M@rsel
Huge Freak
- Waardering
- 12
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ironmike86 zei:ik wil hier ook nog even iets kwijt...
iedereen die vindt dat ik te jong ben om te kuren...screw you...
vergeet niet dat arnold me dianabol begonne is op zijn 15 a 16 jaar...
dat wou ik nog eve kwijt...nou ga ik me toespitse op het volproppe van m'n maag...
adios en goodnight...![]()
Suat zei:Jammer dat je het nodig vond om je zo uit te laten tegenover diegene die het beste met je voor hebben. Arnold en velen anderen deden het met de info die ze destijds hadden.
Magoed, het is jouw lichaam en doe er mee wat je wil.

ironmike86 zei:ben ik soms vergete zeggen dat ik het ook doe met de bijstand van m'n huisarts...ik ga elke week op controle waar hij me meet,me weegt,m'n bloedruk meet,m'n hartslag pakt...kijkt of er niets met m'n zicht mankeert enzo van die dinge...ben echt wel voorzichtig hoor![]()

maniac zei:
nu wil ik wel even dit zeggen:Suat zei:Jammer dat je het nodig vond om je zo uit te laten tegenover diegene die het beste met je voor hebben. Arnold en velen anderen deden het met de info die ze destijds hadden.
Magoed, het is jouw lichaam en doe er mee wat je wil.
! 
enrico zei:nu wil ik wel even dit zeggen:
het is bewezen dat jongeren die gedurende LANGE tijd AAS nemen meer risico lopen later niet helemaal mentaal op orde te zijn, maarr ik heb nog geen studie gelezen die ook effectief bewijst dat het risico op problemen met de testes groter zijn bij jongeren die gaan kuren, waarmee ik niet goedkeur dat je kuurt onder de 21 maar laten we heel even eerlijk zijn als je de juniors bekijkt op sommige wedstrijden die maar 19-20 of 21 jaar zijn, denk je nu echt dat die allemaal clean zijn!
en dan nog, de ene is sneller fysiek ontwikkeld dan de andere. die 21jr is slechts een gemiddelde voor de gemiddelde jongere.
grtz
Kenjie zei:Klinkt ni echt overtuigend .Je arts die er alles van weet wat je doet ?En je dan nog is gewoon ff gaat onderzoeken bloed nemen dat naar een labo moet etc .... En dat elke week ? SURE !

Russianbear zei:hoeveel kilo heb je ervan overgehouden en had je last van puisten van die GS ?
warrior zei:wacht met bewondering af naar je resultaten.
vr gr warrior

dennis999 zei:ik ben in een jaar tijd van 92 kg naar 109kg gegaag en mijn ouders hebben niets door, maar die heten dan ook stevie wonder![]()