan komt.
Eerst wilde ik zeggen, doe 250mg test, 200mg deca en 200mg mast maar dan loop je alsnog tegen het bovenstaande aan.



Als je dat niet erg vind, zou ik zeggen go for it ;-)


Mss hou ik beter by de lagere dosis die jij hebt opgegeven , maar dan heb ik alsnog kans op bijwerkingen als ik het goed heb begrepen .? Moeilijke keus , als de bijwerkingen gelijk zijn aan de grotere dosis dan overweeg ik toch maar de grotere dosis , Maar wil mezelf niet al te veel onder druk zetten aangezien het mijn eerste is, Ik hou het liever iets veiliger. ( alsje het wel veilig kan noemen :D)

Ik overweeg dus

1-4 Tura 30mg ed
1-8 deca dura 200mg ew
1-10 test enan 250mg ew of beter 9 weken
1-10 masteron 200mg ew
1-11/12 hcg 500 iu ew

Heb ik aan Nolvadex alleen genoeg of toch beter wat anders by kopen ?

Aangezien ik de masteron en de hcg nog moet regelen bereid ik mij het liefst concreet voor en beter alles bij de hand hebben dan later niet kunnen regelen :)
 
Kans op bijwerkingen heb je altijd. Er zijn mensen die om elke scheet last krijgen, en mensen die 0,0 bijwerkingen hebben, ook op hoge dosissen.
 
Snap niet goed waarom mensen het vaak zo uitgebreid willen maken voor een eerste kuur. Zou altijd gewoon 500mg test e aanraden. Lekker simpel, effectief en goedkoop, maar je doet natuurlijk wat jij wil.

Succes.
of Test+primo / Test+Mast met low dose.
500mg test voel je je de Hulk op maar de helft is water, dus niet zo prettig als je off gaat.

HCG is een keuze, dus dat moet je zelf beslissen en niet wij.
 
Kans op bijwerkingen heb je altijd. Er zijn mensen die om elke scheet last krijgen, en mensen die 0,0 bijwerkingen hebben, ook op hoge dosissen.

Zo dat is duidelijk thx dus de kuur Is inorde ? Of zou je wat aanpassen
 
of Test+primo / Test+Mast met low dose.
500mg test voel je je de Hulk op maar de helft is water, dus niet zo prettig als je off gaat.

HCG is een keuze, dus dat moet je zelf beslissen en niet wij.

Hcg is idd een keuze, maar naar mijn gevoel en wat m'n verstand zegt Is dat ik beter geen risico's neem voor een aantal Euro's te besparen.

Met de hcg zal het herstel vlotter gaan . Dat is toch wat ik heb vernomen .
 
Cruisecontrol88 : om het zelf eens te ervaren en te merken hoe me dat bevalt. Je leest vanalles en vaak is het een kwestie van hoe een bepaald middel werkt bij iemand. Heel persoonlijk dus :)

Ik zie wel, ben niet van plan om direct off te gaan dus er komen nog genoeg 'blasten' waarin ik het één en ander ga proberen :p

voorheen probeerde ik ook steeds dingen uit waar ik verder nooit van gehoord had en niks over op internet kon vinden :p dingen proberen is de beste manier om wat te leren tenzij je galen heet natuurlijk :rolleyes:
 
Test enan en deca mag samen gemengd worden , mag dat ook voor de masteron ? Mag die gewoon samen met deca en test ?
 
Alles wat met olie gemengd is mag samen worden geïnjecteerd.

Stel dat je winstrol (op waterbasis) zou nemen, dan moet je dat afzonderlijk injecteren.
 
Nog een tip, je hebt een site met de naam Google waar je in no time antwoord krijgt op zulke vragen ;)
 
Back
Naar boven