Fitness Seller

eerste kuur HEEEEEELP

Nogmaals ter verduidelijking:

Beginners horen niets, maar dan ook niets met insuline te maken te hebben. Er zou eigenlijk al een strafpunt horen te staan op dit aan te raden. Een beginner die zo'n tip zo maar even aanneemt zonder ook maar enige kennis van insuline te hebben kan hierdoor overlijden.

Insuline is geen speelgoed.

MrJ zei:
Nogmaals ter verduidelijking:

Beginners horen niets, maar dan ook niets met insuline te maken te hebben. Er zou eigenlijk al een strafpunt horen te staan op dit aan te raden. Een beginner die zo'n tip zo maar even aanneemt zonder ook maar enige kennis van insuline te hebben kan hierdoor overlijden.

Insuline is geen speelgoed.

ok sorry Mrj

bedoelen jullie met test 'testosteron'

primo en deca moet ge nie samenpakke,zeker nie op en afbouwen,de primo moet minstens op 400 of 600 mg per week dus eigelijk om de dag 1 ml voor 400mg of 3 keer per week 2 ml voor 600mg...daarbij ook nog een nakuur met nolvadex en/of clomid

ik zou primo 400mg +test E of sustanon op 250 doen

of mss enkel Test E 500 + de eerste 3-4 weken 30mg dianabol + nakuur natuurlijk...

er is hier zoveel te vinden over anabolen,alles wat je moet wete vind je hier,en geloof me je hebt dat nodig,het is geen speelgoed he,het zijn medicijnen die bij verkeerd gebruik nare ernstige gevolgen kunnen hebben.

thewitten zei:
iedereen bedankt voor zijn advies maar nu sta ik natuurlijk met die kuur.
ik ben niet van plan om nu nog een andere aan te schaffen en zou het dus graag bij deze houden.
Wat doe ik daar best mee? verander ik het schema of blijf ik bij het oude?
Moet ik er nog iets bijnemen zoals nolvadex ofzo?

Wat ik mij ook afvroeg zijn de bijwerkingen zoals acne en haaruitval?
Ik had vroeger (toen ik nog puber was ;) ) veel last van acne en ik heb ook al iets last van haaruitval.

thanks

Ja idd niet zo'n best kuurtje kerel maar zoals Big Maus al zei koop er 500mg test e (iedere week 500mg zetten) bij en je gaat alsnog als een speer tijdens je eerste kuutje. Wat weet je trouwens van voeding... Als je voeding niet goed is kan je nog zoveel testo kopen maar ga je alsnog NIET!!!!

Terug
Naar boven