Fitness Seller

eerste kuur HEEEEEELP

thewitten

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik train nu al 7 jaar natural en wil nu wel eens een kuur doen.
Ik ben niet zo op de hoogte van deze dingen daarom dat ik graag jullie hulp daarin wil.
Ik heb mij volgende kuur gekocht:
PRIMOBOLAN (methenolone enanthate 100mg/ml 10 ml)
DECA DURABOLIN (200mg/ml 10ml)

en de persoon vanwie ik het gekocht heb raade mij volgende schema aan:

W1 1cc deca - 1cc primo
W2 1cc deca - 1cc primo
W3 2cc deca - 2cc primo
W4 2cc deca - 2cc primo
W5 2cc deca - 2cc primo
W6 1cc deca - 1cc primo
W7 1cc deca - 1cc primo

Wanneer neem ik best een shot? bv net voor de training of erna?
Moet ik nog andere dingen nemen zoals nolvadex?

nu had ik graag jullie mening en advies gekregen aangezien het mijn eerste kuur is.

ALLE ADVIEZEN ZIJN WELKOM !

alvast bedankt,

denis

Op en afbouwen is onzin. Hoeveelheden geef je aan in milligrammen en niet in ml's. Kuurschema klopt voor de rest van geen kanten, je kan beter geen primo samen met deca nemen.

J HELP!!!

We hebben hier weer een jaren '80 kuurtje die snel de kop moet worden ingedrukt!!!!

Ik wil het niet inwrijven, maar het is inderdaad een belachelijk kuurtje.

1 ding onthouden: je eerste kuur groei het hardst! maak er gebruik van, begin niet aan zo'n unknown kuurtje en ga voor het betere werk. Lees het forum door, kom je nog wat schema's tegen.

Succes, begin er dus nog even niet aan!

Het beste advies dat je we kunnen geven op chronologische volgorde:

1. lees je eerst in de materie over anabolen (het zijn tenslotte zware medicijnen)

2. niet kopen en vragen wat je ermee kunt, maar vragen wat je het beste kunt pakken en vervolgens ook daadwerkelijk kopen.

Nu mijn reactie op de kuurvoorstel van jouw leverancier. En dat is in duidelijke taal gezegd...belachelijk kuurvoorstel. Als het 1 ding is waar ik me boos om kan maken is het wel leveranciers die geen ballen verstand hebben van wat ze een afnemer aansmeren.

Waarom belachelijk/wat is er belachelijk aan?

Nou, ten eerste...je hebt te maken met 2 trage middelen. Die je volgens je leverancier maar 7wkn hoeft te nemen. Dat is een tekorte periode van inname. Verder is de combi deca/primo geen verstandige keuze en is test de basis van iedere kuur.

Jouw leverancier is nog steeds onder de indruk dat deca een mild middel is en dat test een zwaar middel is, geloof het of niet, het is juist andersom. Test is relatief veilig tov deca. Deca drukt het zwaarst op de axis (lichaamseigentestosteronproductie).

En de primo is veel te laag gedoseerd.

• Topic Starter Topic Starter
iedereen bedankt voor zijn advies maar nu sta ik natuurlijk met die kuur.
ik ben niet van plan om nu nog een andere aan te schaffen en zou het dus graag bij deze houden.
Wat doe ik daar best mee? verander ik het schema of blijf ik bij het oude?
Moet ik er nog iets bijnemen zoals nolvadex ofzo?

Wat ik mij ook afvroeg zijn de bijwerkingen zoals acne en haaruitval?
Ik had vroeger (toen ik nog puber was ;) ) veel last van acne en ik heb ook al iets last van haaruitval.

thanks

Koop er wat testo bij, maar je adviseur zal zeggen dat testo slecht is.
Zou erg goed bij de deca kunnen.

En dat potje primo bewaar je maar voor later ofzo.
Als je daar een cycle van wil maken heb je er nog 5 van nodig, maar je adviseur zal zeggen dat dat veel teveel is.

• Topic Starter Topic Starter
mag ik je toevoegen op msn? kzou graag keer wat babbelen over bb

thanks

:roflol:
Succes Maus :D

Die supplier van jij had gewoon nog wat oude deca en primo liggen en heeft je gewoon genaaid of die supplier is echt gewoon dom.

thewitten zei:
iedereen bedankt voor zijn advies maar nu sta ik natuurlijk met die kuur.
ik ben niet van plan om nu nog een andere aan te schaffen en zou het dus graag bij deze houden.
Wat doe ik daar best mee? verander ik het schema of blijf ik bij het oude?
Moet ik er nog iets bijnemen zoals nolvadex ofzo?

Wat ik mij ook afvroeg zijn de bijwerkingen zoals acne en haaruitval?
Ik had vroeger (toen ik nog puber was ;) ) veel last van acne en ik heb ook al iets last van haaruitval.

thanks

Beste kerel, heb je er ook weleens over nagedacht om de primo gewoon te wisselen met de testo? Die primo's zijn ook nog eens duurder dus komt het je nog goed uit ook.

Ik vind eigenlijk niet dat je nog meer advies verdient na deze post van je. Hulp vragen en dan gewoon afwijzen is natuurlijk zinloos. Magoed, iedereen verdient een 2e kans ;)

Het minimum voor primo is 600 MG per week... dus die 10 ml van je schiet niet echt op.
En inderdaad test is de basis.

hier is mijn HEEEEEEEEELLLLLLLPPPPPPP

1-12 500 mg testo enth per week
1-10 200 mg deca per week

14-18 20 mg nolvadex per dag
14-16 50 mg chlomid per dag

en miss zelfs insuline erbij maar dat laat ik nog wel horen.

Lachen jullie maar....ik heb er een vriend bij!!! hahahaha!!

Mensen worden verkeerd voorgelicht en opgelicht.
Deze jongen heeft er ook nog eens een gigantisch bedrag voor op tafel moeten leggen.

En dat terwijl hij niets hoeft te verwachten van deze combi.....erg sneu allemaal!

Bravo2 zei:
hier is mijn HEEEEEEEEELLLLLLLPPPPPPP

1-12 500 mg testo enth per week
1-10 200 mg deca per week

14-18 20 mg nolvadex per dag
14-16 50 mg chlomid per dag

en miss zelfs insuline erbij maar dat laat ik nog wel horen.

Zit je nu beginners insuline aan te raden?! ??? :rolleyes:

MrJ zei:
Zit je nu beginners insuline aan te raden?! ??? :rolleyes:

Wat een figuur!!
Damn kerel, hij kan nog niet eens een normale kuur samenstellen.

Laat m eerst eens wat kennis opdoen.
Ook al zou hij de theorie achter slin volledig begrijpen, is het nog geen middel voor beginners.

Verder is de kuur die jij voorsteld (zonder de slin) ok!!

Terug
Naar boven