Fitness Seller

eerste kuur in aantocht

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
hellow people.
volgende maandag begin ik aan mijn eerste kuur dianabol gedurende 7 a 8 weken 30 mg per dag...mijn vraag is...
heeft iemand een gedacht hoeveel ik hiermee ongeveer ga winnen?
en ik ben van plan om nog wa creatine bij te nemen...doe ik dat het best in het begin van de kuur,op het einde van de kuur of tijdens de nakuur?

c ya people:cool:

niemand kan je vertellen hoeveel je gaat winnen, hangt helemaal van jezelf af. maar verwacht niet dat je tientalle kilo's gaat winnen, want dat kan niet.

ik vind het wat aan de lichte kant en wat aan de lange kant. vind je ook nog wat aan de jonge kant, maar iedereen moet het zelf weten.
zou zelf voor 6 weken 40mg dboll + nakuurtje gaan, alleen waarom geen inject?

de creatine zou ik bewaren tot na je kuur.

Mark NL zei:
niemand kan je vertellen hoeveel je gaat winnen, hangt helemaal van jezelf af. maar verwacht niet dat je tientalle kilo's gaat winnen, want dat kan niet.
ik vind het wat aan de lichte kant en wat aan de lange kant. vind je ook nog wat aan de jonge kant, maar iedereen moet het zelf weten.
zou zelf voor 6 weken 40mg dboll + nakuurtje gaan, alleen waarom geen inject?
de creatine zou ik bewaren tot na je kuur.

eerste kuur is prima op 30mg.

Mark NL zei:
ik dacht dat iemand van 105 kg bij 9% vet wel iets meer kon gebruiken.
verkeerde gedachte dus, ook ik maak mijn fouten.

Hoeft niet zo zeer fout te zijn wat je zegt, alleen 30mg is een prima start. Groeit ie er niet voldoende op, kan ie het nog altijd verhogen. :)

Veel langer hoeft ie ook niet te worden aangezien ie al 193cm:D is

Creatine nemen veel mensen tijdens hun nakuur om de mentale klap wat op te vangen wanneer je bij gebruik van dianabol meestal weer wat kracht en massa verliest.

De andere vraag vraagt om een MrJ slotje.

Verander wel even die vaste quote onderaan je post.
;)

ironmike86 zei:
hellow people.
volgende maandag begin ik aan mijn eerste kuur dianabol gedurende 7 a 8 weken 30 mg per dag...mijn vraag is...
heeft iemand een gedacht hoeveel ik hiermee ongeveer ga winnen?
en ik ben van plan om nog wa creatine bij te nemen...doe ik dat het best in het begin van de kuur,op het einde van de kuur of tijdens de nakuur?
c ya people:cool:
hey kerel waarom zou je dianabol pakken, ik denk dat je beter 500 mg test enanthate kan gebruiken, zal je denk ik net zoveel van aankomen en na de kuur, minder verliezen, dus ik zou er nog eens over denken en ik weet het klinkt slechter om te spuiten maar het is beter voor de gezondheid.

• Topic Starter Topic Starter
het probleem is...de injects kan ik hier niet thuis zomaar laten liggen..als m'n ouders het vinden dan hang ik...de dianabol steek ik gewoon in een potje hmb :D

Waarom zou je in godsnaam gaan kuren als je duidelijk goede genen hebt?

Je traint nog geen 3 jaar, weegt 105kg met een vetpercentage van 9%, bent pas 19 jaar en wilt gaan kuren???

Als je het mij vraagt dan ben je niet goed bij je hoofd.

maniac zei:
Waarom zou je in godsnaam gaan kuren als je duidelijk goede genen hebt?
Je traint nog geen 3 jaar, weegt 105kg met een vetpercentage van 9%, bent pas 19 jaar en wilt gaan kuren???
Als je het mij vraagt dan ben je niet goed bij je hoofd.

hij weegt geen 105... is bullshit ;)

ironmike86 zei:
het probleem is...de injects kan ik hier niet thuis zomaar laten liggen..als m'n ouders het vinden dan hang ik...de dianabol steek ik gewoon in een potje hmb :D

En jij denkt dat het niet opvalt als jij in 8weken tijd een kilotje of 9-10 aankomt?

De juice kan je toch even zo goed verstoppen.

Terug
Naar boven