Fitness Seller

eerste kuur HEEEEEELP

thewitten

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik train nu al 7 jaar natural en wil nu wel eens een kuur doen.
Ik ben niet zo op de hoogte van deze dingen daarom dat ik graag jullie hulp daarin wil.
Ik heb mij volgende kuur gekocht:
PRIMOBOLAN (methenolone enanthate 100mg/ml 10 ml)
DECA DURABOLIN (200mg/ml 10ml)

en de persoon vanwie ik het gekocht heb raade mij volgende schema aan:

W1 1cc deca - 1cc primo
W2 1cc deca - 1cc primo
W3 2cc deca - 2cc primo
W4 2cc deca - 2cc primo
W5 2cc deca - 2cc primo
W6 1cc deca - 1cc primo
W7 1cc deca - 1cc primo

Wanneer neem ik best een shot? bv net voor de training of erna?
Moet ik nog andere dingen nemen zoals nolvadex?

nu had ik graag jullie mening en advies gekregen aangezien het mijn eerste kuur is.

ALLE ADVIEZEN ZIJN WELKOM !

alvast bedankt,

denis

Op en afbouwen is onzin. Hoeveelheden geef je aan in milligrammen en niet in ml's. Kuurschema klopt voor de rest van geen kanten, je kan beter geen primo samen met deca nemen.

J HELP!!!

We hebben hier weer een jaren '80 kuurtje die snel de kop moet worden ingedrukt!!!!

Ik wil het niet inwrijven, maar het is inderdaad een belachelijk kuurtje.

1 ding onthouden: je eerste kuur groei het hardst! maak er gebruik van, begin niet aan zo'n unknown kuurtje en ga voor het betere werk. Lees het forum door, kom je nog wat schema's tegen.

Succes, begin er dus nog even niet aan!

Het beste advies dat je we kunnen geven op chronologische volgorde:

1. lees je eerst in de materie over anabolen (het zijn tenslotte zware medicijnen)

2. niet kopen en vragen wat je ermee kunt, maar vragen wat je het beste kunt pakken en vervolgens ook daadwerkelijk kopen.

Nu mijn reactie op de kuurvoorstel van jouw leverancier. En dat is in duidelijke taal gezegd...belachelijk kuurvoorstel. Als het 1 ding is waar ik me boos om kan maken is het wel leveranciers die geen ballen verstand hebben van wat ze een afnemer aansmeren.